Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rettelse:

Impetus90 visste liksom ikke det. :)

5432943[/snapback]

Jeg er 100% klar over det kjaere Torgeir, men det blir ikke like morsomt liksom.

5432952[/snapback]

Du er saa soet mister brun.

5432962[/snapback]

Du og Teddypusen, du og :love:

Naa drar jeg. Kommer paa senere i kveld :)

*stirre paa pene jenta ved siden av meg*

Edit @ ketchez: Oh noes, gayzeealarm! :ohmy::ohmy:

:roll:

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
Hva skjer når man må ha medietrening for å gå på Eikeli? Aftenposten hadde ikke trengt å henge ut Bærum slik de gjør. Fysj.

5432994[/snapback]

Artikkelen i dag var da ikke så ille? Jeg kan ikke helt se hvilken del av den som er en fryktelig feilaktig beskrivelse av virkeligheten. At de også tok med at mange i Bærum har mer behov for å vise frem penger enn de har penger synes jeg var veldig positivt, ikke det mediene pleier å fokusere mest på (dessuten finner jeg dette fenomenet rimelig festlig selv :) ).

Lenke til kommentar
Hva skjer når man må ha medietrening for å gå på Eikeli? Aftenposten hadde ikke trengt å henge ut Bærum slik de gjør. Fysj.

5432994[/snapback]

Artikkelen i dag var da ikke så ille? Jeg kan ikke helt se hvilken del av den som er en fryktelig feilaktig beskrivelse av virkeligheten. At de også tok med at mange i Bærum har mer behov for å vise frem penger enn de har penger synes jeg var veldig positivt, ikke det mediene pleier å fokusere mest på (dessuten finner jeg dette fenomenet rimelig festlig selv :) ).

5433132[/snapback]

Jo, det ble for ille. Verst av alt er kanskje at folk stiller opp. Jeg ville ikke vurdert å stille opp, ikke for penger en gang. De må liksom ta med de verste sitatene, "Innvandrer? Hva er det?", "når verdiene man snakker om rundt kjøkkenbordet, er verdiene på aksjer, kan det gå veldig galt" etc etc.

Verst av alt synes jeg var det med faste rutiner og hjemmeværende mor. Det er jeg overbevbist om at slettes ikke er skadelig, men jeg lurer nesten på om Aftenposten er uenig.

Lenke til kommentar

Alt det var uttalelser fra andre, som Aftenposten siterte, ikke Aftenpostens syn. Sitatene ble brukt som en delvis motstilling til teksten ellers, så får leseren trekke sin egen konklusjon.

Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å stille opp til noe slikt, men det er en litt annen sak.

Lenke til kommentar

Nei, de burde hatt mer om latterlige kråker fra Bærum som fåfengt later som om de har penger, og mindre sitater fra en eller annen døll politimester. :)

Jeg skal innrømme at jeg selv reagerte litt på de innvandrersitatene, og tror på ingen måte disse er representative, men om det faktisk stemmer at de har sagt noe i den retningen må avisen få lov til å skrive det.

Lenke til kommentar

Hmm, noen som vet sånn vann alarm?

Huseieren vår installerte det i fjor fordi forsikringpremien skulle bli så mye høyere, så den piper hvis du søler noe osv, nå har den pipe vær dag ved middags tider i 3 dager, og gått mens dusjen er blitt brukt osv, snart røsker jeg vekk hele den forbanna driten. Glad vi ikke har sånn føler på badet, eller så hadde alarmen gått vær gang vi dusja.

Den har faktisk gått mens dusjen har vært i bruk.

Og vær gang alarmen går så må jeg springe og resette den, falske alarmer hele tiden.

STYR UNNA!

Kanskje du hadde fått bedre forsikiring premie. Men er du heldig så får du masse falske alarmer. Kanskje noe er galt med hele driten, ikke kuka så mye før, installert i fjor. Men nå er den på "piping-spree".

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...