Staalkontroll Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Kelly Clarson rocker 5421976[/snapback] Nei. 5422031[/snapback] Tenker jeg skal ut i bimmeren, legge meg ned i obligatorisk rånestil, skru subben på max å sette på Kelly Clarkson Endret 11. januar 2006 av haddis Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ah endelig, hovedkortet har kommet. Får vel stikke på joker å hente i morra.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det var en fin tanke , sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm 5421965[/snapback] Ble fortalt om en kar som satt inn sin egen dødsannonse i avisen. Faren til en venn av meg hadde sendt kondolansebrev til de pårørende og greier. Kort tid etterpå møter en av de pårørende denne karen (som satt inn dødsannonsen) i byen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kelly Clarkson er fin, det skal hun ha. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kelly Clarson rocker 5421976[/snapback] Nei. 5422031[/snapback] Tenker jeg skal ut i bimmeren, legge meg ned i obligatorisk rånestil, skru subben på max å sette på Kelly Clarkson 5422045[/snapback] Jaok.. Have fun :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 "Serveren er midlertidig slått av for å minne vår høyt verdsatte forumbruker fredrikrb, som nylig gikk bort." I like the sound of that! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jaok.. Have fun :!: 5422079[/snapback] Yes, I will Men seriøst, skal se CSI nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det var en fin tanke , sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm 5421965[/snapback] Ble fortalt om en kar som satt inn sin egen dødsannonse i avisen. Faren til en venn av meg hadde sendt kondolansebrev til de pårørende og greier. Kort tid etterpå møter en av de pårørende denne karen (som satt inn dødsannonsen) i byen. 5422066[/snapback] Hahahaha. Hva skjedde etter det? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det var en fin tanke , sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm 5421965[/snapback] syke syke menneske :!: 5421974[/snapback] Det hadde bare vært såå jæævlig rått da. Skulle hatt en insider på skolen da. Måtte nok gi opp msn i en uke, men jaja. Sett hvor mange som egentlig bryr seg. 5421987[/snapback] jeg og bruttern simulerte en akebrettulykke da vi var små. Helte slik rød guffe over bruttern som jeg fant, og løp inn å ropte på muttern og sa bruttern hadde dævva. Ble jo helt hysterisk, og hu ble dritsur etterpå. Så du burde ikke tulle så mye med slik. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det var en fin tanke , sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm 5421965[/snapback] Heeey.... Ingen dårlig idè, det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Legge seg under senga elns :!:. "Hei xxxx, eg kjem i frå de døøøde, så! Kosn har du det?" Endret 11. januar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) "Serveren er midlertidig slått av for å minne vår høyt verdsatte forumbruker fredrikrb, som nylig gikk bort." I like the sound of that! 5422086[/snapback] "Serveren er midlertidig slått av i påvente av en ny bruker som kan gi moderatorene like stor jobb som den nylig bortgåtte brukeren fredrikrb..." Endret 11. januar 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det var en fin tanke , sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm 5421965[/snapback] Ble fortalt om en kar som satt inn sin egen dødsannonse i avisen. Faren til en venn av meg hadde sendt kondolansebrev til de pårørende og greier. Kort tid etterpå møter en av de pårørende denne karen (som satt inn dødsannonsen) i byen. 5422066[/snapback] Hahahaha. Hva skjedde etter det? 5422091[/snapback] Kan ikke si sikkert, da jeg ikke husker. Det jeg husker er at den pårørende ble litt sjokkert og kjeftet på min venns far. Erindrer også at den "døde" hadde ringt hjem til ham (pappan til vennen min) og at det førte til ett stykk sjokkert pappa. "Hvem er det i telefonen?" "Det er ******" "Men er ikke han død da?" Mer kan jeg ikke si, er så fort gjort å anta noe, og si noe som er usant. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 ihvertfall dama mi.. 5421397[/snapback] Second.... 5421507[/snapback] Er alle jenter slik? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 "Serveren er midlertidig slått av for å minne vår høyt verdsatte forumbruker fredrikrb, som nylig gikk bort." I like the sound of that! 5422086[/snapback] "Serveren er midlertidig slått av i påvente av en ny bruker som kan gi moderatorene like stor jobb som den nylig bortgåtte brukeren fredrikrb..." 5422114[/snapback] Jeg gir da ikke moderatorene noe særlig med jobb, tror jeg. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg gir da ikke moderatorene noe særlig med jobb, tror jeg. 5422168[/snapback] Morsom, du... Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jaok.. Have fun :!: 5422079[/snapback] Yes, I will Men seriøst, skal se CSI nå 5422087[/snapback] Bedre du ser det ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg gir da ikke moderatorene noe særlig med jobb, tror jeg. 5422168[/snapback] *host* Stikke å kjøpe meg baugett i matpausen jeg, er sulten Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg holder dere bare beredt. Dere burde takke meg. Uansett, jeg har så få warnings at jeg er null problem å hanskes med. Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nå har eg tatt ein sikkeleg rydding i hylla mi, Dvd og spill opperste hyllene og og bøker i di nederste hyllene (L) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg