Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg holder faktisk på med det prosjektet mitt nå.. Men skal alltids få litt tid til å skrive litt her også ^^

5440361[/snapback]

Var ikke til deg da, det er mr. full som skal skrive. :tease:

5440367[/snapback]

Svarte vell egentlig Mirann da :p

 

La oss synge med: rosa sangen.mp3 :!:

5440377[/snapback]

Les editen hennes.

 

Nå skal det spises noe wienerbrødsaker. Blir godt.

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva 15åringer drikker om dagen?

Når jeg sakte men sikkert begynte å drikke på den tiden, gikk det enten i 96 % (dette var før vi visste hvor farlig det kan være) eller det gode gamle blandetrikset (finne alle de åpna spritflaskene til far for å ta litt fra hver flaske).

Lenke til kommentar
Erik-Tor: Perfeksjon kan ha mange definisjoner, min definisjon er på ingen måte en typisk veltrent kropp.

5440272[/snapback]

 

rart med det ettersom alle mannlige modeller jeg har sett er nokså veltrente. regner med det er noe slikt utseende du idealiserer ettersom du nå er en mote junkie. de er slanke ja, men ikke bare utsulta spiseforstyrrelse spinkel.

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hva 15åringer drikker om dagen?

Når jeg sakte men sikkert begynte å drikke på den tiden, gikk det enten i 96 % (dette var før vi visste hvor farlig det kan være) eller det gode gamle blandetrikset (finne alle de åpna spritflaskene til far for å ta litt fra hver flaske).

5440396[/snapback]

 

 

*Mimre* :dribble:

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hva 15åringer drikker om dagen?

Når jeg sakte men sikkert begynte å drikke på den tiden, gikk det enten i 96 % (dette var før vi visste hvor farlig det kan være) eller det gode gamle blandetrikset (finne alle de åpna spritflaskene til far for å ta litt fra hver flaske).

5440396[/snapback]

Jeg vertfall liker ikke så veldig sterk drikke, tar jeg noe er det i såfall beilies

Lenke til kommentar
Er vel søteste rusbrusen de finner i hylla som er i slaget  :p

5440407[/snapback]

Og kanskje cider? Var noen som helte i seg det her.

5440414[/snapback]

Cider :love:

 

Men det er så vnskelig å få tak på :p

5440421[/snapback]

Er det? Selges jo over alt, så trenger bare en alliert.

5440426[/snapback]

Enklere å gå ned i kjelleren her

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hva 15åringer drikker om dagen?

Når jeg sakte men sikkert begynte å drikke på den tiden, gikk det enten i 96 % (dette var før vi visste hvor farlig det kan være) eller det gode gamle blandetrikset (finne alle de åpna spritflaskene til far for å ta litt fra hver flaske).

5440396[/snapback]

 

når jeg var på den alderen gikk det mest i hjemmebrent (lettest å få tak i), eller øl og hooch hvis vi fikk tak i! morsomt med hooch, var ikke det blant en av de første rusbrusene som kom her til lands?

Lenke til kommentar

Haha, det går da vel ikke ann å drikke seg full på baileys?!?! Mer kvalmende drikke må man lete lenge etter.

Min drikkebiografi:

15-16: Sprit (blanda el 96%)

16-18: Smirnof Ice

18- -> : Øl, favoritten er Tuborg.

 

Etter noen litt vel harde kvelder med sprit, klarer jeg altså ikke drikke det lenger. Brekker meg nesten av bare lukta. Perioden med Smirnof Ice eller annen rusbrus kom vel igrunn av at jeg hverken likte sprit eller øl. Idag kan jeg ikke tenke meg å drikke 10-12 rusbrus på en kveld.

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...