Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk har utrolig lite å gjøre på jobb kan det virke som.. Derfor sitter jeg her..

Playing: Wigwam - Freddie Are You Ready :love:

5452043[/snapback]

Egentlig tenker jeg de fleste har mye å gjøre på jobb, det er bare at de ikke gidder. Det gjør ikke jeg såklart, men vet om en del :)

Lenke til kommentar
Faen faen faen... Hva gjør man om man _trenger_ medsisiner (veldig viktige), men ikke finner resepten (det er medisiner legen vet jeg tar..)? Trenger svar ganske kjapt :/

5452100[/snapback]

Funker alltid å ringe legen eller legekontoret han/hun arbeider på.. Vis du er heldig så har de ringt inn resepter på ditt lokale apotek også..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Neida. Det er karakterer til alle befal i kysteskadren som jeg lager statistikk over. Å være i fysisk-avdelingen er langt i fra synonymt med å trene andre hele tiden. Neste uke skal jeg på vekterkurs :green:

Lenke til kommentar
Faen faen faen... Hva gjør man om man _trenger_ medsisiner (veldig viktige), men ikke finner resepten (det er medisiner legen vet jeg tar..)? Trenger svar ganske kjapt :/

5452100[/snapback]

Apoteket har lov til å gi deg medisiner slik at du kan skaffe ny resept. Men da tror jeg at legen også må være borte, men dette er jeg usikker på. Kalles nødresept.

Eller du ka njo bare ta en telefon til ditt legekontor og spørre om de kan fakse over en ny resept til ditt apotek.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
*humre* noen har det lett.

5452251[/snapback]

Lett? Jeg jobber overtid, helger og møter alltid 15 minutt før på jobb. Jeg fant ut i går at jeg står oppført som menig/kvartermester (sersjant) så det bør ikke gå lenge før jeg får stripene mine. Om jeg ikke får dem, da blir noen lei seg (og det blir ikke meg).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...