Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hva faen er popit fornoe ? folk maser om det overalt jo. ( så det i to tråder:P)

5436871[/snapback]

Hva med å skrive www.popit.no i din kjære browser?

5436875[/snapback]

...Jeg er trøtt, ergo har jeg lov til å ikke tenke så langt.

:!: :!: :!: BTW så er popit skikkelig MILITÆR.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva faen er popit fornoe ? folk maser om det overalt jo. ( så det i to tråder:P)

5436871[/snapback]

Hva med å skrive www.popit.no i din kjære browser?

5436875[/snapback]

...Jeg er trøtt, ergo har jeg lov til å ikke tenke så langt.

:!: :!: :!: BTW

5436884[/snapback]

Haha. Gikk inn på chat nå. Småtragiske greier.

Lenke til kommentar
hei!!r det noen som liker maiden elr+??ska noen på konsærten i oslo te sommærn..jeg synes maiden r værdens beste heavy metal band..    hvilken sang liker dere æ?jeg synes out of the silent planet r bra...den finnær u i brave new world   [/b]

:!:

Gikk inn på chatten som "deiligjente17" skrev en ting i general chatten så kom det en: deiligjente17: priv ?

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Har du fått fjernet den buddy tingen nå Ø.B? :wee:

5436963[/snapback]

Haha nei, den pc'en her er jo helt på trynet, ingenting funker her. Men som sagt, imorgen blir det normale tendenser. ;)

5436970[/snapback]

*glede seg*

Faen koffor funker det aldri å bestille kinobiletter over nettet?! :hrm:

Lenke til kommentar

Skummelt så mye dere skriver her hvis jeg ikke er her en dag.

For de som lurer så kan jeg dele at jeg var på russekickoff igår. Og før det var jeg på min første Street-dansetrening. Begge deler var veldig gøy, men jeg er en smule fyllesyk/vondt i hodet idag.

Og som vi alle vet er det jo mer alkohol som kurerer fyllesyke så da blir det fest idag og! Nittenårslag :thumbs:

Lenke til kommentar

For de som lurer så kan jeg dele at jeg var på russekickoff igår. Og før det var jeg på min første Street-dansetrening. Begge deler var veldig gøy, men jeg er en smule fyllesyk/vondt i hodet idag.

Og som vi alle vet er det jo mer alkohol som kurerer fyllesyke så da blir det fest idag og! Nittenårslag :thumbs:

5437182[/snapback]

Russefesten var nok gøy, Anette!

*Mimre tilbake* :)

Hva går dansinga ut på? Er det noe helsestudio arrangerer eller?

*Blånn på sånt*

:D

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

5437182[/snapback]

Hvis alle disse påstandene om alkoholkonsum på forumet er sant er dette bare en samling av allkisser. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...