Carl M Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vekt: 10,26 kg Må være en heftig mp3spiller :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Mr happy happy happy happy! kom igjen alle sammen, la oss smile og ta en liten all sang her! også runder vi det hele av med en heftig orgie! 16års aldersgrense (24år for gutter) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Woho! Blei tatt for trimming av moped akkuratt, avskilta og fikk 4200 i bot. Men hva gjør jeg? Klarte å "glemme" å gi purkekjerringa tilbake lethterman'n som jeg lånte da vi skulle ta av skiltet ... beholde den? Late som jeg ikke vet hvor det blei av den? ^^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Woho! Blei tatt for trimming av moped akkuratt, avskilta og fikk 4200 i bot. Men hva gjør jeg? Klarte å "glemme" å gi purkekjerringa tilbake lethterman'n som jeg lånte da vi skulle ta av skiltet ... beholde den? Late som jeg ikke vet hvor det blei av den? ^^ Selg den. ^^ Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Woho! Blei tatt for trimming av moped akkuratt, avskilta og fikk 4200 i bot. Men hva gjør jeg? Klarte å "glemme" å gi purkekjerringa tilbake lethterman'n som jeg lånte da vi skulle ta av skiltet ... beholde den? Late som jeg ikke vet hvor det blei av den? ^^ så heldig da. nå fikk du deg en letherman til bare 5000,- kjempekupp! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 så heldig da. nå fikk du deg en letherman til bare 5000,- kjempekupp! Min kosta 1200,- Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Min kosta 1200,- Jeg tror ikke det var den faktiske prisen phax mente.. Eller tar jeg feil phax? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 så heldig da. nå fikk du deg en letherman til bare 5000,- kjempekupp! Min kosta 1200,- Misinterpreting prize of June 05 goes to BaX! -- Pepsi. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Woho! Blei tatt for trimming av moped akkuratt, avskilta og fikk 4200 i bot. Men hva gjør jeg? Klarte å "glemme" å gi purkekjerringa tilbake lethterman'n som jeg lånte da vi skulle ta av skiltet ... beholde den? Late som jeg ikke vet hvor det blei av den? ^^ Skal de ha 4200 ++ av deg, kan vel du beholde den med god samvittighet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror ikke det var den faktiske prisen phax mente.. Eller tar jeg feil phax? jo? neida, du har helt rett! eline tar aldri feil! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 eline tar aldri feil! Helt riktig Må bare få nevne at jeg har en veldig deilig hårsveis i dag. Hvis noen av dere gutter hadde sett meg nå hadde dere nok blitt ville i nikkersen! Oh yeah! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 så heldig da. nå fikk du deg en letherman til bare 5000,- kjempekupp! Min kosta 1200,- Misinterpreting prize of June 05 goes to BaX! Oyeah! Eline: Bra at du fikse opp ! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Prøvde akkurat moped til en kamerat av meg... Yamaha DT Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Må bare få nevne at jeg har en veldig deilig hårsveis i dag. Hvis noen av dere gutter hadde sett meg nå hadde dere nok blitt ville i nikkersen! Oh yeah! blir vill bare av tanken! eller.. det er ikke sveisen der.. u know? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 eline tar aldri feil! Helt riktig Må bare få nevne at jeg har en veldig deilig hårsveis i dag. Hvis noen av dere gutter hadde sett meg nå hadde dere nok blitt ville i nikkersen! Oh yeah! RPP Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Må bare få nevne at jeg har en veldig deilig hårsveis i dag. Hvis noen av dere gutter hadde sett meg nå hadde dere nok blitt ville i nikkersen! Oh yeah! Hva om vi liker gutter da? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hva om vi liker gutter da? Nei, da er det vel stille i nikkersene deres da.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Woho! Blei tatt for trimming av moped akkuratt, avskilta og fikk 4200 i bot. Men hva gjør jeg? Klarte å "glemme" å gi purkekjerringa tilbake lethterman'n som jeg lånte da vi skulle ta av skiltet ... beholde den? Late som jeg ikke vet hvor det blei av den? ^^ Om ikke jeg tar helt feil, har de jeg kjenner fått 3200,- i bot Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Om ikke jeg tar helt feil, har de jeg kjenner fått 3200,- i bot de la vel på en tusning for letherman da.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Woho! Blei tatt for trimming av moped akkuratt, avskilta og fikk 4200 i bot. Men hva gjør jeg? Klarte å "glemme" å gi purkekjerringa tilbake lethterman'n som jeg lånte da vi skulle ta av skiltet ... beholde den? Late som jeg ikke vet hvor det blei av den? ^^ Om ikke jeg tar helt feil, har de jeg kjenner fått 3200,- i bot Det var i fjor. Før regjeringen vedtok å sende mer penger ned i det evige dragsuget også kalt Østen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg