Ø.B. Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Noen som er russ i lillehammer her eller? Vil ha russekort og avis! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Noen som er russ i lillehammer her eller? Vil ha russekort og avis! <bebystemme> Kain æ få et russekort?? </bebystemme> ^__^ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Få ett russekort a, spillet va bare plagsomt. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Gleder meg russetida er ferdig, kanskje noen kommer på skolen (3 uker siden sist det var mer enn halv klasse!). Senest i dag kom en elev drita på skolen! Forferdelige greier... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Enda verre her i Oslo da jeg var på skole på mandag og det var bare 6 stk av 30 i klassen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Ang. Russ, de har slike "Terror-dager" ( hvertfall her i by`n ) der de går på ungdomsskolene og spruter ned elevene. Greit, de kan sprute på de som vil, men jeg vil ikke bli spruta på. Jeg slapp unna på tirsdagen, selv om jeg sto midt mellom 2 russ ( en med bøtte + en med vannpistol ), sto helt stille, men de spruta kun på de som sto ved siden av meg. Men, det sies at de kommer i morgen, spruter de på meg, da spruter jeg tilbake! Skal legges til at vi tok dem rimelig bra, de ble nok en god del bløtere enn oss ja Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Ang. Russ, de har slike "Terror-dager" ( hvertfall her i by`n ) der de går på ungdomsskolene og spruter ned elevene.Greit, de kan sprute på de som vil, men jeg vil ikke bli spruta på. Jeg slapp unna på tirsdagen, selv om jeg sto midt mellom 2 russ ( en med bøtte + en med vannpistol ), sto helt stille, men de spruta kun på de som sto ved siden av meg. Men, det sies at de kommer i morgen, spruter de på meg, da spruter jeg tilbake! Skal legges til at vi tok dem rimelig bra, de ble nok en god del bløtere enn oss ja På skolen vår er terrordagen én stor vannkrig. De prøver å ta oss, og vi prøver å ta de. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Hehe, jepp, er noe sånt her og. Jeg liker og se på jeg .. Men jeg har lyst til og ta brannslangen og gå amok Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Vi har terrordag imorra, siden det er siste skoledagen vår i russetiden. Her det vann, mel, egg, eddik og salmiakk som blir mest brukt på skolen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Uff, ja, mange som fikk eddik på seg her og. Men, spruter dere på alle dere ser, eller er dere litt rimelige og spruter på de som "fortjener" det? EDIT: tolka det som at du var russ jeg Endret 12. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Her det vann, mel, egg, eddik og salmiakk som blir mest brukt på skolen. Prøver å bruke det vi også, men lærerne er så kjipe. De går til og med rundt og tar flaskene våre. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Her det vann, mel, egg, eddik og salmiakk som blir mest brukt på skolen. Er ikke det skadelig for helsen? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Her det vann, mel, egg, eddik og salmiakk som blir mest brukt på skolen. Er ikke det skadelig for helsen? Ikke vet jeg. Jeg bruker bare mel, egg og vann! En kamerat fikk salmiakk over seg idag. Det verste var at han bare spruta på parfyme. Æsj.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 salmiakk er vel ikke så bra for øya heller... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 huff... russen hadde sexualundervisning hos oss når jeg var syk var vist bare gutterussen som viste hvordan det skulle gjøres så gikk nokk ikke glipp av så mye... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 huff... russen hadde sexualundervisning hos oss når jeg var syk var vist bare gutterussen som viste hvordan det skulle gjøres så gikk nokk ikke glipp av så mye... Hahaha, konge! Lenke til kommentar
paroa Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Da er det stor sjangs for at russen kommer på skolen imorra da? siden det er siste dag? det var èn bil her idag...hehe mot 600ville elver..de stoppa ikke engang.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Fin dag i dag gitt. Fikk 1350,- kr og en ny rullgardin Her på skolen kommer ikke russen, har ihvertfall ikke kommet enda. Håper dem kommer imorgen. Men kan godt hende de ikke våger det, de har blitt rimlig bløte de andre gangene. Endel stereoutstyr tror jeg også har blitt ødelagt et par ganger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 Pingler. Skal gjøre som vi gjorde når vi va små, vi pisset oppi vanngeværene Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Alltid like gøy å rappe eggene til russen og putte det på tanken. Selvfølgelig bare når de kommer for å terrorisere da. I fjor, når russen kom på besøk, så allierte lærerne seg med russen. Det skulle de ikke gjort, for de ble rimelig... Umh, våte og klissete. Endret 12. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg