Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Du får bli med meg å få en alternativ utdannelse på et fly-vert-kurs, så du får veiet opp mot dette. Fysj og fy, en typisk gutt! :no:

5424124[/snapback]

Edit: kanskje jeg skal skrive noe i innlegget også? Visste det var noe jeg hadde glemt.

 

Hjelper det ikke engang litt at jeg bestilte sminke for rundt 3500,- i går? :)

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, noe sier meg at Hylo er på "parol" for han er veldig grei for tia. Er han ikke på det så kan han ta det som et kompliment

5424007[/snapback]

Det heter "parole", og nei, jeg er ikke på det, jeg har skjerpet meg for forumet sitt beste. Jeg er lei av å ødelegge forumet med all dritten min.

:)

Lenke til kommentar
Haha, noe sier meg at Hylo er på "parol" for han er veldig grei for tia. Er han ikke på det så kan han ta det som et kompliment

5424007[/snapback]

Det heter "parole", og nei, jeg er ikke på det, jeg har skjerpet meg for forumet sitt beste. Jeg er lei av å ødelegge forumet med all dritten min.

:)

5424211[/snapback]

 

 

Jeg slenger meg på. Wørd deling og caps lock er for fjortissemenner.

Lenke til kommentar
Bedre kommer du ikke i nærheten av, så sant du klarer å få den i riktig farvetone (men den finnes i en god del, så det bør ikke være noe problem).

5424265[/snapback]

Må ta meg tid til å finne noe i riktig farvetone ihvertfall, er for øyeblikket "mer farvet" enn dekkstiften. Har en fra Dior nå, men ikke forferdlig fornøyd, men farvetonen er blitt gal, så er vel det som har gjort meg negativt innstilt, vil ejg tro.

Lenke til kommentar
Kek? Nytt ord for meg.

5424380[/snapback]

I nettspillet World of Warcraft er det to "grupperinger" som kjemper mot hverandre. For at de ikke skal kommunisere har spillet et "filter" som forandrer på ordene man skriver slik at fienden ikke skal kunne tyde det. Når the horde (en av alliansene) sier "lol", vil fiendene deres lese det som "kek". Så da lærte du noe nytt i dag òg.

 

 

EDIT: Dahle?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...