Skogli Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 googo! Kjøpte ny bok i dag D20 Modern Roleplaying Core Rule Book Kjøpe snart ny mobil *bruker penger* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 *putte en Big One i stekeovnen* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) googo! Kjøpte ny bok i dag D20 Modern Roleplaying Core Rule Book Kjøpe snart ny mobil *bruker penger* 5453334[/snapback] Kjøpte "En Shopoholikers hemmelige drømmeverden" i går. Verste er at jeg tror jeg har en svak shopoholsk tendens... Men boken ser ut til å være morsom - om enn noe "kiosk-aktig". Endret 17. januar 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 JoachimR: Du kjøpte deg skjønnlitteratur, jeg kjøpte meg sakprosa Skogli sier:nokia SmarterChild sier: What about Nokia? Skogli sier: Is it good? SmarterChild sier: Is what good? Skogli sier: Nokia SmarterChild sier: Do you think Nokia is good? Skogli sier: I don't know, that's why I ask you! SmarterChild sier: No? You don't know that s why you ask me? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Kjøpte "En Shopoholikers hemmelige drømmeverden" i går. Verste er at jeg tror jeg har en svak shopoholsk tendens... Men boken ser ut til å være morsom - om enn noe "kiosk-aktig". 5453368[/snapback] Jeg har fått inntrykk at du har sterke shopoholiker tendenser, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg er såret! Samtale med [email protected] Skogli sier: ? SmarterChild sier: *smylie* Skogli sier: ugly SmarterChild sier: Ugly? What's ugly? Skogli sier: That smylie you sendt me SmarterChild sier: Ah, you. Skogli sier: What!? Fuck you! Your ugly, stupid computer! SmarterChild sier: All right. Nice one. Endret 17. januar 2006 av Skogli Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Kjøpte "En Shopoholikers hemmelige drømmeverden" i går. Verste er at jeg tror jeg har en svak shopoholsk tendens... Men boken ser ut til å være morsom - om enn noe "kiosk-aktig". 5453368[/snapback] Jeg har fått inntrykk at du har sterke shopoholiker tendenser, men jeg kan jo ta feil. 5453403[/snapback] Jeg kan stort sett betale for det, regningene blir betalt fult ut hver måned på mitt Eurocard(Riktignok er det Visa i boken), så da er det ikke krise.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg kan stort sett betale for det, regningene blir betalt fult ut hver måned på mitt Eurocard(Riktignok er det Visa i boken), så da er det ikke krise.. 5453436[/snapback] Ikke noe galt i å være shopoholiker når du kan betale for det du kjøper. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg tok med meg mor på handletur, resultatet ble en ny olabukse og en jakkegenser. Kjekt å ha med mor på tur, selvom det kan være litt pinlig i en alder av 19 år. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 må på elkjøp å kjøpe noen cd'er jeg. Hareeeem Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 hvorfor så mørkt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 hvorfor så mørkt? 5453474[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg tok med meg mor på handletur, resultatet ble en ny olabukse og en jakkegenser. Kjekt å ha med mor på tur, selvom det kan være litt pinlig i en alder av 19 år. 5453461[/snapback] å gå med mor er vel kanskje ikke flaut.. Men å være 19 år og må gå med mor for å få de klærne man vil ha - det er vel mer flaut? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! Oppskrift: Du tar pølsene utav kjøleskapet8liggi der i 2 dager) Så setter du på vann i ei kjele, dette skal koke i 10min Så setter du kjelen til siden Legger pølsene oppi Lar dem ligge der i 5minutter tar dem utav, og serverer dem med det du vil ha på Copyright - themanfrom 5453272[/snapback] er det wienerpølser du mener? 5453300[/snapback] Vet du hva, har vært for lenge med cs jeg Stavet wienerpølser , whiner pølser :!: Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! Oppskrift: Du tar pølsene utav kjøleskapet8liggi der i 2 dager) Så setter du på vann i ei kjele, dette skal koke i 10min Så setter du kjelen til siden Legger pølsene oppi Lar dem ligge der i 5minutter tar dem utav, og serverer dem med det du vil ha på Copyright - themanfrom 5453272[/snapback] whiner pølser? Mine er stille og rolige de, virker ikke som om de har noe i mot å bli kokt. 5453281[/snapback] Ikke mobb meg for tidenes stavefeil da=/ Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! Oppskrift: Du tar pølsene utav kjøleskapet8liggi der i 2 dager) Så setter du på vann i ei kjele, dette skal koke i 10min Så setter du kjelen til siden Legger pølsene oppi Lar dem ligge der i 5minutter tar dem utav, og serverer dem med det du vil ha på Copyright - themanfrom 5453272[/snapback] whiner pølser? Mine er stille og rolige de, virker ikke som om de har noe i mot å bli kokt. 5453281[/snapback] Ikke mobb meg for tidenes stavefeil da=/ 5453497[/snapback] Jeg hvertfall godtar skriveleif Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! Oppskrift: Du tar pølsene utav kjøleskapet8liggi der i 2 dager) Så setter du på vann i ei kjele, dette skal koke i 10min Så setter du kjelen til siden Legger pølsene oppi Lar dem ligge der i 5minutter tar dem utav, og serverer dem med det du vil ha på Copyright - themanfrom 5453272[/snapback] whiner pølser? Mine er stille og rolige de, virker ikke som om de har noe i mot å bli kokt. 5453281[/snapback] Kanskje et gullkorn? Endret 17. januar 2006 av themanfrom Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 jeg drar ned på Statoil, kjøper en pølse rullet saftig inn i baconskiver.. Mye lettere Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 =fredrikrbJeg må bare si noe. At det går an å voldta det norske språk til de grader som vestlendingene gjør, er helt utrolig. Hold kjeft. Jeg er vestlending og jeg er stolt av mitt skriftspråk samt bokmåls dialekten jeg snakker! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 La pølsene ligge i to dager? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg