Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå sitter jeg på en bitteliten bærbar, vedsiden av meg står en PC med det råeste av hva PS data har på lager (to 6800gt 256mb i SLI og en heftig Intel blant annet)

 

Nå ser en kammerat av meg på en 42 tommer hitachi plasma som er koblet opp til noe media saker som har 400gb lagringsplass (kommer til norge i steptember)

 

I hele dag har jeg suttet på i en Jaguar XKR cabriole her i Arendal. (Anyone frome forum.hw.no here? :p )

 

Dette kan jeg med sikkerhet si at er en av de beste stedene man kan ha arbeidsuke :D

 

'Skryte skryte'

 

BTW beklager jeg for alle lefene her, Denne PCen har et super lite testatur som i tillegg er amrikansk (testmodel)

Lenke til kommentar
skryt

Jeg vil og :cry:

Om du kommer her til arendal skal du få låvt til og være med meg :p

 

Men da må du jobbe på lagert 7timer dagen :)

 

 

dessuten har jeg en arbeidsuke på 2 dager :D hadde gjort dette i fereien

hehe.. er nok litt langt for meg.. Men 7 timers arbeidsdag er ikke noe gale ;)

Nei, skal egentligt jobbe 8timer, men på grunn av lite jobb jobber jeg og kameraten min bare 7timer :D (ja jeg hinter til at dere må handle på psdata!)

 

 

'stikke og se på TV2 på den store 42'' plasmaen '

Lenke til kommentar
hoho, nå har jeg vært på butikken en snar tur og handlet inn mat og godis..! its gonna be a long good night! :wee:

Å være ferdig med eksamen er digg. Jf. mitt innlegg da jeg var ferdig.

 

 

-------

 

Produkttype: PÅ DØREN

Vekt: 10,26 kg

Volum: 92,74 dm3 (58 x 41 x 39 cm3)

Dato: Kl.: Hendelse: Poststed:

08.06.05 17.36 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

 

MP3-spilleren min :love:

Lenke til kommentar
Har aldri hatt muntlig eksamen alene før, og jeg gruer meg! Blir alltid så nervøs når jeg skal framføre. :(

Trikset er å øve inn stoffet på en slik måte at du kan fortelle om det uten å stoppe opp, og dermed uten å bli spurt. Prater du under mye av eksaminasjonen er du nesten garantert en god karakter.

Det beste rådet er: snakk så mye du klarer!

Håper jeg lider av et akutt munndiare-anfall i morgen. En faglig relatert munndiare, altså. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...