Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Nå jobbet vel ikke du på 1880 - men der var det en dame osm brukte fire minutter på å forsøke å finne et sushisted til oss... Kostet meg over femti kroner, og det stedet hun guidet oss til var nedlagt...

Om firmaet er lagt ned har da ikke de som sitter på en opplysningsentral noe med, vi formidler telefonnr, adresser og lignende. Om firmaet ikke har klart å få fingeren ut å fjernet seg fra telefonregisteret så er det demmes feil.

Men 40kr har du da råd til JoachimR...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om firmaet er lagt ned har da ikke de som sitter på en opplysningsentral noe med, vi formidler telefonnr, adresser og lignende. Om firmaet ikke har klart å få fingeren ut å fjernet seg fra telefonregisteret så er det demmes feil.

Men 40kr har du da råd til JoachimR...

Word. folk er veldig flink til og klage på ansatte her og der uten og egentlig ha grunnlag for og vite hvordan ting fungerer.

 

har lært mye om hvordan ting fungerer på innsida gjennom de utallige drittjobbene jeg har hatt oppgjennom tida.. det viktigste leksa er at jeg nå prøver og ikke klage på de ansatte uten en god grunn, de gjør bare jobben sin som regel. :)

 

finnes jo unntak også da, det skal jo være sagt.. :wee:

Lenke til kommentar
Nå jobbet vel ikke du på 1880 - men der var det en dame osm brukte fire minutter på å forsøke å finne et sushisted til oss... Kostet meg over femti kroner, og det stedet hun guidet oss til var nedlagt...

Om firmaet er lagt ned har da ikke de som sitter på en opplysningsentral noe med, vi formidler telefonnr, adresser og lignende. Om firmaet ikke har klart å få fingeren ut å fjernet seg fra telefonregisteret så er det demmes feil.

Men 40kr har du da råd til JoachimR...

Altså, hun var totalt udugelig, å begynte å lese opp det som stod på skjermen hennes... "Klikk på ikoner for å velge bedrift", sier hun, og fortsetter. "hva er ikon, vet du det?". I følge ledelsen burde hun ha innsett at hun ikke kunne hjulpet meg, og stilt seg til disp. for andre kunder.

Lenke til kommentar
Altså, hun var totalt udugelig, å begynte å lese opp det som stod på skjermen hennes... "Klikk på ikoner for å velge bedrift", sier hun, og fortsetter. "hva er ikon, vet du det?". I følge ledelsen burde hun ha innsett at hun ikke kunne hjulpet meg, og stilt seg til disp. for andre kunder.

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ansette folk med så lite kunnskap. "Hei, jeg vil gjerne ha en jo.." "DEN ER DIN!!"

Lenke til kommentar
Altså, hun var totalt udugelig, å begynte å lese opp det som stod på skjermen hennes... "Klikk på ikoner for å velge bedrift", sier hun, og fortsetter. "hva er ikon, vet du det?". I følge ledelsen burde hun ha innsett at hun ikke kunne hjulpet meg, og stilt seg til disp. for andre kunder.

Og du kontaktet ledelsen for å klage?

Lenke til kommentar
Altså, hun var totalt udugelig, å begynte å lese opp det som stod på skjermen hennes... "Klikk på ikoner for å velge bedrift", sier hun, og fortsetter. "hva er ikon, vet du det?". I følge ledelsen burde hun ha innsett at hun ikke kunne hjulpet meg, og stilt seg til disp. for andre kunder.

Og du kontaktet ledelsen for å klage?

Ved siden av mens jeg ringte stod en kamerat med gode kontakter i Findexia. :p

Lenke til kommentar
Altså, hun var totalt udugelig, å begynte å lese opp det som stod på skjermen hennes... "Klikk på ikoner for å velge bedrift", sier hun, og fortsetter. "hva er ikon, vet du det?". I følge ledelsen burde hun ha innsett at hun ikke kunne hjulpet meg, og stilt seg til disp. for andre kunder.

Og du kontaktet ledelsen for å klage?

Ved siden av mens jeg ringte stod en kamerat med gode kontakter i Findexia. :p

"De gjer seg tankar slike og..."

Lenke til kommentar
Men 40kr har du da råd til JoachimR...

Hadde han skrevet "Jaja, 40kr har jeg råd til", da hadde det blitt "Det er ikke alle som har 40kr å bruke på sånt, kanskje du bør tenke deg litt om og komme deg ut av din egne lille drømmeverden og se hvordan folk virkelig har det".

 

Er hun udugelig så er hun udugelig, hvis du ikke klarer å gjøre jobben din bør du få sparken, jeg ser ikke problemet.

Joachim: Hvis det du sier om ikoner stemmer, må jeg seriøst tvile på damen. Jeg er alltid høflig når jeg ringer opplysningen, men hvis personen jeg snakker med er fullstendig inkompetent har ikke den personen noe å gjøre der.

Lenke til kommentar

SteffyBoy: Sant det. Men du ser da linja han selv legger opp til...

 

 

Det er en del gammle damer som perhaps ikke vet helt hva et tastatur er for noe og kan helt med pc, men hjelp og trøst, de kan mye med å benytte databasen og søke maksimalt.

Er annskaffet et digitalt vakt-ting på opplysninga som skal gjøre vakt-oversiktene automatisk og der er de som gammle damer på 70 år som aldri har rørt ved en pc før, men å benytte systemet demmes, DET kan de.

Ingen regel uten unntak da...

 

 

Edit: jeg stikker til madammen jeg. Gammlingen kjører meg og jeg drar med bussen tilbake og så på jobb 8)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Ooh, fikk meg litt adrenalin i kroppen nå.

Det har vært klart i mange måneder at familien skal på ferie til utlandet i sommer, og nå, én uke før vi skal dra, kom jeg på å sjekke om passet var gyldig :mrgreen:

 

Endevendte rommet, og fant det til slutt i en skuff. Heldigvis, gyldig i noen år til.

Lenke til kommentar

Har det på samme måten, fredrikrb. Jeg har hatt hele dagen på meg til å lese på muntlig eksamen i morgen, men føler at jeg ikke får satt meg og lest ordentlig. Ender opp med at jeg leser i ti minutter, for så å finne på noe annet jeg synes er morsommere.

 

Nå MÅ jeg virkelig lese!

 

*bitchslappe seg selv 25 ganger*

Lenke til kommentar

Skal opp i samfunnskunnskap, der jeg må trekke hva jeg skal prate om. Det kan bli om kultur, makt, eller arbeid. Deretter får jeg en halvtimes forberedning, der jeg skal lese en artikkel, og koble denne opp mot det emnet jeg har trekt.

 

Har aldri hatt muntlig eksamen alene før, og jeg gruer meg! Blir alltid så nervøs når jeg skal framføre. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...