Skarstard Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 På tide å køye unger, natta! Sov godt og våkn opp! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den akustiske versjonen av Blue Oyster Cults "Don't Fear the Reaper" er kanskje den vakreste sangen noensinne. Jeg skal ha to sanger spilt i begravelsen min: - Jeff Buckley - Hallelujah - Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper HAHA, DA BLIR DET GRINING!! 5430427[/snapback] BRUCE DICKINSON NEEDS MORE COWBELL! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Heartwork og Swansong er bestilt nå + et merkelig band som jeg slengte med siden det kom under 200 kronergrensa Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Gjett hvem som endelig er igang med historieprosjektet som han fikk for over et halvt år siden, og som skulle vært levert på mandag! Bare gjøre dette, og bli ferdig med matteinnlevering, så er jeg ferdig for natta. /Sigh Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) HEHE, sitter på skolen med TETRIS LAN, høres det fett ut? har en sånn sove på skolen dag også har vi skolelinux og vi fikk ikke lov til å ta med data, så da er tetris det beste alternativet Endret 13. januar 2006 av avas_2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Idol-Tone-konserten i Trondheim i går kveld: Det kosta 200,- å komme inn. Vi kom dit 21:45, vel håpende på at konserten begynte 22:00 ettersom dørene på Monte Cristo etter ryktene åpnet 20:00. Inne ble vi møtt av litt av et syn. Haugevis av fjortiser som dansa på dansegulvet. Grøss og gru! Så satte vi oss i noen møbler på sittestedene like ved og venta. Vi venta og vi venta. Det kom en kar bort til meg og spurte om vi var sikkerhetsvakter. Jeg sa "nei." -Sikker? spurte karen. -Ja, sa jeg. -Han, da? spurte karen og pekte på Iosip, min buddiño. -Nei, sa jeg. -Æ trudd dåkk var det, sjø. -Vi er ikke det. -Er dere her for Tone? -Ja. -Kjenner du Tone? Er du i slekt med a? -Nei. Så gikk han. Klokka 22:45 eller seinere begynte det å skje noe. Til vår store skuffelse var det Sørsia Gerilja, et trøndersk hiphop-band, som dukka opp. De fire første låtene var kule, men så ble det kjedelig gitt. De ga seg endelig og 23:15 kom TONE! Hu er pen. Hu ER pen. Men hu hora seg ut til publikum ved å synge "Åååå Rooosenborg, ååå Rooosenborg etc." Hu sang fire sanger, det var fint, så var det visst slutt. Vi ble så kvalme da hu begynte å synge Rosenborg igjen at vi gikk. 200 kroner var en blodpris. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 hva i alle dager er kommune på engelsk? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hahaha! Fanden som jeg skvatt! Jeg står nede på kjøkkenet å lager meg mat, det blåse og er en forferdelig skummel stemning. Plutselig hører jeg noen lyder, og blir veldig nervøs og skremt. To sekunder etterpå banker det på vinduet, og jeg er en person som står der. Oi i h***** som jeg ropte. Hele huset sover jo! Så var det søstera mi som kom sent hjem, og hadde glemt nøkkel Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 bleh......så var det døgnrytmen da.... NP: Dirty Oppland - Hvem Faen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) God natt smårips og danglebær. Half life 2 er braaa.. LOL, i begynnelsen kan du kaste boksen i hodet på han fyren som ber deg kaste det i søppla, skal jeg prøve en gang. EDIT2: Nå legger jeg meg faktisk og ser på Cartoon. Endret 13. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hei og hå, her sitter jeg.. Hvor er alle a? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er her...... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Den akustiske versjonen av Blue Oyster Cults "Don't Fear the Reaper" er kanskje den vakreste sangen noensinne. Jeg skal ha to sanger spilt i begravelsen min: - Jeff Buckley - Hallelujah - Blue Oyster Cult - Don't Fear the Reaper HAHA, DA BLIR DET GRINING!! 5430427[/snapback] Er så enig som det kan bli. don't fear the reaper er èèèèèn fin sang! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 bleh......så var det døgnrytmen da.... NP: Dirty Oppland - Hvem Faen 5430624[/snapback] liker at folk fremdeles spiller den sangen! En av mine beste kamerater som har laget beaten og den holder fremdeles koken! nite folks! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Ferdig med historia Matteinnlevering to go. /Sigh Lenke til kommentar
riktig Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Sånn, da har jeg montert ny svæær seng, så da pensjonerer vi den gamle ødelagte saken jeg har ligget på de siste 2 årene. Endelig kan man brette seg ut skikkelig, og faktisk ha mulighet til å ha overnattingsbesøk (av typen kvinne) Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Og DER gadd jeg ikke mere matte. Sengetid nå Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Nå er jeg en smule forbannet. Har klart kunststykket å laste ned FEIL episode av Lost, fy faen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg