Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Vegard, flytt hit til meg, hvis du blir deppa av å bo på østkanten. :D

5437765[/snapback]

 

I'd liek to see that happening :D Seriously. Skulle ønske alle var like greie som Zero, her :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bor langt øst (Ulsrud), og er ganske uenig. Noen skam er vi overhodet ikke. At folk gir faen i skole finner du lengre vest også. Jeg synes at guttene overhodet ikke er verre enn jentene.

5437780[/snapback]

 

Du har rett.. Jeg burde kanskje ikke uttale meg om hele østkanten av Oslo.

 

Men jeg blir bare så inmari sur og deprimert av hvordan samfunnet fungerer her. De "kule" kan bare gjøre hva de vil, for ingen tør å le av dem i frykt for juling. Sjelden det blir slåsskamp her, men når det skjer, handler det bare om at den verste rasisten hadde blitt kalt noe stygt.

 

Men kan vi ungå å snakke om dette?

Lenke til kommentar

La meg putte det sånn:

-Jeg har smakt øl (alkoholfri) og det smaker piss. Og jeg vet at de fleste synes det, så altså drikker mange for å bli fulle.

-Folk gjør dumme ting i fylla og aldri før i Norge har flere ulykker, drap og andre grusomheter som voldtekt og slåsskamper, vært mer forårsaket av fyll.

 

Så er det egentlig så lurt å drikke? Man mister jo nesten alltid kontrollen man tror man har.

5437716[/snapback]

Jeg personlig liker ikke øl så godt, drikker jeg 6-8 øl så spyr jeg, derfor holder jeg meg til sprit. Men å si at nesten alle ikke liker øl er bare tull. MANGE liker smaken av øl.

Og om man mister kontrollen avhenger jo av hva\hvor mye og hvor fort man drikker. Alle på byen er jo ikke drite fulla i veikanten. Dere peker bare ut de verste tilfellene, han ene som var så jævlig deppressiv før han starta og drikke den kvelden, selvfølgelig havner slike i veikanten :)

5437738[/snapback]

 

Enig. Selv er jeg ikke så altfor glad i øl, så jeg velger andre ting å drikke. Ikke alle blir døddrukne heller. Mange foretrekker å drikke til de blir brisne istedte for å blu fulle, meg selv inkludert.

Lenke til kommentar
Vegard: Flytt hit til vestkanten, her er det fint. :thumbup:

5437787[/snapback]

 

Hehe, litt morsomt at jeg må dra østover for å komme til din vestkant :!:

 

EDIT: Fiksa en snål formulering.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Vegard, flytt hit til meg, hvis du blir deppa av å bo på østkanten. :D

5437765[/snapback]

Lørenskog er vel også på østkanten. Akkurat som Bærum på vestkanten. Er det samme med Skjetten/Strømmen/Lillestrøm. Er veldig likt miljø her som i Grorud.

5437799[/snapback]

 

Lørenskog er en kommune.

Vestkanten av Lørenskog, kanskje? :roll:

Lenke til kommentar
Vegard: Flytt hit til vestkanten, her er det fint. :thumbup:

5437787[/snapback]

 

Hehe, litt morsomt at jeg må dra østover for å komme til din vestkant :!:

 

EDIT: Fiksa en snål formulering.

5437807[/snapback]

Eh. Hva skulle det bety?

 

Edit: Jeg mente til ZeroMac. Vestkanten?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Vegard, flytt hit til meg, hvis du blir deppa av å bo på østkanten. :D

5437765[/snapback]

Lørenskog er vel også på østkanten. Akkurat som Bærum på vestkanten. Er det samme med Skjetten/Strømmen/Lillestrøm. Er veldig likt miljø her som i Grorud.

5437799[/snapback]

 

Lørenskog er en kommune.

Vestkanten av Lørenskog, kanskje? :roll:

5437812[/snapback]

 

Jeg vet faktisk utmerket godt at Lørenskog er en kommune. Visste du at Bærum er en kommune? Jeg forstår ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Vegard: Flytt hit til vestkanten, her er det fint. :thumbup:

5437787[/snapback]

 

Hehe, litt morsomt at jeg må dra østover for å komme til din vestkant :!:

 

EDIT: Fiksa en snål formulering.

5437807[/snapback]

Eh. Hva skulle det bety?

5437818[/snapback]

 

Jeg bor i øst i Oslo. Mens Zero bor vest i Lørenskog (Fjellhamar du bor i?) som er øst for Oslo. Så om jeg reiser øst, kommer jeg vest :cool:

Lenke til kommentar
Vegard, flytt hit til meg, hvis du blir deppa av å bo på østkanten. :D

5437765[/snapback]

Lørenskog er vel også på østkanten. Akkurat som Bærum på vestkanten. Er det samme med Skjetten/Strømmen/Lillestrøm. Er veldig likt miljø her som i Grorud.

5437799[/snapback]

 

Lørenskog er en kommune.

Vestkanten av Lørenskog, kanskje? :roll:

5437812[/snapback]

 

Jeg vet faktisk utmerket godt at Lørenskog er en kommune. Visste du at Bærum er en kommune? Jeg forstår ikke hva du mener.

5437829[/snapback]

 

jeg bor på Fjellhamar. Fjellhamar ligger i Lørenskog. Jeg bor på vestkanten av Fjellhamar.

 

See? ;)

Lenke til kommentar
Jeg bor i øst i Oslo. Mens Zero bor vest i Lørenskog (Fjellhamar du bor i?) som er øst for Oslo. Så om jeg reiser øst, kommer jeg vest  :cool:

5437836[/snapback]

Jeg forstår. Det er litt tullete og forvirrende å si at han bor på vestkanten, da det er et uttrykk som brukes om Oslo Vest og Bærum.
Lenke til kommentar
Jeg forstår. Det er litt tullete og forvirrende å si at han bor på vestkanten, da det er et uttrykk som brukes om Oslo Vest og Bærum.

5437848[/snapback]

 

I Oslo, ja :p

 

Er jo øst og vest i andre byer/tettsteder/kommuner/drabantbyer også ;)

Lenke til kommentar
Jeg forstår. Det er litt tullete og forvirrende å si at han bor på vestkanten, da det er et uttrykk som brukes om Oslo Vest og Bærum.

5437848[/snapback]

I Oslo, ja :p

5437859[/snapback]

Men for faen da. "Vestkanten" blir brukt om Oslo Vest og Bærum. Bærum er en kommune. IKKE i Oslo, ergo kan også Lørenskog være østkanten. Det MÅ ikke være definert innenfor tettsteder, byer, kommuner, fylker, hva som helst.

 

 

Edit: Jeg definerer iallefall vestkanten som Bærum og Oslo, og østkanten som Stovner, Grorud, deler av Skedsmo og Lørenskog. Det er ingen fast definisjon, det er... et utrykk.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Men for faen da. "Vestkanten" blir brukt om Oslo Vest og Bærum. Bærum er en kommune. IKKE i Oslo, ergo kan også Lørenskog være østkanten. Det MÅ ikke være definert innenfor tettsteder, byer, kommuner, fylker, hva som helst.

5437881[/snapback]

 

Æsj, hvordan skal jeg formulere meg riktig nå?

Bærum ligger i hovedstadsområdet. Men på en annen side gjør jo også Lørenskog det. Men man bruker ikke østkanten om Lørenskog i Oslo, men man snakker om Bærum som vestkanten i Oslo, selv om stedet ligger utenfor byens grenser.

 

Skjønner du hva jeg mener nå? :p

 

EDIT: Bomma med "i" og "ikke" her :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Jeg forstår. Det er litt tullete og forvirrende å si at han bor på vestkanten, da det er et uttrykk som brukes om Oslo Vest og Bærum.

5437848[/snapback]

I Oslo, ja :p

5437859[/snapback]

Men for faen da. "Vestkanten" blir brukt om Oslo Vest og Bærum. Bærum er en kommune. IKKE i Oslo, ergo kan også Lørenskog være østkanten. Det MÅ ikke være definert innenfor tettsteder, byer, kommuner, fylker, hva som helst.

 

 

Edit: Jeg definerer iallefall vestkanten som Bærum og Oslo, og østkanten som Stovner, Grorud, deler av Skedsmo og Lørenskog. Det er ingen fast definisjon, det er... et utrykk.

5437881[/snapback]

For å gjøre det enda mer innviklet er det østkanten av bærum(nærmest oslo) som er finest. Vestkanten av Bærum er slum og industri(Rud, Hauger etc).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...