Skogli Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Do'h!Band of brother wor? Wor? wilken kanal? Når går den? Worfor visste jeg ikke det? 5423284[/snapback] Band of Brothers DVD samling Haha! Min, only mine! And my twin Sett 2 episoder... Mange flere igjen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvorfor advarer dere om å gjøre det istedenfor å gjøre det med en gang? 5423755[/snapback] Fordi det er en stor tråd med mye aktivitet, og en advarsel kan muligens stoppe mer spamming i fremtiden. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Såså, ikke provoser B|Real. Hilsen en ivrig forumbruker. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jah, natta folkens. It has been a blast ZZZzzzzz Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Natta! Noen som vil synge til meg, før jeg skal sove, btw? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Pick me, PICK ME! 5423795[/snapback] er det greit om jeg dreper deg først, forså og elske og voldta deg? liker det best sånn nemlig. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Da var episode 2 av Band of Brothers sett. Episode 2 av 10 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Natta! Noen som vil synge til meg, før jeg skal sove, btw? 5423786[/snapback] Sooooo roooo lille troll når skal......etc. Blir hardt å starte på skolen igjen etter fridagen i dag Stakkars meg, får fridager både her og der Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 er det greit om jeg dreper deg først, forså og elske og voldta deg? liker det best sånn nemlig. 5423835[/snapback] Om du kan gjøre en liten detalj klar hadde jeg satt pris på det; når du først dreper en person, for så å «elske og voldta» denne, når går det over fra elskov til voldtekt? Personen har vært død hele tiden, så den helt store aktive deltakelsen kan du knapt regne med i noe ledd av prosessen. Kan det juridiske begrepet «tidspunktet for risikoens overgang» være relevant? Viktig å få klarhet i slike sentrale spørsmål. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Haha, noe sier meg at Hylo er på "parol" for han er veldig grei for tia. Er han ikke på det så kan han ta det som et kompliment Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Om du kan gjøre en liten detalj klar hadde jeg satt pris på det; når du først dreper en person, for så å «elske og voldta» denne, når går det over fra elskov til voldtekt? Personen har vært død hele tiden, så den helt store aktive deltakelsen kan du knapt regne med i noe ledd av prosessen. Kan det juridiske begrepet «tidspunktet for risikoens overgang» være relevant? Viktig å få klarhet i slike sentrale spørsmål. 5423942[/snapback] neineinei gutt. nå må du ikke forveksle elske og elskov her. typisk dere gutter, tenker bare på sex. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jaja, da har jeg (nesten) blitt sammenlignet med en typisk gutt også, for en gangs skyld. Nå bli mamma stolt! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Da har jeg sett 10 episoder av 'My name is Earl'. Hvor mange er det til sammen i sesong 1? Ah, snart natta, bare 50 situps og 50 pushups er mellom meg og senga. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har egentlig litt vanskelig for å forstå gutter noen ganger...(Ja, bare noen.) Alt de tenker på er jo bare pule pule pule pule, over 2 minutter, sove, drite, rape. Det må da finnes noen her i verdne som faktisk bryr seg om hvordan jenter er, og ikke bare pule pule pule pule pule pule, Snu deg, pule pule pule pule..... Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jaja, da har jeg (nesten) blitt sammenlignet med en typisk gutt også, for en gangs skyld. Nå bli mamma stolt! 5424066[/snapback] Du ja, i mine øyne er du en av de mest stereotype guttene på forumet her! (nå blir mor stolt tenker jeg! er hun medlem her hun også?) Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Mamma er ikke medlem her, noe annet ville i alle fall overraske meg (men hun har egen læpptåpp og sjekker mailen flere ganger i uken. Når jeg foreslo at denne kunne tjene som mer enn skrivemaskin, powerpointstasjon og postboks ga hun imidlertid opp). Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Vassendgutane på Vinstra 20 januar Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jaja, da har jeg (nesten) blitt sammenlignet med en typisk gutt også, for en gangs skyld. Nå bli mamma stolt! 5424066[/snapback] Du får bli med meg å få en alternativ utdannelse på et fly-vert-kurs, så du får veiet opp mot dette. Fysj og fy, en typisk gutt! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Vassendgutane på Vinstra 20 januar 5424119[/snapback] Urk Da vet vi hva som kommer til å spilles på diverse mobiler og lignende i klasserommet fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg