Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Profil og blogg.. er fra askim så det festa seg den gangen jeg leste det.. Har ikke sett deg da.. men snakker vanligvis med tomter folk som er eldre enn deg--

5444901[/snapback]

Hvem da?

Øssa: Du kan dø, ferdig med det. Nå har jeg lagt inn alt jeg har. :p

5444928[/snapback]

Eskil, shaggy, waldrab og de gutta der.. en stund sia nå da.. var litt wannabe hobling for et par år sia.. Fløy rundt i den sure tsn..

5444946[/snapback]

Aha.

Øssa: Jeg gidder ærlig talt ikke krangle med noen som ikke kan ta mine eminente argumenter på en god måte.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OCC er jo teit, de bare modder sykler, med helt lik ramme, untatt noen ganger. Vedder på de ikke holder på sånn normalt.

5444917[/snapback]

ehh.... den synes jeg var litt tynn,, Occ er good tv..! og de har da lagd nok av egne sykler..

Men du er vel mer monster garage og pimp my ride typen du.. :p

5444932[/snapback]

Likte det litt før, men de lager jo bare samme type sykler. Og er så overdrevet..

Orker ikke se på det mer, samme ramme på alle syklene :no:

5444950[/snapback]

Går det noen bra serier av den typen nå el? noe som jeg bør sjekke ut? lenge sia jeg har sett på det..

Lenke til kommentar
Hva er "bænd"? Vel, jeg mente ikke å disse alle fra Oslos vestkant, bare sossene.

5444936[/snapback]

Sorry, mente "bæng" :p

Hva er galt i å like pappan sin?

5444947[/snapback]

Ingenting, de fleste er vel glade i foreldrene sine. Sosser bruker som regel pappan sin som minibank, og bruker pengene på "moteriktige" klær, hører på listepop og ser ned på alle som kommer fra steder der man har dyreliv og gress.

Lenke til kommentar
Profil og blogg.. er fra askim så det festa seg den gangen jeg leste det.. Har ikke sett deg da.. men snakker vanligvis med tomter folk som er eldre enn deg--

5444901[/snapback]

Hvem da?

Øssa: Du kan dø, ferdig med det. Nå har jeg lagt inn alt jeg har. :p

5444928[/snapback]

Eskil, shaggy, waldrab og de gutta der.. en stund sia nå da.. var litt wannabe hobling for et par år sia.. Fløy rundt i den sure tsn..

5444946[/snapback]

Aha.

Øssa: Jeg gidder ærlig talt ikke krangle med noen som ikke kan ta mine eminente argumenter på en god måte.

5444958[/snapback]

Hard to get ehh? :p

Lenke til kommentar
Hva er "bænd"? Vel, jeg mente ikke å disse alle fra Oslos vestkant, bare sossene.

5444936[/snapback]

Sorry, mente "bæng" :p

Hva er galt i å like pappan sin?

5444947[/snapback]

Ingenting, de fleste er vel glade i foreldrene sine. Sosser bruker som regel pappan sin som minibank, og bruker pengene på "moteriktige" klær, hører på listepop og ser ned på alle som kommer fra steder der man har dyreliv og gress.

5444965[/snapback]

Lommedalen er litt utenfor allfarvei ja. Mye rart som rører seg der.

Lenke til kommentar

5444965[/snapback]

Du, jeg bor på østkanten.

Gjennomsnittsungdommen her bruker syke mengder penger på klær, hører på listepop og ser ned på alle som i det hele tatt er forskjellig fra dem selv.

Og slik er det med unger helt neddi førsteklasse.

Lenke til kommentar

5444965[/snapback]

Du, jeg bor på østkanten.

Gjennomsnittsungdommen her bruker syke mengder penger på klær, hører på listepop og ser ned på alle som i det hele tatt er forskjellig fra dem selv.

Og slik er det med unger helt neddi førsteklasse.

5444982[/snapback]

Hørtes ikke særlig bra ut.. LIker ikke sånne sosser.. Fly rundt å være som han ekle i internatet.. HHva er det han het igjen?

Lenke til kommentar
Angående listepop så er det mye annet som er populært i sossestrøk. Hip-hop, techno og annet.

5444993[/snapback]

let me add ABBA

5445000[/snapback]

ABBA er jo bra :ohmy:

I hvert fall da de holdt på med elektro-inspirert europop :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...