Ø.B. Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Ø.B.: Jeg kastet et par vintersko fra Timberland i forrige uke, vi venter i spenning. 5456813[/snapback] Det var da til helvete for en timing da. Det MÅ ha vært det første paret du har kasta Jaja jeg kan få Tonio til å sminke meg eller noe Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Jaja jeg kan få Tonio til å sminke meg eller noe 5456821[/snapback] Eller meg! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Mye artig som har blitt skrevet mens jeg var å fikset meg noe mat. Skarstad: Du har nok rett i at sminken hører hjemme på de Ø.B: Blir bra å seg deg med sminke. Venter i spenning på bilde smetho: Du hadde blitt en vakker kvinne, ja.. hehe Det kan du godt få bevise! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Det var da til helvete for en timing da. Det MÅ ha vært det første paret du har kasta Jaja jeg kan få Tonio til å sminke meg eller noe 5456821[/snapback] Jeg gleder meg som en unge på julaften! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Det var da til helvete for en timing da. Det MÅ ha vært det første paret du har kasta Jaja jeg kan få Tonio til å sminke meg eller noe 5456821[/snapback] Jeg gleder meg som en unge på julaften! 5456828[/snapback] Blablablabla, kommer til å bli banna for livstid hvis jeg legger ut et slikt bilde da Men ja ok. Garanterer ikke at det kommer med det første, men vi får nå se hva jeg får til Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Skarstad: Gjett hvem som, beleilig nok (og inntil nå nettopp, mens jeg pusset tennene), glemte å engang nevne slikt som rim og rytme i diktanalysen som blir å påvirke norskkarakteren din for denne terminen, da! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Jeg har nok kastet noen par tidligere også, men må innrømme at Ø.B. var særdeles uheldig med timingen. ...det er for så vidt jeg også, de gode sekretærsamtalene fortsetter på morgenkvisten – i morgen skal det visstnok purres liv i meg klokken 9! At jeg kan ha gått med på dette frivillig skjønner jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Skarstad: Gjett hvem som, beleilig nok (og inntil nå nettopp, mens jeg pusset tennene), glemte å engang nevne slikt som rim og rytme i diktanalysen som blir å påvirke norskkarakteren din for denne terminen, da! 5456839[/snapback] Øyh! Når du gjør leksene mine skal du gjøre de ordentlig! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Øyh! Når du gjør leksene mine skal du gjøre de ordentlig! 5456844[/snapback] Hohohoho, det der fant jeg som et heller vittig utsagn. | | | V Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Jeg har nok kastet noen par tidligere også, men må innrømme at Ø.B. var særdeles uheldig med timingen. ...det er for så vidt jeg også, de gode sekretærsamtalene fortsetter på morgenkvisten – i morgen skal det visstnok purres liv i meg klokken 9! At jeg kan ha gått med på dette frivillig skjønner jeg virkelig ikke. 5456843[/snapback] Lykke til.. På den tiden så er jeg i koma! Øyh! Når du gjør leksene mine skal du gjøre de ordentlig! 5456844[/snapback] Gjør du ikke leksene dine selv?? Edit: thomasr: Føler med deg ang det å kaste sko. Jeg må selv kaste noen nå som jeg skal flytte. Er noen sko jeg har tatt vare på litt for lenge nå Endret 18. januar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Øyh! Når du gjør leksene mine skal du gjøre de ordentlig! 5456844[/snapback] Gjør du ikke leksene dine selv?? 5456858[/snapback] Lekser? Hva er det? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Jaja nei, jeg tror jeg tar kvelden jeg. Godnatt. Men du thomasr, du sponser meg med sminke du da eller? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 I go with stupid ^ Lekser trengs ikke gjøres. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Lykke til.. På den tiden så er jeg i koma! Jo takk, jeg er for så vidt i koma jeg også. Bare det at pappa har innsett at han ikke har tid til å drive med slik ringing selv setter jeg pris på. Men du thomasr, du sponser meg med sminke du da eller? 5456863[/snapback] Tja, du trenger jo ikke så mye for å sminke deg én gang? Selvfølgelig, vi skal alltids klare å få til en ordning, jeg støtter alltid en god sak. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Nå skal det køyes folkens! God natt! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 God natt Skarstad, og dere andre! Tror jeg leter frem køya selv nå! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Søvn for the win. God natt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Nå tar jeg kvelden også. Kommer til å drukne i sminke i marerittet mitt i natt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Mirann, hvorfor er du wasta på en tirsdag/onsdag? Litt tidlig, imo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2006 Nettopp sett Aylar Lie sin DVD Oh jessda,mangen flotte kropper der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg