MrLeftfield Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ler hver gang jeg ser denne. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Opprette egen tread for et lite spørsmål er for tapere: Har man ikke krav på varselbrev om nedsatt karakter, hvis karakteren i standpunkt/2.termin er lavere enn den man hadde i 1.termin? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har du ikke fått varselbrev, kan de ikke sette deg ned Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Opprette egen tread for et lite spørsmål er for tapere: Har man ikke krav på varselbrev om nedsatt karakter, hvis karakteren i standpunkt/2.termin er lavere enn den man hadde i 1.termin? Me diskuterte akkuratt det der med læraren her om dagen. Nei.. Sånn er det ikkje her.. Var sånn på ungdomskulen, men ikkje på vgs. Men no veit jo ikkje eg om du går på u.skulen eller vgs då Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hmm.. merkelig at de har gjort det da.. Læreren min sa at jeg skulle få varselbrev bare hvis 2.termin var høyere enn standpukt.. (dvs: standpunkt lavere enn 2.termin karakter) edit: vgs Endret 9. juni 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du har bare krav på varselbrev hvis du ligger ann til stryk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Haddis - eksamen i hva? IKT (drit)fag Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 De som føler for å spille cs: 85.165.238.197 *kjede seg* Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvordan er det som fag da? Lærer dere noe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvordan er det som fag da? Lærer dere noe i det hele tatt? det er lite.. pensum er utrolig kort.. litt excel, access, 2000 server og resten er å bli flink i cs Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 De som føler for å spille cs:85.165.238.197 *kjede seg* Speler du fortsatt ? Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Eg kjem meg ikkje inn.. Eller, det går super seint. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Elendige molboer av noen posten-ansatte. Pakken min, som var i sandefjord i går, ble "forsøkt levert" mens jeg sov... Og nå var jeg nede på postkontoret for å hente den (fikk lapp der det sto "kan hentes på ditt postkontor"), og da var den * meg ikke der! Skal ned igjen om en time og få den. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Eg kjem meg ikkje inn.. Eller, det går super seint. :!: Keep trying Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Elendige molboer av noen posten-ansatte.Pakken min, som var i sandefjord i går, ble "forsøkt levert" mens jeg sov... Og nå var jeg nede på postkontoret for å hente den (fikk lapp der det sto "kan hentes på ditt postkontor"), og da var den * meg ikke der! Skal ned igjen om en time og få den. pimpslap `em all. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Eg kjem meg ikkje inn.. Eller, det går super seint. :!: Keep trying i'm trying. and i'm trying.. i'm still trying... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg