Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler meg "doooom" :(

Dere får masse 5 ere og 6 ere.

Lærere har alldri likt meg dog :\

5448649[/snapback]

karrakterer er ikke alt her i verden. Fins mange idioter med gode karaterer men som er stokk idiot i hode.

5448665[/snapback]

Joda. mye mulig det.

Men karakterer har noe å si på hvor man vil kunne søke hen om man skal det.

Jeg har nok ikke værst snitt på trinnet, og det skal ikke så mye til før man kommer inn på tegning form og farge på lørenskog i guess.

Lenke til kommentar
Dere får masse 5 ere og 6 ere.

Lærere har alldri likt meg dog :\

5448649[/snapback]

Dette er ikke vondt ment, og karakterer er ikke alt. Jeg har aldri vært spesielt godt likt av flertallet av mine lærere; jeg er lat, til tider ufordragelig og egenrådig så det holder. Likevel gikk jeg ut av VGS med et mer enn resepektabelt snitt. Jeg skal ikke påstå at det ikke finnes lærere som dømmer etter trynefaktor, men disse er neppe så vanvittig mange at de kan forklare et generelt lavt snitt.

Lenke til kommentar
Jeg er nå litt lat også da :p

sovner et par ganger i timen om dagen. ganske standard.

Det er dog bare i allmen faga.

5448716[/snapback]

Og sovne er jo meget godt gjort, og viser ikke akkurat rett holdning. Når det er sagt er ikke holdningen min så god at det gjør noe, og det er nok flere lærere som ikke liker meg heller. Der i blandt naturfagslæreren som ikke legger fingrene i mellom der hun legger ut om hvor klysete, blond, snobbete og særdeles ubegavet da min mor drakk rødvin under svangerskapet. I det hele tatt. Men hun stryker meg ikke av den grunn. Noe sånt ville jo bare ført til at jeg klaget, og antagelig ville fått gjennomslag. Jeg har tross alt kunnskapen.

Lenke til kommentar
altså.

Grunnen til at jeg sovner er fordi jeg alltid er søvnig.

Ser også forsvåvidt dopa ut hele døgnet uansett hvor mye søvn jeg får.

Kan rett og slett ikkeno for at jeg er så søvnig.

5448778[/snapback]

Hehe. Et par venner til en venn syns jeg så ut som om jeg hadde hasja hele livet første gang de så meg :p

Edit: Lief :p

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
altså.

5448778[/snapback]

Var neppe noe vondt ment fra Joachims side, men hvis du hverken lærer noe i timene, gjør lekser eller leser stort til prøver er det begrenset hvor gode resultater man får på prøver, og karakterene ender opp deretter. Gode karakterer dukker ikke opp på mystisk vis; ei heller dårlige.

Lenke til kommentar
Jeg slo en venn av meg med 4 karakterer på religionsprøven idag. Det eide. Fikk også vite at jeg får 5 i psykologi, noe som skuffer meget. Jeg fikk dog beskjed om at jeg gikk opp neste termin hvis jeg fortsatt slik.

5448790[/snapback]

Psykologi.. På hvilken skole går du? Virker spennende...

Lenke til kommentar
altså.

5448778[/snapback]

Hehe. ET par venner til en venn syns jeg så ut som om jeg hatte hasja hele livet første gang de så meg :p

5448789[/snapback]

Lærern min trur/trudde jeg dreiv med hasj.

Virka ihvertfall sånn så mistenksom hu var når hu spurte meg om jeg visste noe om det hasj greiene som foregikk på skolen.

Faren til en kompis av meg trur jeg driver med hajs og sånt.

Han får faktisk ikke lov å overnatte hos meg fordi faren trur jeg driver med hasj.. temmelig sprøtt.

edit: Jeg har fått karakterer som 5 4 3 osv i norsk osv. men siden jeg ikke fikk tatt _en_ prøve så fikk jeg plutselig 2 i norsk blandt annet. :hmm:

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Det toppet seg riktignok med naturfagslæreren da jeg fikk et anfall med et billig kamera, og fikk meg til å rope høyt og tydelig tre ganger at jeg hatet alt som var billig, og hun fikk det for seg at jeg snuste i timen en gang(ja, for jeg snuser... :shrug: ) men jeg svelget det visst. Men likevel Shikaru, så får jeg karakteren jeg fortjener. Jeg synes det med trynefaktor ofte kan bli en hvilepute. Har selvsagt opplevd dette noen ganger, men hvis snittet er på tre, og du mener trynefaktor ene og alene er skyld i dette tror jeg heller du skal sove mer(fortrinnsvis i sengen hjemme) og jobbe hardere. Men det er forsåvidt din sak.

Lenke til kommentar
Jeg slo en venn av meg med 4 karakterer på religionsprøven idag. Det eide. Fikk også vite at jeg får 5 i psykologi, noe som skuffer meget. Jeg fikk dog beskjed om at jeg gikk opp neste termin hvis jeg fortsatt slik.

5448790[/snapback]

Psykologi.. På hvilken skole går du? Virker spennende...

5448808[/snapback]

Er jo ikke et uvanlig valgfag da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...