Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kan være både barnslig og alvorlig.

Jeg er nok den som kan være barnsligst i klassen, men jeg kan også være dødsalvorlig, og ta opp/snakke om de mest alvorlige temaer.

Kan også si jeg er den mest intelligente i klassen, uten å nøle.

Med andre ord, finnes det tusenvis av sider hos meg. :)

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

Man tilpasser seg vel etter forholdene. Vet i hvert fall at jeg oppfører meg annerledes når voksne er tilstede enn når vi kun er yngre folk..

De fleste voksne takler jo ikke å se hvordan ungdom generelt er uansett. F.eks. mamma som oppriktig tror at det ikke vil falle meg inn å drikke før jeg blir 18 ..pfft.. :p

Lenke til kommentar

Jeg er nok den som kan være barnsligst i klassen, men jeg kan også være dødsalvorlig, og ta opp/snakke om de mest alvorlige temaer.

5449893[/snapback]

*skryte skryte*

:w00t:

Lenke til kommentar

Man må nesten møte meg og bli kjent med meg, og grave dypt inn i meg, for å finne ut hvordan jeg egentlig er, i stedet for å dømme utifra alderen min.

Det er nesten tatt ut fra en film, bortsett fra at jeg ikke er noen nerd.

Jeg vet at jeg ligger godt over gjennomsnittet på en normal tolvåring.

Men jeg bruker ikke denne såkalte "modenheten" til å virke bedre ovenfor andre, eller lignende.

Sånn, da er jeg ferdig med denne aldersgreia, med mindre andre vil diskutere dette litt til. ^^

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

5449893[/snapback]

*skryte skryte*

:w00t:

5449915[/snapback]

Det jeg tenkte også..

Lenke til kommentar
Man må nesten møte meg og bli kjent med meg, og grave dypt inn i meg, for å finne ut hvordan jeg egentlig er, i stedet for å dømme utifra alderen min.

5449952[/snapback]

ErLend» sier:

vel.. hvis han må møtes for å kunne forstås, hva gjør han da på et nettforum?

Dette er da brukeren Hippie-Erlend som skriver dette. Jeg er egentlig ganske enig med han.

Lenke til kommentar

Den tok jeg ikke helt.

Eller på en måte, men jeg har da ikke sagt jeg vil at dere skal forstå hvordan jeg egentlig er. Har vel egentlig to "profiler".

RL-profil, og nett-profil. Ikke at jeg oppfører meg annerledes på de forskjellige "profilene", men dere trenger da ikke forstå hvordan jeg egentlig er. :p

EDIT: Nei, dette blir for komplisert.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...