Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Erik-Tor: Perfeksjon kan ha mange definisjoner, min definisjon er på ingen måte en typisk veltrent kropp.

5440272[/snapback]

 

rart med det ettersom alle mannlige modeller jeg har sett er nokså veltrente. regner med det er noe slikt utseende du idealiserer ettersom du nå er en mote junkie. de er slanke ja, men ikke bare utsulta spiseforstyrrelse spinkel.

5440403[/snapback]

Valgte et passelig tilfeldig bilde:

00043m.jpg

(DH SS05, ikke noe jeg ville gått med, for øvrig.)

 

Jeg vet ikke hvordan en «perfekt veltrent» kropp ville sett ut, men jeg tror han har armer og overkropp som er litt i det tynneste laget til å kunne betegnes med de ordene.

Lenke til kommentar
Erik-Tor: Perfeksjon kan ha mange definisjoner, min definisjon er på ingen måte en typisk veltrent kropp.

5440272[/snapback]

 

rart med det ettersom alle mannlige modeller jeg har sett er nokså veltrente. regner med det er noe slikt utseende du idealiserer ettersom du nå er en mote junkie. de er slanke ja, men ikke bare utsulta spiseforstyrrelse spinkel.

5440403[/snapback]

Du kan jo ta en titt på topp femti av mannlige modeller, det er ikke veldig mange av dem med sprengte muskler som noen middels bodybuildere der.

Lenke til kommentar
For mye cider = isende hull i tennene. Da angrer en ikke bare dagen etter, men i dagevis!

5440425[/snapback]

Å du lærer jo aldri heller da! Hvor mange ganger skal

jeg si til deg at cider er for fjortiser? :tease:

Jeg drakk EN gang! ;) Vel, bare cider ihvertfall!

 

Håpløst å si noe til deg, din dranker, som ble sjenka på 96% i en alder av 13 av de lokale rånerne. Bygdefjortiss kaller man det :innocent:

Lenke til kommentar
Valgte et passelig tilfeldig bilde:

http://men.style.com/slideshows/mens/fashi...NWAY/00043m.jpg

(DH SS05, ikke noe jeg ville gått med, for øvrig.)

 

Jeg vet ikke hvordan en «perfekt veltrent» kropp ville sett ut, men jeg tror han har armer og overkropp som er litt i det tynneste laget til å kunne betegnes med de ordene.

5440443[/snapback]

 

oi, ja vi har tydeligvis ikke sett på de samme modellene.. :wee:

han der er jo sjuk. fisj..

 

hadde jeg vært dama/typen hans hadde jeg vært redd for å knekke stakkaren..

Lenke til kommentar
Erik-Tor: Perfeksjon kan ha mange definisjoner, min definisjon er på ingen måte en typisk veltrent kropp.

5440272[/snapback]

 

rart med det ettersom alle mannlige modeller jeg har sett er nokså veltrente. regner med det er noe slikt utseende du idealiserer ettersom du nå er en mote junkie. de er slanke ja, men ikke bare utsulta spiseforstyrrelse spinkel.

5440403[/snapback]

Valgte et passelig tilfeldig bilde:

http://men.style.com/slideshows/mens/fashi...NWAY/00043m.jpg

(DH SS05, ikke noe jeg ville gått med, for øvrig.)

 

Jeg vet ikke hvordan en «perfekt veltrent» kropp ville sett ut, men jeg tror han har armer og overkropp som er litt i det tynneste laget til å kunne betegnes med de ordene.

5440443[/snapback]

 

 

 

Han der var jo bare skikkelig spinkel!

Lenke til kommentar
Jeg drakk EN gang! ;) Vel, bare cider ihvertfall!

5440452[/snapback]

He he.. bra du har lært. For all del, Peach Canei kan

være maskulint det og :roll:

 

Peach%20Canei.jpg

 

Håpløst å si noe til deg, din dranker, som ble sjenka på 96% i en alder av 13 av de lokale rånerne. Bygdefjortiss kaller man det  :innocent:

5440452[/snapback]

 

 

Du glemte bønder :tease:

 

 

Erik-Tor: Det kan vel ikke akkurat kalles hvitvin :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Han der så virkelig IKKE bra ut.

5440449[/snapback]

Han klarte da å bli modell for Dior Homme, sannsynligvis det mest velansette herreshowet, det bør vel si noe?

5440458[/snapback]

 

Ja, at det er FOR mange der ute med dårlig smak. Hvis du spør den gjennomsnittlige mann i gata, så ville de vel heller sett ut som Brad Pitt en han der.

Lenke til kommentar
De fleste har vel en el annen gang vært borti hvitvin også? Jeg drakk en flaske "Black Tower" en gang, aldri igjen!

5440460[/snapback]

Black Tower er jo blant dei beste i "billigklassen". Heilt grei, etter mi meining.

 

Rødvin er derimot ikkje noko ein bør drikke for masse av. Ender berre opp med en jævlig skallebank dagen etter, i tillegg til ei halvraud skjorte. Rødvinsflekker er djevelen noe dritt.

Lenke til kommentar
Manekeng (eller hvordan det skrives) er ikke det jeg tenker på når jeg hører modell (selv om det kan stemme at de er det). De er jo bistygge, gutter som jenter (i den grad man kan se forskjell på dem).

 

Former er bra :)

5440465[/snapback]

 

Second that :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
han der er jo sjuk. fisj..

 

hadde jeg vært dama/typen hans hadde jeg vært redd for å knekke stakkaren..

5440455[/snapback]

Hehe, det er vel en liten overdrivelse, jeg vet i alle fall at jeg etter all sannsynlighet er for tynn til å bruke klærne han har på seg, så det er nok ikke så ekstremt.

 

Erik-Tor: Mannen i gaten har aldri vært mitt referansepunkt, om jeg kan si det slik. :)

Lenke til kommentar
Jeg drakk EN gang! ;) Vel, bare cider ihvertfall!

5440452[/snapback]

He he.. bra du har lært. For all del, Peach Canei kan

være maskulint det og :roll:

 

Håpløst å si noe til deg, din dranker, som ble sjenka på 96% i en alder av 13 av de lokale rånerne. Bygdefjortiss kaller man det  :innocent:

5440452[/snapback]

 

 

Du glemte bønder :tease:

5440462[/snapback]

 

Peach Canei har jeg aldri drukket, så...:p Du, alkoholens venn, er nok bedre kjent med slike :)

 

Traktor-rånere, den beste sorten ;)

Lenke til kommentar
han der er jo sjuk. fisj..

 

hadde jeg vært dama/typen hans hadde jeg vært redd for å knekke stakkaren..

5440455[/snapback]

Hehe, det er vel en liten overdrivelse, jeg vet i alle fall at jeg etter all sannsynlighet er for tynn til å bruke klærne han har på seg, så det er nok ikke så ekstremt.

 

Erik-Tor: Mannen i gaten har aldri vært mitt referansepunkt, om jeg kan si det slik. :)

5440472[/snapback]

 

Wow! Du er jo tynn jo! :!:

Lenke til kommentar
Du kan jo ta en titt på topp femti av mannlige modeller, det er ikke veldig mange av dem med sprengte muskler som noen middels bodybuildere der.

5440445[/snapback]

 

kjære vene, nå er det jo en stor sone mellom bodybuildere og anorektikere. jeg har ikke så peiling på modeller men tok et kjapt google søk og kom innpå denne siden: 50 top male models, orka ikke titte innom alle men så på de 5 øverste, og ja de har nok tilbringt sine timer med styrketrening hele gjengen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...