Dahl Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Prøver sucks big time. Lykke til da Hanne. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Prøver sucks big time. Lykke til da Hanne. joda, suger kanskje litt, men ordner seg! takk foresten Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 gøy og ikke ha internett ja.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 gøy og ikke ha internett ja.. Så hvordan postet du nå? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 gøy og ikke ha internett ja.. Så hvordan postet du nå? sitter på pappa sin pc må kjøpe meg nytt netverkskort Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 *peke på sovietpig og le* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Om halvannen time sitter jeg foran en lærer og en sensor og skjelver og stammer fram ord samtidig som jeg prøver å gjøre et godt inntrykk av at jeg kan mye innenfor samfunnskunnskap. Gleder meg. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 *peke på sovietpig og le* ikke fint og peke *daske litt* Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Det var opptrekk til muntlig eksamen på skolen min i går. Jeg kom opp i Spansk muntlig. Jeg har stryket i spansk de fleste år hittil, og har 0 i muntlig. Så nå skal jeg opp i spansk, og det skal et under til for at jeg står. Jeg går VK2 og kan kysse vitnemålet mitt farvell. Lenke til kommentar
PØM Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 1 dag igjen til muntlig eksamen i matte, og gud som jeg gruer meg. Matte var det siste jeg burde ha kommet opp i Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Om halvannen time sitter jeg foran en lærer og en sensor og skjelver og stammer fram ord samtidig som jeg prøver å gjøre et godt inntrykk av at jeg kan mye innenfor samfunnskunnskap. Gleder meg. du får ha lykke til!det går sikkert bra! skurupu: hørtes ikke helt konge ut Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 1 dag igjen til muntlig eksamen i matte, og gud som jeg gruer meg.Matte var det siste jeg burde ha kommet opp i Jeg og PØM kommer til å lide den samme grusomme døden... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Blæh, jeg hadde ikke trengt å stå opp før halv tolv eller noe i dag. Uansett, jeg er ferdig med VK1. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 HAHA, glad jeg ikke går i 10'ende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Uansett, jeg er ferdig med VK1. velkommen i klubben Lenke til kommentar
Eline Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) HAHA, glad jeg ikke går i 10'ende. Hvorfor ikke? Greit, eksamen er stress og slikt, men resten er bare kos.. Anyways, nå skal jeg legge meg ute i solen og prøve å få litt farge på den hvite kroppen min. Hvis ikke det funker så blir det snart selvbruningskrem på meg. Er dritt lei av å gå rundt og se ut som en isbjørn. Ha en fin dag, og lykke til alle som har eksamen i dag Edit: Smily-tull. Endret 9. juni 2005 av Eline Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Dritt, her sitter jeg og strever med å finne på noe å skrive om på tentamen, mens Hanne allerede har gått Det er feigt at andre har bedre fantasi Håper jeg blir ferdig snart Edit: Skriveleif Endret 9. juni 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Hei Sveis alle sammen! Klikke frokost med pølser, stekt løk og potetsalat i dag I tillegg har jeg lånt skolens EOS 300D _alt: for lenge nå... Ingen har spurt etter det heller Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 HAHA, glad jeg ikke går i 10'ende. Hvorfor ikke? Greit, eksamen er stress og slikt, men resten er bare kos.. Anyways, nå skal jeg legge meg ute i solen og prøve å få litt farge på den hvite kroppen min. Hvis ikke det funker så blir det snart selvbruningskrem på meg. Er dritt lei av å gå rundt og se ut som en isbjørn. Ha en fin dag, og lykke til alle som har eksamen i dag Edit: Smily-tull. Fordi jeg hater å pugge til eksamen. Resten er bare koz? Det er da ikke mer koz i tiende enn det er i niende da. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 Det er kosest på videregående Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg