Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen fine joggesko jeg.

5413399[/snapback]

Jeg har også fine joggesko, de er fra Louis Vuitton, og brukes kun til jogging. :)

 

(Har også et par «pyton, for et vær det var i dag»-joggesko, de er fra Nike, rimelig moderat der, tusseladden i sportsbutikken hadde ikke engang toppmodellen inne i min størrelse.)

 

Mirann: Jeg elsker blomster, hvilken type er det snakk om? ;) (Hvor mange gutter på 19 år finner egentlig på å fylle leiligheten sin med friske blomster med jevne mellomrom?)

 

Edit: Tihi, så ikke bildet før nå!

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Det skulle forresten blitt opprettet en skotråd i OT-baren.

Der man kan snakke om sko og legge inn

bilder og sånn  :love:

 

MorbidHamster: He he..det går bra. Jeg ser forresten

veldig ung ut.. Må nok vise leg. til jeg blir godt over 30 ;)

5413389[/snapback]

 

Jeg er på saken angående skotråden, har planlagt en lenge men har aldri fått kommet ordentlig igang. Kanskje vi skal fikse det sammen thomasr? Må ha litt "materiale" føler jeg for å få litt fart på den. Et digitalkamera trenger jeg dessuten, mobilen duger ikke all verden.

 

Mirann: Hvis du må vise leg. når du kommer i 30+ års alderen begynner det nesten å bli en positiv ting. Du kan glede deg over det!

Lenke til kommentar
Mirann: Jeg elsker blomster, hvilken type er det snakk om? ;) (Hvor mange gutter på 19 år finner egentlig på å fylle leiligheten sin med friske blomster med jevne mellomrom?)

5413402[/snapback]

Never mind :( Uff :blush: Blanda litt jeg.

 

Ok, da er det bare du Thomas :)

Endret av smetho
Lenke til kommentar
Mirann: Jeg elsker blomster, hvilken type er det snakk om? ;) (Hvor mange gutter på 19 år finner egentlig på å fylle leiligheten sin med friske blomster med jevne mellomrom?)

 

Edit: Tihi, så ikke bildet før nå!

5413402[/snapback]

 

He he..det er vel kanskje bare du og JoachimR som kan komme

på noe sånt :D

 

 

Det skulle forresten blitt opprettet en skotråd i OT-baren.

Der man kan snakke om sko og legge inn

bilder og sånn  :love:

 

MorbidHamster: He he..det går bra. Jeg ser forresten

veldig ung ut.. Må nok vise leg. til jeg blir godt over 30 ;)

5413389[/snapback]

 

Jeg er på saken angående skotråden, har planlagt en lenge men har aldri fått kommet ordentlig igang. Kanskje vi skal fikse det sammen thomasr? Må ha litt "materiale" føler jeg for å få litt fart på den. Et digitalkamera trenger jeg dessuten, mobilen duger ikke all verden.

5413405[/snapback]

 

Vi kan opprette tråden nå. :D

 

 

Mirann: Hvis du må vise leg. når du kommer i 30+ års alderen begynner det nesten å bli en positiv ting. Du kan glede deg over det!

5413405[/snapback]

 

Det blir kanskje litt kulere når jeg først har fylt 30 tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Jeg er (som de fleste sikkert har fått med seg) ingen stor fan av å legge ut bilder på nettet, blir litt for høy QXL-faktor, men er selvfølgelig med på å poste i en tråd.

 

Forresten, jeg har funnet fremgang i verden, selv om flyvelederne i Norge er ubrukelige har ting forbedret seg på noen punkter. Bildet under er tatt fra Business Class på SAS, ca 9 år siden. Sjekk setene. Sykt, dette betalte man hauger av penger for å lide seg gjennom. Jada, bildet er i elendig kvalitet, men det ekle mønsteret skal fortsatt være greit synlig.

post-6248-1136860583_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Forresten, jeg har funnet fremgang i verden, selv om flyvelederne i Norge er ubrukelige har ting forbedret seg på noen punkter. Bildet under er tatt fra Business Class på SAS, ca 9 år siden. Sjekk setene. Sykt, dette betalte man hauger av penger for å lide seg gjennom. Jada, bildet er i elendig kvalitet, men det ekle mønsteret skal fortsatt være greit synlig.

 

Haha, grusomme greier! La vel ærlig talt aldri så mye merke til sånt, sikkert en aldersrelatert grej. Har aldri sittet på et SAS fly når jeg tenker på det. BA flyene hadde alltid blå seter mener jeg å huske, men mønsteret var helt for jævlig. For alt vi vet vil vi si det samme om dagens seter om 9 nye år...

 

Mirann: Må evt. lage threaden i morgen. Nå har gutta overtalt meg til å se en film. Tror det blir Conan The Barbarian!

conan1.jpg

 

Søte søte studenttilværelse! :love:

 

I'm out!

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Forresten, jeg har funnet fremgang i verden, selv om flyvelederne i Norge er ubrukelige har ting forbedret seg på noen punkter. Bildet under er tatt fra Business Class på SAS, ca 9 år siden. Sjekk setene. Sykt, dette betalte man hauger av penger for å lide seg gjennom. Jada, bildet er i elendig kvalitet, men det ekle mønsteret skal fortsatt være greit synlig.

Haha, grusomme greier! La vel ærlig talt aldri så mye merke til sånt, sikkert en aldersrelatert grej. Har aldri sittet på et SAS fly når jeg tenker på det. BA flyene hadde alltid blå seter mener jeg å huske, men mønsteret var helt for jævlig. For alt vi vet vil vi si det samme om dagens seter om 9 nye år...

 

Mirann: Må evt. lage threaden i morgen. Nå har gutta overtalt meg til å se en film. Tror det blir Conan The Barbarian!

http://myafn.dodmedia.osd.mil/img/tv/criti...oice/conan1.jpg

 

Søte søte studenttilværelse! :love:

 

I'm out!

5413429[/snapback]

outrage.JPG

 

Stakars dere så måtte ha slike horrible mønster...dere må være skadet for livet..

Lenke til kommentar
Sitter i økonomien jeg... Kjeder meg noe helt sykt med andre ord. Læreren snakker bare i vei. Trokke det er en person her som faktisk følger med  :hmm:

5413624[/snapback]

Sånn er det i klassen min og ihvertfall i natur timene, eller i starten følger alle sånn halveis med, men til slutt sittet jeg der som den eneste som følger med, og da begynner lærern å snakke direkte til meg :blush: .

Lenke til kommentar
Sitter i økonomien jeg... Kjeder meg noe helt sykt med andre ord. Læreren snakker bare i vei. Trokke det er en person her som faktisk følger med  :hmm:

5413624[/snapback]

Sånn er det i klassen min og ihvertfall i natur timene, eller i starten følger alle sånn halveis med, men til slutt sittet jeg der som den eneste som følger med, og da begynner lærern å snakke direkte til meg :blush: .

5413639[/snapback]

 

hehe... kjenner meg igjen der ja. Sånn skikkelig øyekontakt og greier. Creepy.. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...