Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Oi. Nå veier jeg bare så vidt over 57kg, og har ikke gjort annet enn å spise i det siste. Har fått beskjed (av et ernæringsmenneske) om å holde meg godt unna 16-tallet på BMI-skalaen, tippet akkurat under det. Merkelig, nesten så jeg vurderer å dra til legen på mandag.

5440080[/snapback]

Spis masse fett, og drikk sånn protein shake uten og trene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thomasr: Det hoeres virkelig ikke normalt ut. Jeg veier 40kg mer enn deg :omg: Jeg veier for mye dog, og proever aa gaa av meg litt. Vil du laane noe? Hvordan regner man ut bmi btw?

 

Jeg tror forsaavidt jeg skal lalle. God natt alle sammen, og takk til ymse personer der ute for svaert givende (og en del mindre givende) diskusjoner. Har vaert enf in datakveld :)

Lenke til kommentar
Jeg forstår. Det er litt tullete og forvirrende å si at han bor på vestkanten, da det er et uttrykk som brukes om Oslo Vest og Bærum.

5437848[/snapback]

I Oslo, ja :p

5437859[/snapback]

Men for faen da. "Vestkanten" blir brukt om Oslo Vest og Bærum. Bærum er en kommune. IKKE i Oslo, ergo kan også Lørenskog være østkanten. Det MÅ ikke være definert innenfor tettsteder, byer, kommuner, fylker, hva som helst.

 

 

Edit: Jeg definerer iallefall vestkanten som Bærum og Oslo, og østkanten som Stovner, Grorud, deler av Skedsmo og Lørenskog. Det er ingen fast definisjon, det er... et utrykk.

5437881[/snapback]

For å gjøre det enda mer innviklet er det østkanten av bærum(nærmest oslo) som er finest. Vestkanten av Bærum er slum og industri(Rud, Hauger etc).

5437904[/snapback]

Vestkanten av Bærum kan også være bra. Bærums Verk, Gullhaug, Lommedalen.

 

http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9332364

 

Sånn.  Men nå foreslår jeg et temaskifte.

 

Forresten, hva heter han som alltid maser om hester? Vi skal ha indrefilet av hest til middag. Deilig.

5437977[/snapback]

Var det godt?

Lenke til kommentar
Oi. Nå veier jeg bare så vidt over 57kg, og har ikke gjort annet enn å spise i det siste. Har fått beskjed (av et ernæringsmenneske) om å holde meg godt unna 16-tallet på BMI-skalaen, tippet akkurat under det. Merkelig, nesten så jeg vurderer å dra til legen på mandag.

5440080[/snapback]

 

Akkurat som å lese om meg, bare at jeg veier to-tre kilo mer. Hvor høy er du?

Lenke til kommentar
Ble du verbalt banka opp?  :p

5440015[/snapback]

Det første gangene, om jeg husker riktig, tror ikke de liker meg akkurat. Egentli. Blitt sparka av en fordi han sa: Bundy?

så sa jeg: *navnet til han*?

Så ble jeg kicka.

5440027[/snapback]

 

Har ikke blitt kicka enda. Venter på det :D

 

Jeg: Fæl musikk du liker :D

Bruker: HOMO!

Annen bruker: Ingen liker deg

 

Stakkars meg som ingen liker :!: Tror alle på den IRC kanalen er emoer :D

5440044[/snapback]

 

Hva heter IRC kanalen?

Lenke til kommentar
Spis masse fett, og drikk sånn protein shake uten og trene.

5440087[/snapback]

Overvekt på boks har aldri vært min favorittrett, ellers takk for tipset...

 

Thomasr: Det hoeres virkelig ikke normalt ut. Jeg veier 40kg mer enn deg :omg: Jeg veier for mye dog, og proever aa gaa av meg litt. Vil du laane noe? Hvordan regner man ut bmi btw?

5440090[/snapback]

Spesielt normalt er det ikke, men så lenge det ikke går lengre ned går det nok greit. Om jeg kan låne, si, halvannen kilo, hadde det vært greit, da ligger jeg fortsatt trygt under 60. :)

 

BMI er vekt (i kg) delt på høyde (i meter) opphøyet i annen.

Lenke til kommentar
Oi. Nå veier jeg bare så vidt over 57kg, og har ikke gjort annet enn å spise i det siste. Har fått beskjed (av et ernæringsmenneske) om å holde meg godt unna 16-tallet på BMI-skalaen, tippet akkurat under det. Merkelig, nesten så jeg vurderer å dra til legen på mandag.

5440080[/snapback]

 

spis karbohydrater og proteiner, å tren styrke hvis du vil opp i vekt. at du får deg litt muskler i tillegg er jo bare en liten bonus. :)

 

bmi skalaen er forøvrig bare fjås..

Lenke til kommentar

Jeg er like høy som Thomas og veier det samme. Det fungerer fint det, selvom man kanskje burde ligge på seksti kilo.

 

Jeg gikk opp masse med sånne grusomme shaker - men ser ikke helt poenget med det når du er såpass nær "normalen".

 

Jeg har ryddet i mine dokumenter. Men nå er det vel så mange mapper at jeg kan glemme å finne frem.

Lenke til kommentar

Er ikke noe voldsomt alvorlig, Joachim, du har helt rett der (dog, med all respekt å melde, jeg hverken er eller har vært syk, et ikke helt uvesentlig moment). Det eneste er at ernæringsfysiologen (tror det er tittelen hennes) min har sagt at jeg skal ha en BMI på 17 eller over uansett, kom jeg under det måtte «noe gjøres», som hun uttrykte det. Shaker, enorme mengder mat eller lignende er uaktuelt, det får jeg bare ikke i meg.

 

phax: BMI-skalaen er neppe løsningen på alt, men så lenge jeg har fått et tall å forholde meg til, som er basert på de faktiske tilstandene til kroppen min tror jeg ikke det er så hakkende galt.

Lenke til kommentar
Er ikke noe voldsomt alvorlig, Joachim, du har helt rett der (dog, med all respekt å melde, jeg hverken er eller har vært syk, et ikke helt uvesentlig moment). Det eneste er at ernæringsfysiologen (tror det er tittelen hennes) min har sagt at jeg skal ha en BMI på 17 eller over uansett, kom jeg under det måtte «noe gjøres», som hun uttrykte det. Shaker, enorme mengder mat eller lignende er uaktuelt, det får jeg bare ikke i meg.

 

phax: BMI-skalaen er neppe løsningen på alt, men så lenge jeg har fått et tall å forholde meg til, som er basert på de faktiske tilstandene til kroppen min tror jeg ikke det er så hakkende galt.

5440168[/snapback]

Tror det er 17,5 som er det tallet du må over for å være innenfor normalen.

 

Tittelen var forøvrig riktig. Når det er sagt er de færreste ernæringsfysiologer som anbefaler enorme mengder mat. Du vil da kunne bli vant til å spise alt for mye, og plutselig er du i motsatt ende av skalaen. Det er derfor de "smakfulle" shakene er utbredt...

 

Jeg tror mye ligger i kroppsbyggningen din. Noen, antagelig både deg og meg, er rett og slett ikke skapt for å veie 80 kilo. Det er ikke engang sikkert at ryggsøylen ville takle det. (Spørs selvsagt på hva kiloene består av og om du trener ryggsøylen, men likevel).

 

Ernæringsfysiologen min hadde nok helst sett at jeg kom opp i sytti kilo, men det er noe som neppe skjer. Antagelig lurer hun meg nok opp i 65, men da er det stopp. Det er da enda godt ikke alle nordmenn veier 130 kilo og må på slankeferie og delta på disse TV-programmene. Slankekrig var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...