Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som ikke drikker og uttaler dere om at det er så jævlig. Drekk litt før dere uttaler dere. Det går faktisk an å ha det morsomt i fylla. Man MÅ ikke drikke en helflaske og bæres hjem liksom :fun:

*kjøpe esel* Nå stikker jeg. Snakkes

5437702[/snapback]

 

La meg putte det sånn:

-Jeg har smakt øl (alkoholfri) og det smaker piss. Og jeg vet at de fleste synes det, så altså drikker mange for å bli fulle.

-Folk gjør dumme ting i fylla og aldri før i Norge har flere ulykker, drap og andre grusomheter som voldtekt og slåsskamper, vært mer forårsaket av fyll.

 

Så er det egentlig så lurt å drikke? Man mister jo nesten alltid kontrollen man tror man har.

Lenke til kommentar
Folk fra (nær)området jo.

Kommer selv fra Fetsund.

5432268[/snapback]

 

Jeg bor egentlig i Oslo.

 

Men veeeeeeldig langt øst, dessverre.

5432300[/snapback]

Desverre?! Hvor kommer du fra, Stovner? Jeg er egentlig fra Grorud, du må ha respekt! Du er en skam for oss østkant-mennesker. Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Hva skjer i kveld? :woot:

5437698[/snapback]

 

en kompis kommer bort :w00t:

Mamma har ferdiglaga hjemmelagd pizza jeg kan bare hive i ovnen når vi blir sultne.

Mulig det kommer en kompis til.

Mamma og pappa drar på no fest greier med båtforeningen eller hva satan det nå var, og bruttern er borte i et par måneder.

 

Home alone :w00t:

5437708[/snapback]

 

hjemme alene er digg :cool:

Lenke til kommentar
Dere som ikke drikker og uttaler dere om at det er så jævlig. Drekk litt før dere uttaler dere. Det går faktisk an å ha det morsomt i fylla. Man MÅ ikke drikke en helflaske og bæres hjem liksom :fun:

*kjøpe esel* Nå stikker jeg. Snakkes

5437702[/snapback]

 

La meg putte det sånn:

-Jeg har smakt øl (alkoholfri) og det smaker piss. Og jeg vet at de fleste synes det, så altså drikker mange for å bli fulle.

-Folk gjør dumme ting i fylla og aldri før i Norge har flere ulykker, drap og andre grusomheter som voldtekt og slåsskamper, vært mer forårsaket av fyll.

 

Så er det egentlig så lurt å drikke? Man mister jo nesten alltid kontrollen man tror man har.

5437716[/snapback]

Jeg personlig liker ikke øl så godt, drikker jeg 6-8 øl så spyr jeg, derfor holder jeg meg til sprit. Men å si at nesten alle ikke liker øl er bare tull. MANGE liker smaken av øl.

Og om man mister kontrollen avhenger jo av hva\hvor mye og hvor fort man drikker. Alle på byen er jo ikke drite fulla i veikanten. Dere peker bare ut de verste tilfellene, han ene som var så jævlig deppressiv før han starta og drikke den kvelden, selvfølgelig havner slike i veikanten :)

Lenke til kommentar
Folk fra (nær)området jo.

Kommer selv fra Fetsund.

5432268[/snapback]

 

Jeg bor egentlig i Oslo.

 

Men veeeeeeldig langt øst, dessverre.

5432300[/snapback]

Desverre?! Hvor kommer du fra, Stovner? Jeg er egentlig fra Grorud, du må ha respekt! Du er en skam for oss østkant-mennesker.

5437720[/snapback]

han kommer fra Holmlia.

5437726[/snapback]

 

Østkantmennesker er en skam for Norge! Eller.. Den stereotype østkantungdom er en drittsekk. Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Ble fryst ut av gamle vennegjengen her fordi jeg begynte å høre på Alice Cooper og kledde meg i svart.

