themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Shikaru... skal du rappotere meg for den? No can do, it's not "person hets" Skarstad: Dialekt... du skjønner vel såpass? 5455011[/snapback] Pass på skrivefeil Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget. Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn. NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du legger til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv. Her står det ikke at man ikke skal skrive dialekt, men oppfordres til å holde seg til bokmål og nynorsk. Jeg er ikke sikker på hva forumet synes om riksmål. 5455078[/snapback] en bokstav Krise vil jeg si Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Ja det har dere, kan i have it 5455077[/snapback] Nok en glimrende formuleringer fra vårt alles hatobjekt med det kule nicket themanfrom. Endret 17. januar 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ah, Maryland kjeks! Can't live without it. Naaaam, elsker det. Naamm! Digg! Diiiiggg! DIGGBART! 5455090[/snapback] Jeg tror jeg må bli din personlige trener. Kaker og brus her om dagen og nå kjeks .....kan jeg få en Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ah, Maryland kjeks! Can't live without it. Naaaam, elsker det. Naamm! Digg! Diiiiggg! DIGGBART! 5455090[/snapback] Sant Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Og nok et glimrende provoserende svar Og jeg har faktisk bedt om å få bytte nicket mitt. Og jeg har bedt om å få slettet den andre brukeren. Jeh....Flere bæsunger..akkurat det vi trengte Og mer provosering. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 en bokstav Krise vil jeg si 5455096[/snapback] En bokstav her og en bokstav der. Tilslutt blir det mange bokstaver. Og den feilen vises hver eneste gang noen leser signaturen din. Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Dette begynner å bli bra *hente popcorn* 5455055[/snapback] Hihi, ta med noe til meg også Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 themanfrom --> <-- hw.no Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Dette begynner å bli bra *hente popcorn* 5455055[/snapback] Hihi, ta med noe til meg også 5455135[/snapback] Er jeg Hovedpersonen ? Edit: sett på maken, vi har 18stk som ser "kranglingen" våres. Og jeg har roet meg litt Endret 17. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ah, Maryland kjeks! Can't live without it. Naaaam, elsker det. Naamm! Digg! Diiiiggg! DIGGBART! 5455090[/snapback] Jeg tror jeg må bli din personlige trener. Kaker og brus her om dagen og nå kjeks .....kan jeg få en 5455116[/snapback] Haha! HAHA! Latterkrampe! Kjeks i halsen! HAHA Ja, bli min trener, spiste forresten 10 stykker! =O Du kan selvfølgelig få en! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ah, Maryland kjeks! Can't live without it. Naaaam, elsker det. Naamm! Digg! Diiiiggg! DIGGBART! 5455090[/snapback] Ikke si sånt, fikk skikkelig cravings for det nå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Og nok et glimrende provoserende svar Og jeg har faktisk bedt om å få bytte nicket mitt. Og jeg har bedt om å få slettet den andre brukeren. 5455127[/snapback] Nå trenger du bare begynne å oppføre deg ordentlig og følge rettningslinjene. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva med aldersgrense på 16 år? 5455087[/snapback] No wai! Heller at man må gjennomføre en slags test. Blir dumt å dømme folk etter alder. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Themanfrom: Her skal du få et tips. Du legger hele driten bak deg, begynner å skrive fint og oppføre deg saklig. Dermed vil folk få mer respekt for deg. Mer respekt gir mindre provosering/kritikk/mobbing. Forstår du meg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Er jeg Hovedpersonen ? 5455146[/snapback] Du er skurken som vil ødelegge hele verden. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har oppdaget at jeg ikke har dobbelposta Omtrent 2 sider siden sist dobbelpost. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har oppdaget at jeg ikke har dobbelposta Omtrent 2 sider siden sist dobbelpost. 5455175[/snapback] U so funney Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Hva med aldersgrense på 16 år? 5455087[/snapback] No wai! Heller at man må gjennomføre en slags test. Blir dumt å dømme folk etter alder. 5455159[/snapback] eller å banne folk som oppfører seg for dumt.. blir for teit å måtte slite for å melde seg inn i et forum.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har oppdaget at jeg ikke har dobbelposta Omtrent 2 sider siden sist dobbelpost. 5455175[/snapback] At du faktisk må opplyse om at du ikke har dobbeltpostet sier vel sitt om oppførselen din. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Noen som har oppdaget at jeg ikke har dobbelposta Omtrent 2 sider siden sist dobbelpost. 5455175[/snapback] Du er ikke forumets navle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg