Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Engelsk muntligtenteamen har jeg idag.

Hmm.. Hvilket tema skal jeg snakke om? :dontgetit:

 

Jeg sa til læreren igår at jeg skulle snakke om de "nye" LOST episodene, men hun nektet meg å gjøre det siden hu følgte med på serien og ville ikke at jeg skulle ødelegge for henne.

Men hun har sagt tidligere at vi kan snakke om hvasomhelst. Jeg som hadde øvd å greier..

Har hun lov til sånt?

 

Det blir vel bare snakking om de eldre episodene i LOST da..

Dakar meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snitt: 4,33

4,54 her. :D Nå får vi snart vite hva vi kommer opp i på muntlig eksamen. Please let it be english!

Skal ikke ha noe før på Mandag til Onsdag! Wee!

 

Leg meg skakk ihjæl av helloween - High live Disk Two - Before The War

Gitaristen får publikum, og de synge det han synger... Så plutselig går han jaevlig lyst og du hører de desperate ropene fra de i salen som prøver å følge med opp :p

 

Noen som vet om jeg har lov å klippe ut den delen hvor de snakker etter sangene på cden å legge dem ut her? Er det lov?

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, JA FOR HELVETE! FAENS JÆVELSKAP :D

 

jeg fikk endelig til PHPNuke @ winxp pro. Jeg har prøvd å sette opp websrv for fagprøven i 2 uker nå, med forskjellige OS og alt annet knoting. FY FAEN SÅ DEILIG. NÅ SKAL JEG GÅ OG LEKE MED MEG SELV PÅ DASSEN @ w0rk.

 

 

Note: beklager for caps, men dere aner bare ikke hvor lettet jeg er. Deadline er like ved.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...