Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åja sånn ja. missforsto.. my bad. :wee:

5440553[/snapback]

Det går bra :)

Jeg synes bare at man ikke skal tulle med sånt. Men

det er nå bare meg :)

 

tuller ikke. ;) og jokke har nå vært ganske åpen med spiseforstyrrelsen sin her i SO4 så jeg tror ikke det plager han? eller?

 

edit: godnatt.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Joda, det handler kanskje om å "bygge muskler", men slettes ikke for å bli stor, men for å holde kroppen frisk og i stand til å utføre daglige gjøremål.

5440565[/snapback]

 

my point exactly.

5440582[/snapback]

For all del - kall det hva du vil, men etter tre måneder med "styrkeprogram" tre ganger i uken har ikke akkurat jeg oppnådd noen veldige muskler å skryte av. Men målet er som sagt ikke store muskler, merkelig nok.

Lenke til kommentar
Grattis til bursdags-barnet, bursdag er kos :wee:

5440593[/snapback]

Bursdager er oppskrytt, særlig når en begynner å dra på åra slik som meg :cry:

 

Glemte flere ganger at jeg hadde bursdag, kom på det da folk ringte litt mer enn vanlig. Men Mirann sin blir det mer blest om siden hun begynner og snakke om den ca 8 måneder før ;) "Jeg ønsker meg..." :roll::whistle:

Lenke til kommentar
Bursdager er oppskrytt, særlig når en begynner å dra på åra slik som meg  :cry:

 

Glemte flere ganger at jeg hadde bursdag, kom på det da folk ringte litt mer enn vanlig. Men Mirann sin blir det mer blest om siden hun begynner og snakke om den ca 8 måneder før ;) "Jeg ønsker meg..."  :roll:  :whistle:

5440610[/snapback]

Slutt å skryt, ingen som ringer til deg da vel :tease:

 

He he.. så klart! Må jo passe på sånn at jeg får den rette gaven :p

Lenke til kommentar
Blir vel 14år :)

5440601[/snapback]

Gratulerer med dagen!

 

Forresten, hva er det med at hauger av gutter ikke klarer å huske noen få datoer kjæresten synes er viktig? Helt vilt, virker ikke som om selv den enkleste form for oppmerksomhet er noe de vil senke seg ned til å dele ut. Verden trenger myke verdier! :)

Lenke til kommentar
Blir vel 14år :)

5440601[/snapback]

Gratulerer med dagen!

 

Forresten, hva er det med at hauger av gutter ikke klarer å huske noen få datoer kjæresten synes er viktig? Helt vilt, virker ikke som om selv den enkleste form for oppmerksomhet er noe de vil senke seg ned til å dele ut. Verden trenger myke verdier! :)

5440622[/snapback]

Og har man vanskelig for å huske så er det noe som heter kalender i mobiltelefoner... Er enig med deg jeg Thomas. :love:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...