Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forklar dette for meg: Hvordan vet vi hvilke land som er med i Skandinavia eller ikke, når det ikke er fastsatt av noen offentlig makt?

 

Og hvordan forklarer du at ALLE finner jeg har snakket med over internett (Mange av de svensktalende, om dere tenker det skulle være noe tvil om det er snakk om Norden eller Skandinavia) står 100% fast på at Finland ER med i Skandinavia?

 

Ja, du mener at "utlendinger" ofte blander Skandinavia med Norden. I det engelske Wikipedia er det to artikler: Nordic countries og Scandinavia.

 

---

 

Nå lukter det ostepølser, og jeg er lei av å diskutere med uvitende fjols.

Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til at de få jentene som henger her er skikkelig pene...? Ja jeg er jente selv, prøver ikke å være selvdigger eller noe slikt. Bare undrer litt hvorfor det er slik...  ;)

5438198[/snapback]

Jeg kommenterte faktisk det samme her om dagen. Bare spoer anette.

Foroevrig kan det vaere det at alle som faktisk vet at de selv er (relativt) pene legger ut bilder. De som selv mener de er stygge gjoer ikke det.

Lenke til kommentar
Jeg kommenterte faktisk det samme her om dagen. Bare spoer anette.

Foroevrig kan det vaere det at alle som faktisk vet at de selv er (relativt) pene legger ut bilder. De som selv mener de er stygge gjoer ikke det.

5438257[/snapback]

 

 

Saklig! Eller..

 

Er det bare jentene det skulle gjelde?

Lenke til kommentar
Jeg kommenterte faktisk det samme her om dagen. Bare spoer anette.

Foroevrig kan det vaere det at alle som faktisk vet at de selv er (relativt) pene legger ut bilder. De som selv mener de er stygge gjoer ikke det.

5438257[/snapback]

 

 

Saklig! Eller..

 

Er det bare jentene det skulle gjelde?

5438279[/snapback]

Personlig mener jeg at det virker som dette gjelder mere for guttene enn for jentene.

Lenke til kommentar
http://www.caplex.no/Web/ArticleView.aspx?id=9332364

 

Sånn.  Men nå foreslår jeg et temaskifte.

 

Forresten, hva heter han som alltid maser om hester? Vi skal ha indrefilet av hest til middag. Deilig.

5437977[/snapback]

det er vel OEB du tenker paa.

Vi skal ha raclette. Eller pasta. Haaper paa det foerste.

Hestepoelse er foroevrig svaert godt :)

5438285[/snapback]

ØB er det ja. Vi får håpe han ser dette.

 

Nå er det litt forskjell på pølse og indrefilét meg bekjent, men for all del..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...