Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommenterte faktisk det samme her om dagen. Bare spoer anette.

Foroevrig kan det vaere det at alle som faktisk vet at de selv er (relativt) pene legger ut bilder. De som selv mener de er stygge gjoer ikke det.

5438257[/snapback]

Saklig! Eller..

 

Er det bare jentene det skulle gjelde?

5438279[/snapback]

Personlig mener jeg at det virker som dette gjelder mere for guttene enn for jentene.

5438288[/snapback]

Okei.. Fint at folket har selvtilliten i orden da :p

 

Tilbake til det CrazyKimmi sa, jeg synes det er mange fine

jenter OG gutter her :) Og jeg tror alle legger ut bilder, uansett

hva de måtte føle/tenke om sitt uteseende ;)

Lenke til kommentar
http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9332364

 

Sånn.  Men nå foreslår jeg et temaskifte.

 

Forresten, hva heter han som alltid maser om hester? Vi skal ha indrefilet av hest til middag. Deilig.

5437977[/snapback]

det er vel OEB du tenker paa.

Vi skal ha raclette. Eller pasta. Haaper paa det foerste.

Hestepoelse er foroevrig svaert godt :)

5438285[/snapback]

ØB er det ja. Vi får håpe han ser dette.

 

Nå er det litt forskjell på pølse og indrefilét meg bekjent, men for all del..

5438313[/snapback]

Selvfoelgelig er det det. Men jeg har ikke spist indrefilét av hest foer :)

Har dog spist (noe av) en hest jeg har ridd utallige ganger...

Lenke til kommentar
Jeg kommenterte faktisk det samme her om dagen. Bare spoer anette.

Foroevrig kan det vaere det at alle som faktisk vet at de selv er (relativt) pene legger ut bilder. De som selv mener de er stygge gjoer ikke det.

5438257[/snapback]

Saklig! Eller..

 

Er det bare jentene det skulle gjelde?

5438279[/snapback]

Personlig mener jeg at det virker som dette gjelder mere for guttene enn for jentene.

5438288[/snapback]

Okei.. Fint at folket har selvtilliten i orden da :p

 

Tilbake til det CrazyKimmi sa, jeg synes det er mange fine

jenter OG gutter her :) Og jeg tror alle legger ut bilder, uansett

hva de måtte føle/tenke om sitt uteseende ;)

5438323[/snapback]

Mente vel egentlig at det gjelder mer for jentene enn for guttene... Altsaa motsatt.

 

Hvis alle jentene legger ut bilde av seg saa er den andelen av norges jenter som er paa hardware ikke representativ for populasjonen naar det kommer til utseende i alle fall. De aller fleste her er jo dritpene.

Lenke til kommentar
http://photos.imageevent.com/sipphoto/samp...%202%201.4s.jpg

:lol:

Les skiltet. Jaevlig bra.

5438307[/snapback]

 

Åja, så ikke før nå at man måtte lese skiltet. For før det var skjønte jeg ikke, siden det var så mye annet å se på.

5438333[/snapback]

... Spydighet er morsomt. Gaa og svi noen polser på stekepanna :)

5438357[/snapback]

Der var den såå mye bedre, it's liek a bad cook.

Lenke til kommentar
Jeg kommenterte faktisk det samme her om dagen. Bare spoer anette.

Foroevrig kan det vaere det at alle som faktisk vet at de selv er (relativt) pene legger ut bilder. De som selv mener de er stygge gjoer ikke det.

5438257[/snapback]

Saklig! Eller..

 

Er det bare jentene det skulle gjelde?

5438279[/snapback]

Personlig mener jeg at det virker som dette gjelder mere for guttene enn for jentene.

5438288[/snapback]

Okei.. Fint at folket har selvtilliten i orden da :p

 

Tilbake til det CrazyKimmi sa, jeg synes det er mange fine

jenter OG gutter her :) Og jeg tror alle legger ut bilder, uansett

hva de måtte føle/tenke om sitt uteseende ;)

5438323[/snapback]

Mente vel egentlig at det gjelder mer for jentene enn for guttene... Altsaa motsatt.

 

Hvis alle jentene legger ut bilde av seg saa er den andelen av norges jenter som er paa hardware ikke representativ for populasjonen naar det kommer til utseende i alle fall. De aller fleste her er jo dritpene.

5438353[/snapback]

Så når du skrev at dette gjaldt guttene, så mente du egentlig at det skulle gjelde

bare jentene??

 

I såfall så bør du tenke deg om minst et par ganger til!

Det der var bare frekt, og ikke minst, tåpelig sagt.

 

Jeg har lagt ut flere bilder av meg selv, men det er ikke fordi jeg tror jeg er pen!

Lenke til kommentar
Jeg kommenterte faktisk det samme her om dagen. Bare spoer anette.

Foroevrig kan det vaere det at alle som faktisk vet at de selv er (relativt) pene legger ut bilder. De som selv mener de er stygge gjoer ikke det.

5438257[/snapback]

Saklig! Eller..

 

Er det bare jentene det skulle gjelde?

5438279[/snapback]

Personlig mener jeg at det virker som dette gjelder mere for guttene enn for jentene.

5438288[/snapback]

Okei.. Fint at folket har selvtilliten i orden da :p

 

Tilbake til det CrazyKimmi sa, jeg synes det er mange fine

jenter OG gutter her :) Og jeg tror alle legger ut bilder, uansett

hva de måtte føle/tenke om sitt uteseende ;)

5438323[/snapback]

Mente vel egentlig at det gjelder mer for jentene enn for guttene... Altsaa motsatt.

 

Hvis alle jentene legger ut bilde av seg saa er den andelen av norges jenter som er paa hardware ikke representativ for populasjonen naar det kommer til utseende i alle fall. De aller fleste her er jo dritpene.

5438353[/snapback]

Så når du skrev at dette gjaldt guttene, så mente du egentlig at det skulle gjelde

bare jentene??

 

I såfall så bør du tenke deg om minst et par ganger til!

Det der var bare frekt, og ikke minst, tåpelig sagt.

 

Jeg har lagt ut flere bilder av meg selv, men det er ikke fordi jeg tror jeg er pen!

5438388[/snapback]

Jeg mener ikke at dette gjelder BARE jentene, jeg mener at det gjelder jentene i stoerre grad en guttene. Om du mener det er taapelig og frekt saa faar du gjoere det, det er i alle fall min mening.

Jeg mener ikke at folk legger ut bilde av seg fordi de tror de selv ser ut som modeller. Jeg mener at de som legger ut bilde av seg har en viss selvtillitt og er klar over at de selv ser godt ut. Hvordan mener du ellers det har seg at saa godt som alle jentene som er aktive paa forumet er en hel del penere enn gjennomsnittet? Det er sannsynligvis noen flere jenter her, men de har da ikke lagt ut bilde av seg selv. Jeg mener ikke aa si at disse noedvendigvis er lite pene, men at de som faktisk har lagt ut bilde faktisk er penere enn gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Jeg mener ikke at dette gjelder BARE jentene, jeg mener at det gjelder jentene i stoerre grad en guttene. Om du mener det er taapelig og frekt saa faar du gjoere det, det er i alle fall min mening.

Jeg mener ikke at folk legger ut bilde av seg fordi de tror de selv ser ut som modeller. Jeg mener at de som legger ut bilde av seg har en viss selvtillitt og er klar over at de selv ser godt ut. Hvordan mener du ellers det har seg at saa godt som alle jentene som er aktive paa forumet er en hel del penere enn gjennomsnittet? Det er sannsynligvis noen flere jenter her, men de har da ikke lagt ut bilde av seg selv. Jeg mener ikke aa si at disse noedvendigvis er lite pene, men at de som faktisk har lagt ut bilde faktisk er penere enn gjennomsnittet.

5438429[/snapback]

Nå er det vel de som er mest aktive her (OT)

som har lagt ut bilde av seg selv..

 

Du får lage en egen tråd ang dette er. Gjerne med en

poll så får vi se hvem som har rett :p

Lenke til kommentar
Jeg mener ikke at dette gjelder BARE jentene, jeg mener at det gjelder jentene i stoerre grad en guttene. Om du mener det er taapelig og frekt saa faar du gjoere det, det er i alle fall min mening.

Jeg mener ikke at folk legger ut bilde av seg fordi de tror de selv ser ut som modeller. Jeg mener at de som legger ut bilde av seg har en viss selvtillitt og er klar over at de selv ser godt ut. Hvordan mener du ellers det har seg at saa godt som alle jentene som er aktive paa forumet er en hel del penere enn gjennomsnittet? Det er sannsynligvis noen flere jenter her, men de har da ikke lagt ut bilde av seg selv. Jeg mener ikke aa si at disse noedvendigvis er lite pene, men at de som faktisk har lagt ut bilde faktisk er penere enn gjennomsnittet.

5438429[/snapback]

Nå er det vel de som er mest aktive her (OT)

som har lagt ut bilde av seg selv..

 

Du får lage en egen tråd ang dette er. Gjerne med en

poll så får vi se hvem som har rett :p

5438462[/snapback]

Lage traader er stress. Du kan gjoere det.

Edit: Toesejenten! Du sluttet quotefesten!

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...