Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da til helvete for en timing da. Det MÅ ha vært det første paret du har kasta :p

Jaja jeg kan få Tonio til å sminke meg eller noe

5456821[/snapback]

Jeg gleder meg som en unge på julaften!

5456828[/snapback]

Blablablabla, kommer til å bli banna for livstid hvis jeg legger ut et slikt bilde da :whistle:

Men ja ok. Garanterer ikke at det kommer med det første, men vi får nå se hva jeg får til

Lenke til kommentar

Jeg har nok kastet noen par tidligere også, men må innrømme at Ø.B. var særdeles uheldig med timingen. :)

...det er for så vidt jeg også, de gode sekretærsamtalene fortsetter på morgenkvisten – i morgen skal det visstnok purres liv i meg klokken 9! At jeg kan ha gått med på dette frivillig skjønner jeg virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har nok kastet noen par tidligere også, men må innrømme at Ø.B. var særdeles uheldig med timingen. :)

...det er for så vidt jeg også, de gode sekretærsamtalene fortsetter på morgenkvisten – i morgen skal det visstnok purres liv i meg klokken 9! At jeg kan ha gått med på dette frivillig skjønner jeg virkelig ikke.

5456843[/snapback]

Lykke til.. På den tiden så er jeg i koma!

Øyh! Når du gjør leksene mine skal du gjøre de ordentlig!

5456844[/snapback]

Gjør du ikke leksene dine selv??

:wow:

Edit:

thomasr: Føler med deg ang det å kaste sko. Jeg må selv kaste noen

nå som jeg skal flytte. Er noen sko jeg har tatt vare på

litt for lenge nå :cry:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Lykke til.. På den tiden så er jeg i koma!

Jo takk, jeg er for så vidt i koma jeg også. Bare det at pappa har innsett at han ikke har tid til å drive med slik ringing selv setter jeg pris på.

Men du thomasr, du sponser meg med sminke du da eller? :mrgreen:

5456863[/snapback]

Tja, du trenger jo ikke så mye for å sminke deg én gang? Selvfølgelig, vi skal alltids klare å få til en ordning, jeg støtter alltid en god sak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...