Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du penger for gode karakterer?

5432783[/snapback]

Jepp, innførte det for 2 år siden. Syns lissom at eg burde få noe igjen for at de maser såpass..desuten får eg ikke lommepenger så går vel opp i opp.. :)

5432796[/snapback]

Ååh, hadde likt å hatt en sånn ordning :p

Hadde snitt på 5,78 på kortet... Aww.. skulle vore digg, det, ja.

Lenke til kommentar

Urg. Takket vaere imbesil nettbutikk maatte jeg gjoere om paa speilrefleksplanene mine en del. De fikk inn et parti med objektivet jeg hadde bestilt, og solgte dem ut like fort. Uten at jeg fikk mitt. Ergo vil det ta en maaned til foer jeg faar det.

Saa jeg kjoepte like greit et pentax 16-45 f/4 Kjoepet mitt ble en del dyrere, men det faar naa vaage seg. Gleder meg vilt til aa faa kameraet! forhaapentligvis har jeg det neste helg.

Hvordan gaar det ellers?

Lenke til kommentar
I går kom leveransen av laptop nummer to i løpet av tja, to måneder?, fra Netshop. Men oppi esken lå det en "Lion King Size". Hvorfor det? Er det vanlig å få med sjokolade når man kjøper PC? :shrug:

5432875[/snapback]

Ofte man får noe hos netthandler :)

5432885[/snapback]

Jeg har bestilt en hel masse fra Komplett.no, de gir aldri med noe sjokolade...

Lenke til kommentar
I går kom leveransen av laptop nummer to i løpet av tja, to måneder?, fra Netshop. Men oppi esken lå det en "Lion King Size". Hvorfor det? Er det vanlig å få med sjokolade når man kjøper PC? :shrug:

5432875[/snapback]

Ofte man får noe hos netthandler :)

5432885[/snapback]

Eneste jeg noensinne har faatt noe hos er Netshop :) Hverken databutikken.com, mpx eller komplett gir sjokolade, heller ikke andre ting.

Foroevrig: 0% advarsel! Hurra! :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...