Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thea: Den javatingen funker jo ikke :p

Jeg får beskjed om at jeg ikke får lagret bildet fordi jeg har en unlicensed  versjon av programmet og det lastet jeg jo ned gjennom russ.no nå nettop :S

5444521[/snapback]

Makan til kundebehandling. ;)

Fy faen, når ting jeg har betalt for ikke fungerer, blir jeg ekstremt irritert.

EDIT: Faktisk så irritert at jeg skrev det med fire r'er.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hvor kan man få tak i svart lebestift og eyeliner(sånn under øynene elns)?

5444585[/snapback]

Hvis du ikke bryr deg om kvalitet osv, kan det kjøpes på H&M til rundt 30 kr per stykk.

5444600[/snapback]

Hmm, i sandvika? Må finne noe, sånn at jeg ser så jævlig ut som mulig. Kanskje noe lærbukser også.

Tenkte og gå sånn en uke eller 2 :p

EDIT: Fargoth: Niice.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hvor kan man få tak i svart lebestift og eyeliner(sånn under øynene elns)?

5444585[/snapback]

Hvis du ikke bryr deg om kvalitet osv, kan det kjøpes på H&M til rundt 30 kr per stykk.

5444600[/snapback]

Hmm, i sandvika? Må finne noe, sånn at jeg ser så jævlig ut som mulig. Kanskje noe lærbukser også.

Tenkte og gå sånn en uke eller 2 :p

EDIT: Fargoth: Niice.

5444619[/snapback]

Da er det tvungen posting i RPP vet du.

Lenke til kommentar
Seriøst dere aner ikke hvor stygg hun jenta jeg rota med i går var, glassøye og ser ut som 10 åring sier litt. Angrer no så forjævli, kommer ikke til å få sove, buhuuhu

5444641[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor folk roter med folk de synes er stygge? Var hun stygg i dag, var hun sikkert like stygg i går også. Greit, ølbriller bla bla bla, men faen heller, du blir ikke blind heller.

Lenke til kommentar
Seriøst dere aner ikke hvor stygg hun jenta jeg rota med i går var, glassøye og ser ut som 10 åring sier litt. Angrer no så forjævli, kommer ikke til å få sove, buhuuhu

5444641[/snapback]

Så kjipt. Glem hele hendelsen og drep jenta.

5444641[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor folk roter med folk de synes er stygge? Var hun stygg i dag, var hun sikkert like stygg i går også. Greit, ølbriller bla bla bla, men faen heller, du blir ikke blind heller.

5444659[/snapback]

Hva faen er det med deg og det jævla uggene humøret ditt? Er jeg virkelig nødt til å bli uhøffelig?
Lenke til kommentar
Hva faen er det med deg og det jævla uggene humøret ditt? Er jeg virkelig nødt til å bli uhøffelig?

5444688[/snapback]

Er ikke i noe dårlig humør jeg? Bare skjønner ikke hvorfor folk klager over ting de selv er ansvarlige for. Istedenfor å bli uhøflig som det så fint skrives, hvorfor ikke gi meg en forklaring?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...