SnittLeif Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Umenneskelig! Leser av 25 grader på gradestokken her på kontoret, med vinduet oppe. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Umenneskelig!Leser av 25 grader på gradestokken her på kontoret, med vinduet oppe. Jeg legger meg nå, jeg. Død over den som lagde bridge builder! Jeg har spilt det i hele natt nesten. God natt! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ble innkalt til førstegangs-tjeneste i går skal ut til værnes i januar 2006 bridge builder er genialt Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 omg gidd skole prat >_< Greit, vi skal gidde å gjør det. *straffepule* Mot min vilje?! *rope på politimester Bastian* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Til skolensnakk hat vi som de fleste vet "Den store skolepreik-tråden" i kategorien "Skole" for de som har et stort b ehov for å snakke om nettopp skole, skolens gjøremål og hvor godt det er å være ferdig med skolen. Selv om du har et år igjen på den forbaska grunnskolen, eller vandrer lykkelig ut av skolen, glad for å være ferdig med eksamen (som man har etter 10 års grunnskole), og for å være ferdig med skolen, altså grunnskolen. Kanskje du har flere år igjen på skolen, men du vil antakelig overleve dette på skolen. Kanskje du skal starte på en ny skole, du som er ferdig med grunnskolen. Da er det viktig å vite hva slags skole du vil inn på. Eller, det kalles jo videregående, men jeg velger å kalle det... skole. Skole er jo noe mange ikke liker. "Å nei, jeg hater den forbaska skolen", eller "å faen, ikke mer skole nå", eller "faen i helvete, så mye skolelekser vi har, jeg hater skolen og lærerne på skolen". Mange hater skolen fordi de ikke er så flinke der, altså på skolen. Da kalles det at man får dårlige karakterer, altså viser dårlige ferdigheter på skoleprøver, i skoletimer og ellers. Noen særskilte skoleelever har også gode skolekarakterer, selv om de ikke er så aktive rundt skolen, altså med skolelekser, og at de ikke følger så godt med i skoletimene. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bra noen skjønner det, neptun_. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=241 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=241 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=241 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=241 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=241 Grr.. Kvaliteten på So4 er under null snart. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) SO4 er for snakk om alt, inkludert skole. For lengre skolediskusjoner/sprøsmål skal Skole-kategorien brukes, men for småting synes jeg det er helt greit å bruke SO4. Vi har egne forumkategorier for mange av de andre emnene som blir diskutert her, men klager noen på det? Nei. Endret 9. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 omg gidd skole prat >_< Greit, vi skal gidde å gjør det. *straffepule* Mot min vilje?! *rope på politimester Bastian* trodde du ville, jeg *snufs* Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 trodde du ville, jeg *snufs* Han vil, men han vil ha med Bastian Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Beklager, det var ikke meningen å tråkke noen på tærne her. Men jeg bare syns at alt jeg så i 2-3 sider nå var bare skole-skole-skole. Men jeg er bare altfor deppa til å tenke nå. Beklager om jeg tråkka noen på tærne. my bad. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Grr.. Kvaliteten på So4 er under null snart. Make it a -1, Sir. Endelig ferdig med tverrfaglig, muntlig eksamen! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du tråkka iallefall ikke meg på tærne. Deppa? Noe du vil snakke om her? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det er godt å se dere klarer å ordne opp dere imellom Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 SO4 er for snakk om alt, inkludert skole. For lengre skolediskusjoner/sprøsmål skal Skole-kategorien brukes, men for småting synes jeg det er helt greit å bruke SO4.Vi har egne forumkategorier for mange av de andre emnene som blir diskutert her, men klager noen på det? Nei. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Må jobbe med lekser i dag. vi har fri men vi skal levere et digert prosjekt om 2. verdenskrig i morgen og jeg som vanlig har 10 sider igjen og skrive :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du tråkka iallefall ikke meg på tærne. Deppa? Noe du vil snakke om her? det er noe jeg knap kan snakke med noen om. Men for å si det slik, depresjonstunder har aldrig vært dypere og værre enn nå. Trur jeg holder meg unna en stund. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Føler med deg Men 2. Verdenskrig er jo interresant da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ok. Alle dere som prater unødvendig om skoletjitttjatt: EOD! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Føler med deg MrLeftfield. Håper alt går bra med deg. FiredDude: Nettet er en fin ting! Gjør leksene for deg, rart det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg