b-real Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 SOrtland? Herregud, jeg kommer fra Alsvåg! Bor på Hamar, da! Gøy å se noen "kjenninger" her. Mvh. Marius E 5421113[/snapback] Hvis du er fra alsvåg så er vi sikkert i slekt også.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 SOrtland? Herregud, jeg kommer fra Alsvåg! Bor på Hamar, da! Gøy å se noen "kjenninger" her. Mvh. Marius E 5421113[/snapback] Hvis du er fra alsvåg så er vi sikkert i slekt også.. 5421126[/snapback] Ja, antageligvis! Ble litt paff nå, ser at det er liv der oppe enda! Haha, står til i den Blå byen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, antageligvis! Ble litt paff nå, ser at det er liv der oppe enda! Haha, står til i den Blå byen? 5421137[/snapback] Jævlig til liv jah.. Lenke til kommentar
reds Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 B|Real, har du hørt om "Han John i meløya"? Han er oldefaren min, han døde på Myreheimen i dag.... Var på Sortland sist jeg var i Alsvåg, den nye "handlegata" ble fin! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 B|Real, har du hørt om "Han John i meløya"? Han er oldefaren min, han døde på Myreheimen i dag.... Var på Sortland sist jeg var i Alsvåg, den nye "handlegata" ble fin! 5421194[/snapback] Hm...navnet sier meg ikke så mye nei desverre, men hvis man forhører seg så vet man sikkert hvem det er. Har ikke så mye kunnskap om slekten i alsvåg osv. Kondolerer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 B|Real, har du hørt om "Han John i meløya"? Han er oldefaren min, han døde på Myreheimen i dag.... 5421194[/snapback] Aww, det var dumt.. Kondolerer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Thomas, du blir mer og mer som Joachim... 5420880[/snapback] Ingenting som er bedre en vaskehjhelp...bare dumt ho ikke tar rommet mitt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvor mange kvinnfolk i verden kan si dette: "Bare si fra hvis du vil pule..." ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Newt: Det er ganske få av dem, tenker jeg. Erfaringer? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvor mange kvinnfolk i verden kan si dette: "Bare si fra hvis du vil pule..." ? 5421392[/snapback] Kvinnfolk det er verdt å holde på. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Da misunner jeg deg, kimman... ZeroMac: Jepps, tenker det ikke er mange av de. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kom til å tenke på no. Iogmed at jeg syns det dør folk rundt oss hele tida, så lurte jeg på hva folk faktisk ville gjort om jeg døde. ( har ingen planer om å daue enda ihvertfall ) Hva ville du gjort ( mother fucker ) <-- merkelig sang men hver gang jeg skriver "hva ville du gjort" så tenker jeg på den sangen. Uansett... Ville de jeg kjente blitt lei seg? starta å grine? eller bare ha 2 sek stillhet for så å gå fort videre i livet? Vanskelig å vite, og det får man nok alldri greie på sjøl. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 ihvertfall dama mi.. 5421397[/snapback] Second.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Kom til å tenke på no. Iogmed at jeg syns det dør folk rundt oss hele tida, så lurte jeg på hva folk faktisk ville gjort om jeg døde. ( har ingen planer om å daue enda ihvertfall ) Hva ville du gjort ( mother fucker ) <-- merkelig sang men hver gang jeg skriver "hva ville du gjort" så tenker jeg på den sangen. Uansett... Ville de jeg kjente blitt lei seg? starta å grine? eller bare ha 2 sek stillhet for så å gå fort videre i livet? Vanskelig å vite, og det får man nok alldri greie på sjøl. 5421456[/snapback] Mest sannsynligvis hadde jeg gjort følgende: "åh..hvorfor døde han? Åh..det var trist.." og så hadde jeg muligens ikke brydd meg, pga jeg kjenner deg ikke så godt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hvor mange kvinnfolk i verden kan si dette: "Bare si fra hvis du vil pule..." ? 5421392[/snapback] Aww, hvorfor sier ikke alle jenter slikt? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Nå tenkte jeg forsåvidt på folk som kjenner meg da Men takk for omtanken Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kom til å tenke på no. Iogmed at jeg syns det dør folk rundt oss hele tida, så lurte jeg på hva folk faktisk ville gjort om jeg døde. ( har ingen planer om å daue enda ihvertfall ) Hva ville du gjort ( mother fucker ) <-- merkelig sang men hver gang jeg skriver "hva ville du gjort" så tenker jeg på den sangen. Uansett... Ville de jeg kjente blitt lei seg? starta å grine? eller bare ha 2 sek stillhet for så å gå fort videre i livet? Vanskelig å vite, og det får man nok alldri greie på sjøl. 5421456[/snapback] Mest sannsynligvis hadde jeg gjort følgende: "åh..hvorfor døde han? Åh..det var trist.." og så hadde jeg muligens ikke brydd meg, pga jeg kjenner deg ikke så godt. 5421511[/snapback] Second. Har ikke hatt noen nært som har daua, men masse venner av venner av venners tante daua elns Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er trist når folk dør. Særlig de som står deg nær. Så uheldigvis på da bestemor/mormor tok sats og hoppa til himmels... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg