Fredrik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 What? E ikke du super då? 5430238[/snapback] Jo, så klart. Men gidder ikke bruke all min tid på å gjøre jenter lykkelige heller. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 What?!, finner ikke ds-en, dette er sannelig fredag den 13... Hva skal jeg gjøre på bussen/toget i morgen? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 lol fredag den 13 i morra...Å en heil dag med ikt...Jeg har store problemer og konsentrere meg der inne..Allerede blitt sendt u tre ganger jo Hvor mange dyre konstoler klarer jeg knekke? Jeg må være leeeeenge oppe, hvis jeg ikke skal ødlegge noe i morra Lenke til kommentar
Seether Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) What? E ikke du super då? 5430238[/snapback] Jo, så klart. Men gidder ikke bruke all min tid på å gjøre jenter lykkelige heller. 5430251[/snapback] Nei, litt tid til rein flatfyll og Edit: eg freaker alltid på fredag den 13! får karakterene den dagen og..skal ta sprøyte den dagen og..åjadda..det blir en dag av de sjeldne .. Endret 12. januar 2006 av Seether Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Jeg vil driste meg til å si at det er din egen løssluppenhet og dårlige holdning overfor skolens eiendom som gjør at du ødelegger ting. Get a grip! Seether, tenkte mer i retning av gutter, men flatfyll funker det og! Endret 12. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 lol fredag den 13 i morra...Å en heil dag med ikt...Jeg har store problemer og konsentrere meg der inne..Allerede blitt sendt u tre ganger jo Hvor mange dyre konstoler klarer jeg knekke? Jeg må være leeeeenge oppe, hvis jeg ikke skal ødlegge noe i morra 5430265[/snapback] En emo! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 God natta mennesker! Håper Seether føler seg bedre imorgen, ikke tenk så mye på det for det hjelper aldri å ligge å gruble på ting uansett. ( Nei jeg har ikke lest noe i SO før jeg svarer her men ville si det siden jeg leste i kjærlighetstråden litt nå nettop. ) Selv har jeg sittet 5+ timer med å øve (les notere) til en historieprøve imorgen. Det suger, prøven er i de to første timene og det er ikke så veldig lenge til. Jeg har ikke kommet hjennom alt stoffet selv om jeg har skrevet åtte sider notater i word og jeg har ikke lest gjennom alt. Sux0r ftw. Igjen, god natt Lenke til kommentar
Seether Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Seether, tenkte mer i retning av gutter, men flatfyll funker det og! 5430271[/snapback] Ahh du gjorde det duh..jaja..gutter funker og Edit: takk anette..vi får se Endret 12. januar 2006 av Seether Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 God natt Anette. Lykke til med prøven, mellomkrigstiden? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmm. Nei, første verdenskrig og den russiske revolusjon. Tusen takk Og sorry til alle jeg ikke sa hadet til på msn, men det er deres feil at dere snakker til meg når jeg er opptatt og laptopen klikka så jeg skrudde den av, Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nei jeg er IKKE EN EMO! pga du sa det så er det blod utover heile tastaturet mitt... Nei det er bare jeg kjeder meg sykt siden vi sitter og gjør ting jeg kan.... Og det er veldig min uflaks å ødlegge ting, pluss utrolig god timing... Det er sånn hvis jeg ruller med stolen gjennom klasserommet så klikker læreren på meg...Men hvis noen av jentene kræsjer inni pultene skjer det ikke en dritt... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tusen takk! Og tenk på det jeg sa, det klser overhodet ingenting å gruble på ting. Men nå skal jeg faktisk slå av pcen Godnatt! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Nei jeg er IKKE EN EMO!pga du sa det så er det blod utover heile tastaturet mitt... Nei det er bare jeg kjeder meg sykt siden vi sitter og gjør ting jeg kan.... Og det er veldig min uflaks å ødlegge ting, pluss utrolig god timing... Det er sånn hvis jeg ruller med stolen gjennom klasserommet så klikker læreren på meg...Men hvis noen av jentene kræsjer inni pultene skjer det ikke en dritt... 5430311[/snapback] Hvordan klarer du å ødelegge en stol ved et uhell? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tusen takk! Og tenk på det jeg sa, det klser overhodet ingenting å gruble på ting. Men nå skal jeg faktisk slå av pcen Godnatt! 5430312[/snapback] Slå av dataen hææ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ganske fin mp3 spiller I da ger det visst dobbel episode av seinfield! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Pen spiller, men flashminne? Hva skal man med det? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tror jeg tar kvelden, sov ikke stort forrige natt, og kunne være greit å ordne litt på døgnrytmen etter hvert. Lykket til med prøven Anette, om du leser dette. Forresten, nå følte jeg meg hypernerdete; 0:26 up 25 days, 12:15, 2 users, load averages: 2.89 2.34 2.11 (Bare det at jeg vet hvor dan jeg finner frem til Terminal og får opp dette er ganske skremmende.) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Folk med stasjonær pc..slår de aldri av pc'ene sine? har bare laptop eg..muff Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Pen spiller, men flashminne? Hva skal man med det? 5430330[/snapback] Drive og stunte Nanoen min har gått igjennom mange fine utfordringer, herja med kompiser, tryna noen ganger på isen osv. Imponert. Mista den i gulvet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg