Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det greit om jeg dreper deg først, forså og elske og voldta deg? liker det best sånn nemlig. :fun:

5423835[/snapback]

Om du kan gjøre en liten detalj klar hadde jeg satt pris på det; når du først dreper en person, for så å «elske og voldta» denne, når går det over fra elskov til voldtekt? Personen har vært død hele tiden, så den helt store aktive deltakelsen kan du knapt regne med i noe ledd av prosessen. Kan det juridiske begrepet «tidspunktet for risikoens overgang» være relevant? Viktig å få klarhet i slike sentrale spørsmål.

Lenke til kommentar
Om du kan gjøre en liten detalj klar hadde jeg satt pris på det; når du først dreper en person, for så å «elske og voldta» denne, når går det over fra elskov til voldtekt? Personen har vært død hele tiden, så den helt store aktive deltakelsen kan du knapt regne med i noe ledd av prosessen. Kan det juridiske begrepet «tidspunktet for risikoens overgang» være relevant? Viktig å få klarhet i slike sentrale spørsmål.

5423942[/snapback]

 

neineinei gutt. nå må du ikke forveksle elske og elskov her. :) typisk dere gutter, tenker bare på sex. :fun:

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig litt vanskelig for å forstå gutter noen ganger...(Ja, bare noen.)

 

Alt de tenker på er jo bare pule pule pule pule, over 2 minutter, sove, drite, rape. Det må da finnes noen her i verdne som faktisk bryr seg om hvordan jenter er, og ikke bare pule pule pule pule pule pule, Snu deg, pule pule pule pule.....

Lenke til kommentar
Jaja, da har jeg (nesten) blitt sammenlignet med en typisk gutt også, for en gangs skyld. Nå bli mamma stolt!

5424066[/snapback]

 

Du ja, i mine øyne er du en av de mest stereotype guttene på forumet her!

 

(nå blir mor stolt tenker jeg! er hun medlem her hun også?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...