Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Thomas, du blir mer og mer som Joachim...  :no:

5420880[/snapback]

 

Ingenting som er bedre en vaskehjhelp...bare dumt ho ikke tar rommet mitt :(

5421352[/snapback]

Ja, det er egentlig noe mamma innførte. Men det holdt bare en gang, for uken etter var jeg hjemme alene mens vaskehjelpen var her, og jeg gav beskjed om at rommet mitt hørte med... Hun har vasket det siden, men mamma tror vel jeg gjør det selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom til å tenke på no.

 

Iogmed at jeg syns det dør folk rundt oss hele tida, så lurte jeg på hva folk faktisk ville gjort om jeg døde. ( har ingen planer om å daue enda ihvertfall :p )

Hva ville du gjort ( mother fucker ) <-- merkelig sang men hver gang jeg skriver "hva ville du gjort" så tenker jeg på den sangen.

 

Uansett... Ville de jeg kjente blitt lei seg? starta å grine? eller bare ha 2 sek stillhet for så å gå fort videre i livet?

Vanskelig å vite, og det får man nok alldri greie på sjøl.

5421456[/snapback]

Mods hadde hatt det jævlig tøft med å få orden på Gledesutbrudd.

Lenke til kommentar

Psycho!

Jeg ringte fyren som eide bilen og han nektet for at det hadde skjedd noe som helst i dag o.O

Jeg kan ikke ha truffet fortauskanten, det kan ikke ha vært for jeg var langt unna den på begge sidene. Hvorfor skulle han benekte noe slikt?

Jah, vel..uansett jeg fikk ingen synbare skader og om han fikk noen skader så...vel..han benekter jo hele saken så..not my problem any morre..

Lenke til kommentar

Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

Lenke til kommentar
Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

5421965[/snapback]

syke syke menneske :!:

Lenke til kommentar
Det var en fin tanke :hmm:, sende masse selvmordbrev på sms til noen venner, også ikke dukke opp på en uke på skolen, få moren min til og si jeg tok selvmord, hoppa foran en bil elns, hadde likt og sett fjesene til folk når jeg hadde kommet på skolen igjen, tror du de hadde vært sur? :p

Eller kanskje smøre meg selv inn med mel også klatre inn vinduet til en kamerat. hmmmm :p

5421965[/snapback]

syke syke menneske :!:

5421974[/snapback]

Det hadde bare vært såå jæævlig rått da. Skulle hatt en insider på skolen da. Måtte nok gi opp msn i en uke, men jaja.

Sett hvor mange som egentlig bryr seg.

Lenke til kommentar
Om jeg døde da? :love:

5421811[/snapback]

Holdt 5 minutters stillhet på forumet. Dvs. fått Ueland til å stenge det i 5 min med bedskjed om å tenke på deg. :innocent:

 

Men seriøst; 80 000 medlemmmer. Det er sikkert noen av dem som har tatt turen bort i løpet av de siste tre-fire åra...

5421905[/snapback]

Med tanke på hvor mye nedetid det har vært i det siste skulle man tro det foregikk et folkemord av forummedlemmer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...