Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

5421965[/snapback]

Ble fortalt om en kar som satt inn sin egen dødsannonse i avisen. Faren til en venn av meg hadde sendt kondolansebrev til de pårørende og greier. Kort tid etterpå møter en av de pårørende denne karen (som satt inn dødsannonsen) i byen.

Lenke til kommentar
Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

5421965[/snapback]

Ble fortalt om en kar som satt inn sin egen dødsannonse i avisen. Faren til en venn av meg hadde sendt kondolansebrev til de pårørende og greier. Kort tid etterpå møter en av de pårørende denne karen (som satt inn dødsannonsen) i byen.

5422066[/snapback]

Hahahaha. Hva skjedde etter det?

Lenke til kommentar
Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

5421965[/snapback]

syke syke menneske :!:

5421974[/snapback]

Det hadde bare vært såå jæævlig rått da. Skulle hatt en insider på skolen da. Måtte nok gi opp msn i en uke, men jaja.

Sett hvor mange som egentlig bryr seg.

5421987[/snapback]

jeg og bruttern simulerte en akebrettulykke da vi var små. Helte slik rød guffe over bruttern som jeg fant, og løp inn å ropte på muttern og sa bruttern hadde dævva.

Ble jo helt hysterisk, og hu ble dritsur etterpå. Så du burde ikke tulle så mye med slik. :p

Lenke til kommentar
Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

5421965[/snapback]

 

Heeey....

 

Ingen dårlig idè, det! ;)

Lenke til kommentar
"Serveren er midlertidig slått av for å minne vår høyt verdsatte forumbruker fredrikrb, som nylig gikk bort."

 

I like the sound of that!

5422086[/snapback]

"Serveren er midlertidig slått av i påvente av en ny bruker som kan gi moderatorene like stor jobb som den nylig bortgåtte brukeren fredrikrb..."

Endret av -Knuð
Lenke til kommentar
Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

5421965[/snapback]

Ble fortalt om en kar som satt inn sin egen dødsannonse i avisen. Faren til en venn av meg hadde sendt kondolansebrev til de pårørende og greier. Kort tid etterpå møter en av de pårørende denne karen (som satt inn dødsannonsen) i byen.

5422066[/snapback]

Hahahaha. Hva skjedde etter det?

5422091[/snapback]

Kan ikke si sikkert, da jeg ikke husker. Det jeg husker er at den pårørende ble litt sjokkert og kjeftet på min venns far. Erindrer også at den "døde" hadde ringt hjem til ham (pappan til vennen min) og at det førte til ett stykk sjokkert pappa.

"Hvem er det i telefonen?"

"Det er ******"

"Men er ikke han død da?"

 

Mer kan jeg ikke si, er så fort gjort å anta noe, og si noe som er usant.

Lenke til kommentar
"Serveren er midlertidig slått av for å minne vår høyt verdsatte forumbruker fredrikrb, som nylig gikk bort."

 

I like the sound of that!

5422086[/snapback]

"Serveren er midlertidig slått av i påvente av en ny bruker som kan gi moderatorene like stor jobb som den nylig bortgåtte brukeren fredrikrb..."

5422114[/snapback]

 

Jeg gir da ikke moderatorene noe særlig med jobb, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...