Kenneth Dammyr Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det der er bare mega ROFL :!: Det kan vel tyde på at det kanskje begynner å bli litt snaut med gjøre mål når man tegner detaljerte traktorer på MSN... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det kan vel tyde på at det kanskje begynner å bli litt snaut med gjøre mål når man tegner detaljerte traktorer på MSN... Neinei. ^^ Natta, folkens. *klemme på kaiern* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 *klemme på kaiern* <3 *klemme tilbake* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 INGENTING er som følelsen av vite at du har gjennomført en kanontrening fotball. Elsker det, når alt funker, alt går min vei. Da er livet herlig, da. Gi meg en ball, jeg kan leke i timesvis. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 INGENTING er som følelsen av vite at du har gjennomført en kanontrening fotball. Så sant, så sant. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kjekt med MSN Plus. Alle statusendringer og av-og pålogging blir logget, så jeg ser hva folk har gjort selv om jeg ikke er her. På tide å legge seg snart. I fart in your general direction! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 nææi.. ka du trur. 6 timer til skolen åpner og jeg kan kvitte meg med eksamensoppgaven. hva skal man finne på i mellom tia? rart det der.. mens jeg holdt på med oppgaven så hadde jeg tusen andre ting og finne på, men nå straks jeg er ferdig frister ingenting like mye lengre.. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 nææi.. ka du trur. 6 timer til skolen åpner og jeg kan kvitte meg med eksamensoppgaven. hva skal man finne på i mellom tia? rart det der.. mens jeg holdt på med oppgaven så hadde jeg tusen andre ting og finne på, men nå straks jeg er ferdig frister ingenting like mye lengre.. hehe, eksamensperioden er eneste tiden på året jeg faktisk gjør husarbeid.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Deilig med fri til mandag Har spille SW Republican Commando i 6 timer nå... Er dritmorsomt ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 dusjet og skrubbet meg her nå, barbert meg og freshet meg skikkelig opp! og imorgen skal jeg shine opp ellers her, rydde og vaske! har vært litt sløv med sånt i denne eksamensperioden.. forfalt litt ja. må vel dra og trene litt igjen også! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen her i natt da? Kjedelig på denne tiden av døget =P Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 I'm here all night honney! \o/ *klemme* Hva skjer? =P Mesa b0red to death... Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 mesa up all night. tror det er fare for at jeg blir en trøtt gutt imorgen, men hvem bryr seg, det er ferie..!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 mesa up all night. tror det er fare for at jeg blir en trøtt gutt imorgen, men hvem bryr seg, det er ferie..!! Da er vi to, men jeg har ikke ferie ennå. Har bare fri =P Må på skolen på fredag. Men det blir kos, kvitte seg med bøker og ting =P Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ja skal på skolen om ca 3,5 time og kvitte meg med eksamen, SÅ har jeg fri. da skal jeg aldri mere tilbake dit! tjoho..! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ja skal på skolen om ca 3,5 time og kvitte meg med eksamen, SÅ har jeg fri. da skal jeg aldri mere tilbake dit! tjoho..! eesteefuu... *vente på 3 år på VGS* Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 hihi, hoho.. vgs er egentlig ikke så ille i forhold til ungdomskolen da. nå får du hvertfall gjøre litt mere ting du interesserer deg i. så lenge du ikke bare tar allmenn da. men den beste tida er nok årene etter vgs! \o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg