Seether Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Veslevoksen e bare et dumt ord eldre folk bruker forå se ned på yngre mennesker som faktisk er like (om ikke mer) modne som dem selv.. ..som oftest.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Så sant som det kan bli sagt, Seether. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Liker å være litt barnslig jeg Driter da i om folk ser rart på meg der jeg klatrer rundt som en ape Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Smartchild er sååå old nå. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Ja, jeg kan være både barnslig og alvorlig. Jeg er nok den som kan være barnsligst i klassen, men jeg kan også være dødsalvorlig, og ta opp/snakke om de mest alvorlige temaer. Kan også si jeg er den mest intelligente i klassen, uten å nøle. Med andre ord, finnes det tusenvis av sider hos meg. Endret 16. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Smartchild er sååå old nå. 5449884[/snapback] Ble lei av han etter 10 min jeg. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Man tilpasser seg vel etter forholdene. Vet i hvert fall at jeg oppfører meg annerledes når voksne er tilstede enn når vi kun er yngre folk.. De fleste voksne takler jo ikke å se hvordan ungdom generelt er uansett. F.eks. mamma som oppriktig tror at det ikke vil falle meg inn å drikke før jeg blir 18 ..pfft.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Natta Fredrik, Anette,Thomas, Skogli, ØB, Sether og ketchez. *poff* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Liker å være litt barnslig jeg Driter da i om folk ser rart på meg der jeg klatrer rundt som en ape 5449876[/snapback] Samma her. Dere på forumet kan tro hva faen dere vil om meg *Carcass - Black star* Edit: Godnatt Ketchez Endret 16. januar 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, jeg kan være både barnslig og alvorlig.Jeg er nok den som kan være barnsligst i klassen, men jeg kan også være dødsalvorlig, og ta opp/snakke om de mest alvorlige temaer. Kan også si jeg er den mest intelligente i klassen, uten å nøle. Med andre ord, finnes det tusenvis av sider hos meg. 5449893[/snapback] *skryte skryte* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Natta Fredrik, Anette,Thomas, Skogli, ØB, Sether og ketchez. *poff* 5449902[/snapback] Sier du ikke god natt til meg da? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Get over it, don't like you! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Man må nesten møte meg og bli kjent med meg, og grave dypt inn i meg, for å finne ut hvordan jeg egentlig er, i stedet for å dømme utifra alderen min. Det er nesten tatt ut fra en film, bortsett fra at jeg ikke er noen nerd. Jeg vet at jeg ligger godt over gjennomsnittet på en normal tolvåring. Men jeg bruker ikke denne såkalte "modenheten" til å virke bedre ovenfor andre, eller lignende. Sånn, da er jeg ferdig med denne aldersgreia, med mindre andre vil diskutere dette litt til. ^^ Endret 16. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, jeg kan være både barnslig og alvorlig.Jeg er nok den som kan være barnsligst i klassen, men jeg kan også være dødsalvorlig, og ta opp/snakke om de mest alvorlige temaer. Kan også si jeg er den mest intelligente i klassen, uten å nøle. Med andre ord, finnes det tusenvis av sider hos meg. 5449893[/snapback] *skryte skryte* 5449915[/snapback] Det jeg tenkte også.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Man må nesten møte meg og bli kjent med meg, og grave dypt inn i meg, for å finne ut hvordan jeg egentlig er, i stedet for å dømme utifra alderen min. 5449952[/snapback] samme pleier jeg å si når jeg hooker opp med smårips. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) samme pleier jeg å si når jeg hooker opp med smårips. 5449968[/snapback] Den pleier å funke, eller? ^^ Endret 16. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Smårips. Ugh. Aldri vært mer fornærmet enn når en ukjent gammel gris kom bort til meg og sa; smårips smårips med en sånn skikkelig eg-e-kåt stemme Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Man må nesten møte meg og bli kjent med meg, og grave dypt inn i meg, for å finne ut hvordan jeg egentlig er, i stedet for å dømme utifra alderen min. 5449952[/snapback] ErLend» sier:vel.. hvis han må møtes for å kunne forstås, hva gjør han da på et nettforum? Dette er da brukeren Hippie-Erlend som skriver dette. Jeg er egentlig ganske enig med han. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 La nå gutten være smart da. Dere andre dreit vel sikkert i buksa som 12 åringer dere Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Den tok jeg ikke helt. Eller på en måte, men jeg har da ikke sagt jeg vil at dere skal forstå hvordan jeg egentlig er. Har vel egentlig to "profiler". RL-profil, og nett-profil. Ikke at jeg oppfører meg annerledes på de forskjellige "profilene", men dere trenger da ikke forstå hvordan jeg egentlig er. EDIT: Nei, dette blir for komplisert. Endret 16. januar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg