Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Økonomi e bare chill..har brukt over en time no på å skrive av noe fra boken og inn i words..og for å gjøre det litt vansklig sååå *trommevirvel*

lager vi en tabell! :w00t:

Omg, tror eg brukte 10 min på det og siden har eg oppdatert meg på alt tullet dokkar SO4 avhengige kan komme med i løpet av natten ;)

Lenke til kommentar
Jobbet hardt, kanskje

Glemt masse viktige deler i filmene sine, definitivt

Hvorfor skal folk lovprise en mann som ødela en literær klassiker som Ringenes Herre?

5446199[/snapback]

Går ut i fra at du har lest bøkene da. Synes filmene er dødskule jeg men har heller ikke lest bøkene. Men er jo klart man ikke kan får med alle detaljer i filmatiseringer av bøker. Da hadde filmene blitt eviglange.

*Glede seg/håpepå til/at Jackson lager film av hobbiten* (Har lest den boka :))

Lenke til kommentar

Å være syk suger balle. Jeg sover ikke om nettene nå, jeg hoster til jeg brekker meg og jeg måtte ta blodprøver i dag.

Legen mente det avr et virus, hun trodde kanskje det kunne være kyssesyken, men det var for tidlig å se det. Så jeg må inn om 2 uker og ta nye prøver. Og jeg må til Lillestrøm for å ta Røntgen/ultralyd av magen fordi milten min er litt større en normalt.

Jeg føler meg helt råtten nå, orker nesten ikke å gjøre noen ting, bare ligge på sofaen og spise bananer og drikke cola. KJEDELIG!

Lenke til kommentar
Å være syk suger balle. Jeg sover ikke om nettene nå, jeg hoster til jeg brekker meg og jeg måtte ta blodprøver i dag.

Legen mente det avr et virus, hun trodde kanskje det kunne være kyssesyken, men det var for tidlig å se det. Så jeg må inn om 2 uker og ta nye prøver. Og jeg må til Lillestrøm for å ta Røntgen/ultralyd av magen fordi milten min er litt større en normalt.

Jeg føler meg helt råtten nå, orker nesten ikke å gjøre noen ting, bare ligge på sofaen og spise bananer og drikke cola. KJEDELIG!

5446449[/snapback]

Skriv evig med innlegg i SO da :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...