Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst?

5440508[/snapback]

 

ja? det sitter jo i psyken, ikke tro at dette er noe som går over på et par måneder..

 

Jeg trener styrke to til tre ganger i uken, og løper en tretusenmeter to ganger i uken på tredemølle. I tillegg tar jeg ukentlig en utendørs joggetur på rundt timen. Så kom ikke her.

5440519[/snapback]

 

ja hva er det da du syter om blodsprengte bodybuildere for?

Lenke til kommentar
Gutter med sminke tilsvarer jenter med skjegg.

5440530[/snapback]

Man kan jo nyttiggjøre seg av litt pudder, foundation og slike ting da.. Synes i utgangspunktet ikke skjegg er så pent at det gjør noe på noen jeg..

5440535[/snapback]

 

Nei, man kan ikke det :tease:

Lenke til kommentar
Hehe, har en gjennomsiktig og er stort sett den jeg bruker, så ja, den blir brukt med måte. Den er til og med for menn, så jeg føler meg nesten litt macho når jeg tar den på. :)

5440524[/snapback]

Jeg krever herved bilde av deg! :D

 

Seriøst?

5440508[/snapback]

 

ja? det sitter jo i psyken, ikke tro at dette er noe som går over på et par måneder..

5440519[/snapback]

Ehh, ja jeg vet det sitter i psyken og ikke går over på et par mnd.

Jeg mente seriøst, har han spiseforstyrrelser? Ikke når det går over.

 

Jeg har ikke vært her så lenge, har ikke oversikten over privatlivet til riktig alle enda :p

Lenke til kommentar
Gjør jo ikke det!

5440537[/snapback]

 

Du kan jo ta en titt på topp femti av mannlige modeller, det er ikke veldig mange av dem med sprengte muskler som noen middels bodybuildere der.

5440445[/snapback]

 

--

 

At styrketreningsdrittet mitt ikke er for å bygge muskler?

5440539[/snapback]

 

styrketrening uten å bygge muskler? ja nå har jeg hørt den også.. hvordan i all verden får du dette til å bli styrketrening da? og kan du beskrive litt hvordan denne treningen foregår? og sist men ikke minst, hva er formålet med denne treningen? nå ble jeg nysgjerrig. :)

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at jeg ikke er syklig tynn nå.

 

Er du tynnere enn ham, er du sykelig tynn!

5440505[/snapback]

 

Ikke for å virke snerpete, men på hvilket grunnlag kan du si det? Er du utdannet i medisin eller ernæring?

 

Selvom den alminnelige oppfatningen er at han er syklig tynn, behøver det ikke å være noe medisinsk feil med ham.

5440517[/snapback]

 

Greit nok. Er man tynnere enn det der, er man sykelig tynn. Mener jeg :)

Lenke til kommentar
Ehh, ja jeg vet det sitter i psyken og ikke går over på et par mnd.

Jeg mente seriøst, har han spiseforstyrrelser? Ikke når det går over.

 

Jeg har ikke vært her så lenge, har ikke oversikten over privatlivet til riktig alle enda :p

5440544[/snapback]

 

åja sånn ja. missforsto.. my bad. :wee:

Lenke til kommentar

"Bygge muskler" og bygge muskler. Poenget er at jeg slettes ikke trener slik som mange andre som ønsker å bli "store og kraftige muskellmenn", men med relative lette vekter(når det er sagt bruker jeg ikke frivekter) for å opprettholde en viss styrke. Jeg gjør dette for å følge et program for helsen min. Joda, det handler kanskje om å "bygge muskler", men slettes ikke for å bli stor, men for å holde kroppen frisk og i stand til å utføre daglige gjøremål.

Lenke til kommentar
åja sånn ja. missforsto.. my bad. :wee:

5440553[/snapback]

Det går bra :)

Jeg synes bare at man ikke skal tulle med sånt. Men

det er nå bare meg :)

 

Jeg la ut et senest i går – legg spesielt merke til V-stilen (kopiert fra TV), det grusomme antrekket og den luebefengte frisyren.

 

(Ikke helt nytt, det bildet, men det sa du ikke noe om.)

5440558[/snapback]

He he..din luring!! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...