Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til skolensnakk hat vi som de fleste vet "Den store skolepreik-tråden" i kategorien "Skole" for de som har et stort b ehov for å snakke om nettopp skole, skolens gjøremål og hvor godt det er å være ferdig med skolen. Selv om du har et år igjen på den forbaska grunnskolen, eller vandrer lykkelig ut av skolen, glad for å være ferdig med eksamen (som man har etter 10 års grunnskole), og for å være ferdig med skolen, altså grunnskolen. Kanskje du har flere år igjen på skolen, men du vil antakelig overleve dette på skolen. Kanskje du skal starte på en ny skole, du som er ferdig med grunnskolen. Da er det viktig å vite hva slags skole du vil inn på. Eller, det kalles jo videregående, men jeg velger å kalle det... skole. Skole er jo noe mange ikke liker. "Å nei, jeg hater den forbaska skolen", eller "å faen, ikke mer skole nå", eller "faen i helvete, så mye skolelekser vi har, jeg hater skolen og lærerne på skolen". Mange hater skolen fordi de ikke er så flinke der, altså på skolen. Da kalles det at man får dårlige karakterer, altså viser dårlige ferdigheter på skoleprøver, i skoletimer og ellers. Noen særskilte skoleelever har også gode skolekarakterer, selv om de ikke er så aktive rundt skolen, altså med skolelekser, og at de ikke følger så godt med i skoletimene.

Lenke til kommentar

SO4 er for snakk om alt, inkludert skole. For lengre skolediskusjoner/sprøsmål skal Skole-kategorien brukes, men for småting synes jeg det er helt greit å bruke SO4.

Vi har egne forumkategorier for mange av de andre emnene som blir diskutert her, men klager noen på det? Nei.

Endret av @kd
Lenke til kommentar
SO4 er for snakk om alt, inkludert skole. For lengre skolediskusjoner/sprøsmål skal Skole-kategorien brukes, men for småting synes jeg det er helt greit å bruke SO4.

Vi har egne forumkategorier for mange av de andre emnene som blir diskutert her, men klager noen på det? Nei.

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...