Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mirann: Han er 14, om jeg ikke tar fryktelig feil.

 

ketchez: Er hjemme nå, er litt andre forhold her. Har hverken dyre kjøkkenapparater eller vaskehjelp i min egen leilighet (nå er ikke størrelsen slik at det er noe behov heller, det må innrømmes).

5420930[/snapback]

 

 

Jeg kan komme på besøk og lage min utrolig gode

hjemmelagde pizza til dere :D

Lenke til kommentar

Du er hjertelig velkommen, men den andre bør komme rimelig umiddelbart nå.

 

Hvordan er det i det hele tatt mulig å tenke på å skulle koke en pizza? Greit at den ser ut som en mindre utgave av stekovnen, men man bør ta et hint når man kommer til biten der det på displayet står «universal koking, 100 grader».

Lenke til kommentar
Du er hjertelig velkommen, men den andre bør komme rimelig umiddelbart nå.

 

Hvordan er det i det hele tatt mulig å tenke på å skulle koke en pizza? Greit at den ser ut som en mindre utgave av stekovnen, men man bør ta et hint når man kommer til biten der det på displayet står «universal koking, 100 grader».

5420960[/snapback]

Jeg får starte å gå nå med en gang ;)

 

He he.. Ja, hvordan er det mulig egentlig? Dette må være dagens :lol:

 

ketchez: Det kan jeg vettu. Vi kan ta følge til thomasr, så kan

vi ha pizzafest hos han :D

Lenke til kommentar

Ble påkjørt i dag jeg. Kom kjørende hjem og hadde en taxi bak meg. Taxien svingte av og ned til sentrum og jeg kjørte videre. Så, da jeg var kommet nesten halvveis forbi så kjører taxien fram og skal tydelig inn i min kjørebane, så jeg sto med to valg, taxien er en stationsvogn, mao, ganske lang bil. Skal den forbi meg så måtte jeg nesten har rygget så jeg valgte å gi gass det jeg kunne fordi det kom til å gå skeis uansett hva jeg gjorde. Så jeg ga gass og la meg på hornet, men..en VW jetta er ikke akkurat en formel 1 bil så jeg fikk en liten dump i baken.

Jeg kunne ikke svinge av for å se på skadene der og da pga mye trafikk og jeg "kjente" at det var bare en dump i baken, så jeg kjørte fram til taxisentralen på sortland for den lå ca 200m rett fram. Men han kjørte ikke etter meg, men jeg memorerte bilreg. nr hans og ringte purken og fikk eieren av taxien. Skal ringe han i neste pause.

 

Edit: nei, jeg fikk ingen skader, men hvis han fikk det så er det kanskje en idè å høre om han fikk skader på bilen sin.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Nå har broren min for andre gang prestert å kjøre en frossenpizza inn i dampkokeren, at det er mulig å være så uvitende på kjøkkenet er helt sprøtt.

 

*ringe vaskehjelp, samt bestille pizza, siden han tydeligvis ikke har skjønt at frossenpizza ikke er godkjent føde*

5420848[/snapback]

Hahaha, det er sånt min søster også kan gjøre. For å ikke snakke om at hun, en jente på fjorten, ikke kan skjære brød og klarer å brenne risen hver gang hun får beskjed om å koke det. Det er ikke lett.

 

(Toppen var vel når hun satte vår kombinerte ris og frityrkoker på på "frityr høy temp" når hun skulle koke grønnsaker. For det første; grønnsaker i en frityrkoker med vann? For det andre, frityr?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...