Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men folkens, hva er forskjell på EMO og goth? Anybody?

5444755[/snapback]

Goth, det er folk som hører på As I Lay Dying osv. EMO er folk som ligger å griner til HIM.

Men folkens, hva er forskjell på EMO og goth? Anybody?

5444755[/snapback]

emo er manisk depressive tenåringer med en enorm oppmerksomhetstrang, mens goth er sorkledde og langhårete folk som liker bråkete musikk?

5444776[/snapback]

Nei, jeg hører på morsom musikk. Jeg er ikke EMO/goth, bare harry og har 70' biker stil.

Jeg tror jeg er EMO uten sminken. Kan fredrikrb,Hylo og TLZ stå for den?

5444796[/snapback]

Du er EMO.

Ergo: Hør på Dying Fetus.

Lenke til kommentar

emo er manisk depressive tenåringer med en enorm oppmerksomhetstrang, mens goth er sorkledde og langhårete folk som liker bråkete musikk?

5444776[/snapback]

Nei, jeg hører på morsom musikk. Jeg er ikke EMO/goth, bare harry og har 70' biker stil.

5444821[/snapback]

hm... ja?

Lenke til kommentar

5444776[/snapback]

5444821[/snapback]

hm... ja?

5444828[/snapback]

Ja?
Lenke til kommentar
Goth, det er folk som hører på As I Lay Dying osv. EMO er folk som ligger å griner til HIM.

As I Lay Dying er vel ikke goth? Goth musikk er jo bare ugly bugly, mens As I Lay Dying er bare helt konge!

5444842[/snapback]

Folk som hører på gothmusikk synes ikke det, vettu :cool:

Lenke til kommentar
Er det å være harry så jevli mye bedre a? vet du er fra hobøl men likevel.. :p

5444833[/snapback]

Er jeg harry selv om jeg har biker-stil?

Øssa, feil.

Kaiern, støtt meg!

5444845[/snapback]

Trodde mer Gothmusikk var sånn som Lacuna coil som jeg ivertfall ikke liker. As I Lay dying er jo mer hardtslående hardcore/metalcore.

As I Lay Dying er vel ikke goth? Goth musikk er jo bare ugly bugly, mens As I Lay Dying er bare helt konge!

5444842[/snapback]

Folk som hører på gothmusikk synes ikke det, vettu :cool:

5444854[/snapback]

Ok da. Sorry. Var vel min mening det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...