themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Synst forumet er festlig jeg.. Så kommer det som et pluss, a du kan få hjelp/support til nesten alt. folk kan så mye rart nå til dags ^^ Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 jeg liker vinter. Da sklier jeg og faller på rompa. Så blir rompa rød. Er rompe et ord man ikke bruker på forum-snakk? Blir det sensurert? Blir jeg straffet? Endetarm Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 jeg liker vinter. Da sklier jeg og faller på rompa. Så blir rompa rød. Er rompe et ord man ikke bruker på forum-snakk? Blir det sensurert? Blir jeg straffet? Endetarm 5453075[/snapback] Nei, du blir ikke straffet. Velkommen til forumet Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 jeg liker vinter. Da sklier jeg og faller på rompa. Så blir rompa rød. Er rompe et ord man ikke bruker på forum-snakk? Blir det sensurert? Blir jeg straffet? Endetarm 5453075[/snapback] Rompe er greit Velkommen til forumet, du vil ha et hyggelig opphold her! Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 det her er sånn diskutere om ingenting - forum. jeg trenger noe mer, noe større. Jeg forflytter meg snart til FilmogLyd, hvis ingen kommer på et godt tema vi kan diskutere Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Det var da en usedvanlig pen signatur ZeroMac! 5451198[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Ødelagt trøtt etter 3 vanvittig kjedelige timer på skolen! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 det her er sånn diskutere om ingenting - forum.jeg trenger noe mer, noe større. Jeg forflytter meg snart til FilmogLyd, hvis ingen kommer på et godt tema vi kan diskutere 5453096[/snapback] Det heter Film/TV. Har du ikke helt skjønt hva SO4 er til..? Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 i dag ødela jeg lap topen min. FEIL I OPERATIVSYSTEMET MITT! Jeg måtte starte dataen i sikkerhetmodus, med nettverk.. Pga en viktig driver ikke var installert rett.. Så jeg måtte laste ned den nyeste skjermkort driveroppdateringen hos produsenten til kortet.. Men vet du hva? det gikk ikke, så jeg måtte finne innstalasjons cd'en til operativsystemet mitt.. Da måtte jeg starte dataen på NYTT med cd'en inni og kjørte reperasjon med windows.. også var jeg på skole:) *dø* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 i dag ødela jeg lap topen min. FEIL I OPERATIVSYSTEMET MITT! Jeg måtte starte dataen i sikkerhetmodus, med nettverk.. Pga en viktig driver ikke var installert rett.. Så jeg måtte laste ned den nyeste skjermkort driveroppdateringen hos produsenten til kortet.. Men vet du hva? det gikk ikke, så jeg måtte finne innstalasjons cd'en til operativsystemet mitt.. Da måtte jeg starte dataen på NYTT med cd'en inni og kjørte reperasjon med windows.. også var jeg på skole:) *dø* 5453149[/snapback] Det holder med support nå Men du er ny her på forumet, så det er vel greit.. Bare husk det til neste gang. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 1. Quentin Tarantino eier alltid. 2. To poser micropop uten drikke er litt i meste laget. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 i dag ødela jeg lap topen min. FEIL I OPERATIVSYSTEMET MITT! Jeg måtte starte dataen i sikkerhetmodus, med nettverk.. Pga en viktig driver ikke var installert rett.. Så jeg måtte laste ned den nyeste skjermkort driveroppdateringen hos produsenten til kortet.. Men vet du hva? det gikk ikke, så jeg måtte finne innstalasjons cd'en til operativsystemet mitt.. Da måtte jeg starte dataen på NYTT med cd'en inni og kjørte reperasjon med windows.. også var jeg på skole:) *dø* 5453149[/snapback] Det holder med support nå Men du er ny her på forumet, så det er vel greit.. Bare husk det til neste gang. 5453175[/snapback] Er da vel faen meg ikke support detta der vel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) du kan gå i springen og ta deg et glass vann...? EDIT: er du i det avanserte humøret kan du kanskje ta på deg sko og jakke, gå på butikken og kjøpe deg drikke etter ønske. Endret 17. januar 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Er da vel faen meg ikke support detta der vel 5453208[/snapback] Nei, det er ikke support. Han bare fortalte litt om hvordan dagen har vært. Endret 17. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 i dag ødela jeg lap topen min. FEIL I OPERATIVSYSTEMET MITT! Jeg måtte starte dataen i sikkerhetmodus, med nettverk.. Pga en viktig driver ikke var installert rett.. Så jeg måtte laste ned den nyeste skjermkort driveroppdateringen hos produsenten til kortet.. Men vet du hva? det gikk ikke, så jeg måtte finne innstalasjons cd'en til operativsystemet mitt.. Da måtte jeg starte dataen på NYTT med cd'en inni og kjørte reperasjon med windows.. også var jeg på skole:) *dø* 5453149[/snapback] Det holder med support nå Men du er ny her på forumet, så det er vel greit.. Bare husk det til neste gang. 5453175[/snapback] Er da vel faen meg ikke support detta der vel 5453208[/snapback] HEhe, nei. Sorry Cecilie Agressive: Det er en hun ikke han Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) HEhe, nei. Sorry Cecilie Agressive: Det er en hun ikke han 5453237[/snapback] Velvel, jeg vurderte faktisk å skrive "hun". Endret 17. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! Oppskrift: Du tar pølsene utav kjøleskapet8liggi der i 2 dager) Så setter du på vann i ei kjele, dette skal koke i 10min Så setter du kjelen til siden Legger pølsene oppi Lar dem ligge der i 5minutter tar dem utav, og serverer dem med det du vil ha på Copyright - themanfrom Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! 5453272[/snapback] Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! Oppskrift: Du tar pølsene utav kjøleskapet8liggi der i 2 dager) Så setter du på vann i ei kjele, dette skal koke i 10min Så setter du kjelen til siden Legger pølsene oppi Lar dem ligge der i 5minutter tar dem utav, og serverer dem med det du vil ha på Copyright - themanfrom 5453272[/snapback] whiner pølser? Mine er stille og rolige de, virker ikke som om de har noe i mot å bli kokt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg lagde de beste whiner pølsene i hele mitt liv akkuratt! Oppskrift: Du tar pølsene utav kjøleskapet8liggi der i 2 dager) Så setter du på vann i ei kjele, dette skal koke i 10min Så setter du kjelen til siden Legger pølsene oppi Lar dem ligge der i 5minutter tar dem utav, og serverer dem med det du vil ha på Copyright - themanfrom 5453272[/snapback] er det wienerpølser du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg