Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SOrtland? Herregud, jeg kommer fra Alsvåg! Bor på Hamar, da! :p

Gøy å se noen "kjenninger" her.

Mvh. Marius E

5421113[/snapback]

Hvis du er fra alsvåg så er vi sikkert i slekt også..

5421126[/snapback]

Ja, antageligvis! :wee: Ble litt paff nå, ser at det er liv der oppe enda! Haha, står til i den Blå byen?

Lenke til kommentar
B|Real, har du hørt om "Han John i meløya"? Han er oldefaren min, han døde på Myreheimen i dag.... :(

Var på Sortland sist jeg var i Alsvåg, den nye "handlegata" ble fin! :innocent:

5421194[/snapback]

Hm...navnet sier meg ikke så mye nei desverre, men hvis man forhører seg så vet man sikkert hvem det er. Har ikke så mye kunnskap om slekten i alsvåg osv.

Kondolerer.

Lenke til kommentar

Kom til å tenke på no.

Iogmed at jeg syns det dør folk rundt oss hele tida, så lurte jeg på hva folk faktisk ville gjort om jeg døde. ( har ingen planer om å daue enda ihvertfall :p )

Hva ville du gjort ( mother fucker ) <-- merkelig sang men hver gang jeg skriver "hva ville du gjort" så tenker jeg på den sangen.

Uansett... Ville de jeg kjente blitt lei seg? starta å grine? eller bare ha 2 sek stillhet for så å gå fort videre i livet?

Vanskelig å vite, og det får man nok alldri greie på sjøl.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på no.

Iogmed at jeg syns det dør folk rundt oss hele tida, så lurte jeg på hva folk faktisk ville gjort om jeg døde. ( har ingen planer om å daue enda ihvertfall :p )

Hva ville du gjort ( mother fucker ) <-- merkelig sang men hver gang jeg skriver "hva ville du gjort" så tenker jeg på den sangen.

Uansett... Ville de jeg kjente blitt lei seg? starta å grine? eller bare ha 2 sek stillhet for så å gå fort videre i livet?

5421456[/snapback]

Mest sannsynligvis hadde jeg gjort følgende: "åh..hvorfor døde han? Åh..det var trist.." og så hadde jeg muligens ikke brydd meg, pga jeg kjenner deg ikke så godt.

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på no.

5421456[/snapback]

Mest sannsynligvis hadde jeg gjort følgende: "åh..hvorfor døde han? Åh..det var trist.." og så hadde jeg muligens ikke brydd meg, pga jeg kjenner deg ikke så godt.

5421511[/snapback]

Second. Har ikke hatt noen nært som har daua, men masse venner av venner av venners tante daua elns :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...