Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*være sinna*

*være sint med*

 

Jeg må liksom bare få skrevet det siste, men faen, jeg har da ikke viljestyrke...

 

Kan noen peke hvor jeg skal gå for å bli fort rik, så jeg kan førtidspensjonere meg når jeg er 25? Jobb er ikke min greie.

 

*Vurdere å bli statslønnet filosof*

Lenke til kommentar
Har aldri hatt muntlig eksamen alene før, og jeg gruer meg! Blir alltid så nervøs når jeg skal framføre. :(

Trikset er å øve inn stoffet på en slik måte at du kan fortelle om det uten å stoppe opp, og dermed uten å bli spurt. Prater du under mye av eksaminasjonen er du nesten garantert en god karakter.

Det beste rådet er: snakk så mye du klarer!

Lenke til kommentar

Har eksamen i morgen jeg også... Engelsk.. om miljøvern...

 

Steffy: Hun mumlet noe om ikoner som tydeligvis stod på skjermen sin, og spurte meg "hva er ikoner?"... Jeg: "Hvor mye betaler jeg egentlig for å snakke med deg?", hun svarer "tja, det varrierer jo litt, ca femten kroner minuttet". Jeg har for tiden kontantkort, og ringte opp etterpå. Siste samtale kostet 64 kroner.

 

Jeg vet ikke hvor mange som ber dem finne restauranter og veibeskrivelser jeg, men det skal jo være en tjeneste, så de bør kunne utføre den. Kanskje B|Real vet hvor ofte folk ber om veibeskrivelser?

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å starte med presentasjonen til matte muntlig... Ååå, som jeg hater matte.

Matte muntlig er jo det enkleste å komme opp i...

Ikke for meg. Matte er døden.

En jente i klassen lovte å slanke seg ned 14 kilo på to dager hvis hun kom opp i matte, og det gjorde hun. :D

Lenke til kommentar
Så går livet litt oppover igjen! :) Dataen virker, endelig.

Hva var galt?

Vet ikke, men det hjalp å sette minnebrikken et annet sted. :D

Er det nå jeg kan få lov til å sette jente i bold?

Den stod faktisk i riktig... Tror harddisken er litt ødlagt eller noe. Det gjør MaxTiger også.

 

Onde troll! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...