 

Dessuten så hater alle guttene her homofile, de gir langt f*** i skole og respekterer bare seg selv og pikken sin. (fremdeles bare snakk om et gjennomsnitt).

 

De fleste jentene her borte er greie, men guttene... fy faen.

Lenke til kommentar

Funnet ut at jeg har sosial fobi, så skal jeg på fest etterpå. skal liksom ikke gå med noen så må bare finne noen å være med men problemet er at jeg vet faen ikke hva jeg skal snakke om og sånt :S trenger tips.

 

Vegard, enig med det du sier, de jeg henger med på skolen har jeg kjent i 9 år nå men kan fortsatt ikke kalle de ordentlige venner :hmm: har en på msn lista jeg har kjent i 6 mnd og har nesten et sterker vennskapsbånd til han

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar
La meg putte det sånn:

-Jeg har smakt øl (alkoholfri) og det smaker piss. Og jeg vet at de fleste synes det, så altså drikker mange for å bli fulle.

5437716[/snapback]

De fleste? Hvordan kan du vite det? De fleste av de på din alder som du har snakket med er vel kanskje riktigere å si. Dessuten skal du drikke mye øl for å bli så full at du gjør dumme ting. Folk tåler forskjellige mengder, men det psykologiske er en stor del av hva folk tåler.

Lenke til kommentar
Østkantmennesker er en skam for Norge! Eller.. Den stereotype østkantungdom er en drittsekk. Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Ble fryst ut av gamle vennegjengen her fordi jeg begynte å høre på Alice Cooper og kledde meg i svart.

 

Dessuten så hater alle guttene her homofile, de gir langt f*** i skole og respekterer bare seg selv og pikken sin. (fremdeles bare snakk om et gjennomsnitt).

 

De fleste jentene her borte er greie, men guttene... fy faen.

5437744[/snapback]

Jeg vet meget godt hva du snakker om, (Hvordan den stereotypiske ungdommen her er) men du må fortsatt ha respekt. :wee:
Lenke til kommentar
Hva skjer i kveld? :woot:

5437698[/snapback]

 

Akter å bruke mitt nystrikkede skjerf hele kvelden, bare for å bruke det denne vinteren :!:

 

Kanskje litt Mario Kart også :) Stikker du innom, så kan jeg gruse deg? ;)

Lenke til kommentar
Funnet ut at jeg har sosial fobi, så skal jeg på fest etterpå. skal liksom ikke gå med noen så må bare finne noen å være med men problemet er at jeg vet faen ikke hva jeg skal snakke om og sånt :S trenger tips.

 

Bare flyt litt rundt, dersom det er alkohol på festen kommer du nok lettere i kontakt med folk ellers. Folk åpner jo seg små mye mer da, hehe. Ikke tenk på at du skal si ditt eller datt, bare snakk.

Lenke til kommentar
Jeg vet meget godt hva du snakker om, (Hvordan den stereotypiske ungdommen her er) men du må fortsatt ha respekt. :wee:

5437755[/snapback]

 

Respekt? De gir meg absolutt ingen respekt.

 

Den eneste løsningen er:....

 

 

KILLCOP! :w00t:

Lenke til kommentar
Østkantmennesker er en skam for Norge! Eller.. Den stereotype østkantungdom er en drittsekk. Og tro meg, jeg vet hva jeg snakker om. Ble fryst ut av gamle vennegjengen her fordi jeg begynte å høre på Alice Cooper og kledde meg i svart.

 

Dessuten så hater alle guttene her homofile, de gir langt f*** i skole og respekterer bare seg selv og pikken sin. (fremdeles bare snakk om et gjennomsnitt).

 

De fleste jentene her borte er greie, men guttene... fy faen.

5437744[/snapback]

Jeg bor langt øst (Ulsrud), og er ganske uenig. Noen skam er vi overhodet ikke. At folk gir faen i skole finner du lengre vest også. Jeg synes at guttene overhodet ikke er verre enn jentene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...