Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg endelig mørkt hår igjen, farget det for en time siden. Ikkeno mer lyst på meg på en stund. Jeg lurer på hva min egentlige hårfarge er, den tror jeg ikke jeg har sett på noen år.  :p

5420701[/snapback]

har du hatt lyst hår? bilder? klarer bare ikke helt se det for meg. :)

Lenke til kommentar
har du hatt lyst hår? bilder? klarer bare ikke helt se det for meg. :)

5420716[/snapback]

Har hatt mørkblondt hår i tre måneder nå. Det var fint, men mørkt er vel mer "meg". Har ingen bilder fra denne perioden fordi kameraet mitt er ødelagt og jeg har ikke fått kjøpt nytt pga pengemangel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva skal du egentlig gjøre nå da, wh1te?

5420690[/snapback]

Egentlig skal jeg forberede publiseringen av intranettsidene til Fysisk Fostring-avdelingen.

Lenke til kommentar

Nå har broren min for andre gang prestert å kjøre en frossenpizza inn i dampkokeren, at det er mulig å være så uvitende på kjøkkenet er helt sprøtt.

*ringe vaskehjelp, samt bestille pizza, siden han tydeligvis ikke har skjønt at frossenpizza ikke er godkjent føde*

Lenke til kommentar
Nå har broren min for andre gang prestert å kjøre en frossenpizza inn i dampkokeren, at det er mulig å være så uvitende på kjøkkenet er helt sprøtt.

*ringe vaskehjelp, samt bestille pizza, siden han tydeligvis ikke har skjønt at frossenpizza ikke er godkjent føde*

5420848[/snapback]

He he..hvor gammel er bror din? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...