Gamlemor Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Hva faen er popit fornoe ? folk maser om det overalt jo. ( så det i to tråder:P) 5436871[/snapback] Hva med å skrive www.popit.no i din kjære browser? 5436875[/snapback] ...Jeg er trøtt, ergo har jeg lov til å ikke tenke så langt. :!: :!: :!: BTW så er popit skikkelig MILITÆR. Endret 14. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Hva faen er popit fornoe ? folk maser om det overalt jo. ( så det i to tråder:P) 5436871[/snapback] Hva med å skrive www.popit.no i din kjære browser? 5436875[/snapback] ...Jeg er trøtt, ergo har jeg lov til å ikke tenke så langt. :!: :!: :!: BTW 5436884[/snapback] Haha. Gikk inn på chat nå. Småtragiske greier. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) hei!!r det noen som liker maiden elr+??ska noen på konsærten i oslo te sommærn..jeg synes maiden r værdens beste heavy metal band.. hvilken sang liker dere æ?jeg synes out of the silent planet r bra...den finnær u i brave new world [/b] :!: Gikk inn på chatten som "deiligjente17" skrev en ting i general chatten så kom det en: deiligjente17: priv ? Endret 14. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Hei takk for du har svart meg en gang før og jeg håper du svarer på denne og..Alle spør meg om jomfru, men jeg kan aldri svare for jeg vet ikke hva det er. jeg mener Hva mener de med jomfru? Jeg tror det er noe nedentil men hva? please svar meg alle spør meg om dette....=( Popit > klara-klok Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Da kan han nok svare ja Edit Kom dere inn på chatten der folkenz! Endret 14. januar 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 faen er klokka 3 allerede.. I morgen får jeg igjen pc'en. Fy faen blir bra.. Da lagger det ikke mer i msn iallefall Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Har du fått fjernet den buddy tingen nå Ø.B? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Har du fått fjernet den buddy tingen nå Ø.B? 5436963[/snapback] Haha nei, den pc'en her er jo helt på trynet, ingenting funker her. Men som sagt, imorgen blir det normale tendenser. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Da kan han nok svare ja Edit Kom dere inn på chatten der folkenz! 5436928[/snapback] Haha. Jeg ble kicka tror jeg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 husker i de glade dager når jeg gikk på ikt, så gikk vi inn som jente12 på popit eller noe, så var det en kar som først sa han var 48 som lurte på om vi ville komme på besøk til han og se på at han runka eller noe etterpå sa han at han var 54 elns. pedo ass. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Har du fått fjernet den buddy tingen nå Ø.B? 5436963[/snapback] Haha nei, den pc'en her er jo helt på trynet, ingenting funker her. Men som sagt, imorgen blir det normale tendenser. 5436970[/snapback] *glede seg* Faen koffor funker det aldri å bestille kinobiletter over nettet?! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Hmm, må'n tro om det er farlig å ha en cpu på konstant 55 grader + - Den har vært slik siden jeg formaterte. resten av tinga i pcn ligger nede på 30 dog (det er ingen spørsmålstegn her. Ergo, ikke support. ) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Æsj, windows suger. Vil ikke bruke CRT-skjerm, har visstnok feil frekvens. Eneste som funker er Ubuntu! .. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Æsj, windows suger. Vil ikke bruke CRT-skjerm, har visstnok feil frekvens. Eneste som funker er Ubuntu! .. 5437145[/snapback] Eller Mandriva Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg har skrevet guide om Utskjæring Av Speil Til Casemodding.! Ta en titt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Æsj, windows suger. Vil ikke bruke CRT-skjerm, har visstnok feil frekvens. Eneste som funker er Ubuntu! .. 5437145[/snapback] Eller Mandriva 5437150[/snapback] Ååååh, blir gal. *Vil ha min LCD'et mitt!* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Skummelt så mye dere skriver her hvis jeg ikke er her en dag. For de som lurer så kan jeg dele at jeg var på russekickoff igår. Og før det var jeg på min første Street-dansetrening. Begge deler var veldig gøy, men jeg er en smule fyllesyk/vondt i hodet idag. Og som vi alle vet er det jo mer alkohol som kurerer fyllesyke så da blir det fest idag og! Nittenårslag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Tjueenårslag skal DP Hookers på i dag. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Skummelt så mye dere skriver her hvis jeg ikke er her en dag. For de som lurer så kan jeg dele at jeg var på russekickoff igår. Og før det var jeg på min første Street-dansetrening. Begge deler var veldig gøy, men jeg er en smule fyllesyk/vondt i hodet idag. Og som vi alle vet er det jo mer alkohol som kurerer fyllesyke så da blir det fest idag og! Nittenårslag 5437182[/snapback] Russefesten var nok gøy, Anette! *Mimre tilbake* Hva går dansinga ut på? Er det noe helsestudio arrangerer eller? *Blånn på sånt* Endret 14. januar 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2006 Skummelt så mye dere skriver her hvis jeg ikke er her en dag. For de som lurer så kan jeg dele at jeg var på russekickoff igår. Og før det var jeg på min første Street-dansetrening. Begge deler var veldig gøy, men jeg er en smule fyllesyk/vondt i hodet idag. Og som vi alle vet er det jo mer alkohol som kurerer fyllesyke så da blir det fest idag og! Nittenårslag 5437182[/snapback] Hvis alle disse påstandene om alkoholkonsum på forumet er sant er dette bare en samling av allkisser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg