Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg å :!:

Satser på å få rydda rommet i dag :w00t:

Også ligge slagplan for denne terminen, eller en hmm sånn code red plan når slemming angriper USA med atomvåpen. Hehe ja en sånn en ja, må redde det jeg kan av karakterer. Hmmm må vel ha 6 i noen fag dette halvåret for å få en 5 i standpunkt hmmm sukk :hrm:

Ja, også mekke et tegne program ( I visual basic.net 2003 for de som lurte :p )

Endret av chills
Lenke til kommentar
Blir dette den første lørdagen noensinne der jeg står opp noenlunde tidlig, og faktisk gjør noe med dagen?

Stay tuned.

5436166[/snapback]

HALV TOLV? Det er jo rekord med nesten to timer, det, Stefan.

*Staying tuned*

5436238[/snapback]

Stemmer, gutten min! Skal opp i butikken og kjøpe meg noe mat, og så er det planlegging av dagen. Jeg vurderer kino, men det er vanskelig å finne en som er tålmodig nok til å se på pingviner.

Lenke til kommentar
Blir dette den første lørdagen noensinne der jeg står opp noenlunde tidlig, og faktisk gjør noe med dagen?

Stay tuned.

5436166[/snapback]

HALV TOLV? Det er jo rekord med nesten to timer, det, Stefan.

*Staying tuned*

5436238[/snapback]

Stemmer, gutten min! Skal opp i butikken og kjøpe meg noe mat, og så er det planlegging av dagen. Jeg vurderer kino, men det er vanskelig å finne en som er tålmodig nok til å se på pingviner.

5436251[/snapback]

Hvis du blir å se den pingvinfilmen må du fortelle meg hva du synes :)

Lenke til kommentar
Lørdagen er nok utvilsomt den beste dagen i helga. Søndager er verst! :)

5436190[/snapback]

Jeg skjønner meg ikke helt på det. Søndag er tross alt en av to fridager vi får i uka.

Den er ille fordi vi gruer oss til mandag, men når mandagen kommer er ikke mandagen så ille den heller :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...