Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zlatzman: Er det bare jeg som elsker systemet på universitetet? Så utrolig deilig å se at folk får de karakterene de fortjener.

Var ei jente som gikk ut med godt over 5 i snitt fra vgs som strøyk 3 av 4 eksamener. EID FORBANNA MØKKAKJERRING, DU KLARER IKKE Å SUGE IT'S LEARNING!!!

Sorry...

Lenke til kommentar
Zlatzman: Er det bare jeg som elsker systemet på universitetet? Så utrolig deilig å se at folk får de karakterene de fortjener.

Var ei jente som gikk ut med godt over 5 i snitt fra vgs som strøyk 3 av 4 eksamener. EID FORBANNA MØKKAKJERRING, DU KLARER IKKE Å SUGE IT'S LEARNING!

Sorry...

5448433[/snapback]

Jeg synes det kunne vært 2 prøver + eksamen i hvert fag. Det ville gjort det vanskeligere å ha en dårlig dag, men det er bra man får karakterene som fortjenes. (C i snitt nå, over 5 ut fra VGS)

Eventuellt bare en lærer som ser på Joachim som en skoleflink elev, og dermed antar an han er god i tysk. Brukbar uttale på det som sies kan også hjelpe en del.

5448415[/snapback]

Nå hørtes du så fryktelig ut som læreren min :ermm::dontgetit:

5448441[/snapback]

:D Det er fordi jeg er så smart vet du

Lenke til kommentar
I dag har jeg ikke hatt skole. Bare forbreding til åpen dag :D

Hvis noen skal på åpen dag på Karmsund vgs så kom på TIP-avdeligen. Der skal det vises film og diverse (jeg har filmet og redigert, tatt bilder) :D *stolt* :p

5447251[/snapback]

Hva er TIP?

Øssa: De skrive vel dem selv inn. Må virke profosjonelle ;)

5447379[/snapback]

Bruker foobar. Global key på Ctrl+1, så kopieres info.

Dire Straits & Mark Knopfler - [Private Investigations The Best Of (Italian Retail) #19] what it is [4:55]

Lenke til kommentar
Eventuellt bare en lærer som ser på Joachim som en skoleflink elev, og dermed antar an han er god i tysk. Brukbar uttale på det som sies kan også hjelpe en del.

5448415[/snapback]

Weell, uttalen suger, jeg får jo av alle ting skarre-r på tysk jeg... Forstå det den som kan... Joachim utspurt om ferien sin... "Eh, ja. Genau. Ja. Mmm..."

Var ei jente som gikk ut med godt over 5 i snitt fra vgs som strøyk 3 av 4 eksamener. EID FORBANNA MØKKAKJERRING, DU KLARER IKKE Å SUGE IT'S LEARNING!

5448433[/snapback]

Jeg klarer tydeligvis å suge It's Learning! :p

Lenke til kommentar

Badevekten min er helt på styr og viser fem kilo for mye. Bør egentlig kasereres. Men den er egentlig pent designet da..

Jeg skal ha sagt at jeg har gjort det greit på prøver i tysk, og lå og vippet mellom 5 og 6 - før muntlig aktivitet var lagt inn. Hvordan prøveresultatene ble så gode er for meg uforståelig, men begge prøvene hadde dobbeltsensur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...