Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Dritt. sitter her og skal prøve å skrive en novelle. Må være ferdig til neste fredag. Har skrevet en halv side til nå, og den skal være på tre. :hrm:

5431105[/snapback]

ohmy god! skrive 2,5 side på bare en uke! :cry: hvordan i all verden skal du klare det. er jo ikke mulig å taste så fort engang! the horror.

5431195[/snapback]

Hey! Jeg suger til å konsentrere meg. Okå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dritt. sitter her og skal prøve å skrive en novelle. Må være ferdig til neste fredag. Har skrevet en halv side til nå, og den skal være på tre. :hrm:

5431105[/snapback]

ohmy god! skrive 2,5 side på bare en uke! :cry: hvordan i all verden skal du klare det. er jo ikke mulig å taste så fort engang! the horror.

5431195[/snapback]

Hey! Jeg suger til å konsentrere meg. Okå?

5431238[/snapback]

jeg skrev 6 sider i natt jeg. Så slutt med den sytinga :p

Lenke til kommentar

Vi skulle bare gå litt rundt ute å lete etter usikrede trådløsnettverk, også fikk vi fri frem til 12:05 etter det.. Så helgen kommer roligere hos oss ja ^^

Etter det så har vi én dobbeltime der vi skal samle sammen den informasjonen om hvor vi fant nett og om de var sikret eller ikke.. Tipper vi får fri etter det :)

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Hedemarkinger altså... :ermm:

5431339[/snapback]

Frekk? :realmad:

:p

Du ska itte væra frekk mot øss hedmarkinger. Vi på hedmarken vet åssen en ska tala

5431382[/snapback]

Blah, min pappa er egentlig der ifra men han er blitt "skap-nordlending", men i våre hjerter så er han og forblir en søring :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...