Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang. Russ, de har slike "Terror-dager" ( hvertfall her i by`n ) der de går på ungdomsskolene og spruter ned elevene.

Greit, de kan sprute på de som vil, men jeg vil ikke bli spruta på. Jeg slapp unna på tirsdagen, selv om jeg sto midt mellom 2 russ ( en med bøtte + en med vannpistol ), sto helt stille, men de spruta kun på de som sto ved siden av meg.

Men, det sies at de kommer i morgen, spruter de på meg, da spruter jeg tilbake!

 

Skal legges til at vi tok dem rimelig bra, de ble nok en god del bløtere enn oss ja :)

Lenke til kommentar
Ang. Russ, de har slike "Terror-dager" ( hvertfall her i by`n ) der de går på ungdomsskolene og spruter ned elevene.

Greit, de kan sprute på de som vil, men jeg vil ikke bli spruta på. Jeg slapp unna på tirsdagen, selv om jeg sto midt mellom 2 russ ( en med bøtte + en med vannpistol ), sto helt stille, men de spruta kun på de som sto ved siden av meg.

Men, det sies at de kommer i morgen, spruter de på meg, da spruter jeg tilbake!

 

Skal legges til at vi tok dem rimelig bra, de ble nok en god del bløtere enn oss ja :)

På skolen vår er terrordagen én stor vannkrig.

De prøver å ta oss, og vi prøver å ta de. :p

Lenke til kommentar

Fin dag i dag gitt.

Fikk 1350,- kr og en ny rullgardin :p

 

Her på skolen kommer ikke russen, har ihvertfall ikke kommet enda.

Håper dem kommer imorgen.

Men kan godt hende de ikke våger det, de har blitt rimlig bløte de andre gangene.

Endel stereoutstyr tror jeg også har blitt ødelagt et par ganger :D

Lenke til kommentar

Alltid like gøy å rappe eggene til russen og putte det på tanken. :green:

Selvfølgelig bare når de kommer for å terrorisere da.

 

I fjor, når russen kom på besøk, så allierte lærerne seg med russen. Det skulle de ikke gjort, for de ble rimelig... Umh, våte og klissete. :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...