Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den akustiske versjonen av Blue Oyster Cults "Don't Fear the Reaper" er kanskje den vakreste sangen noensinne.

Jeg skal ha to sanger spilt i begravelsen min:

- Jeff Buckley - Hallelujah

- Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper

HAHA, DA BLIR DET GRINING!! :D

5430427[/snapback]

BRUCE DICKINSON NEEDS MORE COWBELL!

Lenke til kommentar

Idol-Tone-konserten i Trondheim i går kveld:

Det kosta 200,- å komme inn. Vi kom dit 21:45, vel håpende på at konserten begynte 22:00 ettersom dørene på Monte Cristo etter ryktene åpnet 20:00. Inne ble vi møtt av litt av et syn. Haugevis av fjortiser som dansa på dansegulvet. Grøss og gru! Så satte vi oss i noen møbler på sittestedene like ved og venta. Vi venta og vi venta. Det kom en kar bort til meg og spurte om vi var sikkerhetsvakter. Jeg sa "nei." -Sikker? spurte karen. -Ja, sa jeg. -Han, da? spurte karen og pekte på Iosip, min buddiño. -Nei, sa jeg. -Æ trudd dåkk var det, sjø. -Vi er ikke det. -Er dere her for Tone? -Ja. -Kjenner du Tone? Er du i slekt med a? -Nei. Så gikk han. Klokka 22:45 eller seinere begynte det å skje noe. Til vår store skuffelse var det Sørsia Gerilja, et trøndersk hiphop-band, som dukka opp. De fire første låtene var kule, men så ble det kjedelig gitt. De ga seg endelig og 23:15 kom TONE! Hu er pen. Hu ER pen. Men hu hora seg ut til publikum ved å synge "Åååå Rooosenborg, ååå Rooosenborg etc." Hu sang fire sanger, det var fint, så var det visst slutt. Vi ble så kvalme da hu begynte å synge Rosenborg igjen at vi gikk. 200 kroner var en blodpris.

Lenke til kommentar

Hahaha! Fanden som jeg skvatt!

Jeg står nede på kjøkkenet å lager meg mat, det blåse og er en forferdelig skummel stemning.

Plutselig hører jeg noen lyder, og blir veldig nervøs og skremt. To sekunder etterpå banker det på vinduet, og jeg er en person som står der. Oi i h***** som jeg ropte. Hele huset sover jo! Så var det søstera mi som kom sent hjem, og hadde glemt nøkkel :p

Lenke til kommentar
Den akustiske versjonen av Blue Oyster Cults "Don't Fear the Reaper" er kanskje den vakreste sangen noensinne.

Jeg skal ha to sanger spilt i begravelsen min:

- Jeff Buckley - Hallelujah

- Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper

HAHA, DA BLIR DET GRINING!! :D

5430427[/snapback]

Er så enig som det kan bli. don't fear the reaper er èèèèèn fin sang!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...