Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva? Jeg har ikke hørt noe flyalarm i dag, og jeg bor i Oslo. :dontgetit:

HVA? Det ulte ganske godt både på Vinderen og Smestad... Skal ha gjort...

Hørte ikke jeg. Jeg sluttet på skolen på grunn av et prosjekt klokken 9:50, så jeg må ha vært hjemme da det ulte. Jeg hørte ingenting.

Jeg har vært hjemme hele dagen... Jaja, mulig dere har god støyisolering inn da... ;)

Lenke til kommentar

wh1te: Jamfør.

*Redigere inn for å tilfredsstille Fredrik*

Edit: fredrikrb kom først.

 

Kenneth: Noe triste og mørke farger på før-bildene? :p Hvis det blir så varmt og fint på rommet av å støvsuge, tror jeg jammen jeg må gjøre det også. Er noen måneder siden sist nå.

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Ah, ingen jobb før 2 i morra :mrgreen:

Er rart det, når jeg sitter å jobber...sørlendinger (alt sør for trondheim) klager mye mere en nordlendingene gjør. Har ikke hørt en eneste frekk nordlending, mens ei tøs her jeg pratet med i...hm...20sekunder..da hadde hun allerede etter 10 sekunder klaget på at det tok lang tid, og keften gikk i et, med at jeg ikke burde jobbe der for jeg var jo helt klart jernedøv jeg..

Et eksempel...

Lenke til kommentar
Ah, ingen jobb før 2 i morra :mrgreen:

Er rart det, når jeg sitter å jobber...sørlendinger (alt sør for trondheim) klager mye mere en nordlendingene gjør. Har ikke hørt en eneste frekk nordlending, mens ei tøs her jeg pratet med i...hm...20sekunder..da hadde hun allerede etter 10 sekunder klaget på at det tok lang tid, og keften gikk i et, med at jeg ikke burde jobbe der for jeg var jo helt klart jernedøv jeg..

Et eksempel...

BULLSHIT! Jeg klager aldri

 

Vondt i hodet, og skriver til eksamen. Faens eksamen! :cry:

Lenke til kommentar
Ah, ingen jobb før 2 i morra :mrgreen:

Er rart det, når jeg sitter å jobber...sørlendinger (alt sør for trondheim) klager mye mere en nordlendingene gjør. Har ikke hørt en eneste frekk nordlending, mens ei tøs her jeg pratet med i...hm...20sekunder..da hadde hun allerede etter 10 sekunder klaget på at det tok lang tid, og keften gikk i et, med at jeg ikke burde jobbe der for jeg var jo helt klart jernedøv jeg..

Et eksempel...

Nå jobbet vel ikke du på 1880 - men der var det en dame osm brukte fire minutter på å forsøke å finne et sushisted til oss... Kostet meg over femti kroner, og det stedet hun guidet oss til var nedlagt...

Lenke til kommentar
Nå jobbet vel ikke du på 1880 - men der var det en dame osm brukte fire minutter på å forsøke å finne et sushisted til oss... Kostet meg over femti kroner, og det stedet hun guidet oss til var nedlagt...

Det kaller jeg service. :!:

Hun fikk seg en god prikk i rullebladet sitt, tilsvarende åtti prosent på dette forumet ( :p ) og jeg fikk pengene tilbake. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...