Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er tynnere enn ham liksom, og er for øyeblikket på en vekt som ikke anses som direkte sykt.

5440482[/snapback]

 

har du glemt at du har spiseforstyrrelser nå igjen?

5440492[/snapback]

Det er litt over ti kilo siden jeg var på mitt tynneste. Fysisk sett er jeg relativt frisk med den vekten jeg holder nå, men kommer vel til å gå litt mer før de gir seg. Poenget mitt er at jeg ikke er syklig tynn nå.

Lenke til kommentar
Det er litt over ti kilo siden jeg var på mitt tynneste. Fysisk sett er jeg relativt frisk med den vekten jeg holder nå, men kommer vel til å gå litt mer før de gir seg. Poenget mitt er at jeg ikke er syklig tynn nå.

5440500[/snapback]

 

flink bisk.

 

poenget mitt er bare at man ikke blir harry blodsprenkt bodybuilder fra gølvet bare man trener litt styrke. litt definerte muskler er i mine og de aller fleste andres øyne bare pent.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at jeg ikke er syklig tynn nå.

 

Er du tynnere enn ham, er du sykelig tynn!

5440505[/snapback]

 

Ikke for å virke snerpete, men på hvilket grunnlag kan du si det? Er du utdannet i medisin eller ernæring?

 

Selvom den alminnelige oppfatningen er at han er syklig tynn, behøver det ikke å være noe medisinsk feil med ham.

Lenke til kommentar
poenget mitt er bare at man ikke blir harry blodsprenkt bodybuilder fra gølvet bare man trener litt styrke. litt definerte muskler er i mine og de aller fleste andres øyne bare pent.

5440514[/snapback]

Der har du helt rett, men legen min får meg ikke til å begynne med styrke, og flertallet i befolkningen får meg ikke til å legge bort hverken maskaraen eller lipglossen. :D

Lenke til kommentar
Det er litt over ti kilo siden jeg var på mitt tynneste. Fysisk sett er jeg relativt frisk med den vekten jeg holder nå, men kommer vel til å gå litt mer før de gir seg. Poenget mitt er at jeg ikke er syklig tynn nå.

5440500[/snapback]

 

flink bisk.

 

poenget mitt er bare at man ikke blir harry blodsprenkt bodybuilder fra gølvet bare man trener litt styrke. litt definerte muskler er i mine og de aller fleste andres øyne bare pent.

5440514[/snapback]

Jeg trener styrke to til tre ganger i uken, og løper en tretusenmeter to ganger i uken på tredemølle. I tillegg tar jeg ukentlig en utendørs joggetur på rundt timen. Så kom ikke her.

Lenke til kommentar
poenget mitt er bare at man ikke blir harry blodsprenkt bodybuilder fra gølvet bare man trener litt styrke. litt definerte muskler er i mine og de aller fleste andres øyne bare pent.

5440514[/snapback]

Der har du helt rett, men legen min får meg ikke til å begynne med styrke, og flertallet i befolkningen får meg ikke til å legge bort hverken maskaraen eller lipglossen. :D

5440516[/snapback]

 

Maskara?? Lipgloss? HERRE KRISTUS I HIMMELEN!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...