Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man blir ikke nerd så lenge man er kronisk forelsket i sko Mirann, noe annet vil bare være teit, det har jeg bestemt (da blir jeg nemlig ikke nerd, og det må jo kunne sees på som en fordel, om enn mer i navnet enn gavnet).

5413358[/snapback]

Sko :love:

Vi får være skonerder vi da :D

Mirann: soving er oppskrytt, spesielt om nettene. Bare vent til du flytter for deg selv (regner med at du bor hjemme fremdeles) da begynner døgnrytmen å bli virkelig fucked. Gled deg, en helt annen verden av søvnløshet venter!

5413370[/snapback]

He he..Jeg har bodd for meg selv i snart 7 år. :p

Men kontrakten med jobben min har gått ut, så jeg

er arbeidsledig for tiden :(

Edit: Hvorfor tror du jeg bor hjemme enda?

Ser jeg så ung ut?

Jeg er snart 25 år altså.. :roll:

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Hva er det egentlig med sko som gjør dem så lette å ønske, samle på og beundre? Fant ut at jeg hadde flere sko enn tskjorter her forleden, har jeg for få t-skjorter eller for mange sko? Jeg velger å tro det første...

25 ja... sorry at jeg tok deg for en som fremdeles bodde med mor og far :blush: tenkte automatisk bare på gjennomsnittsalderen her på forumet

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Hva er det egentlig med sko som gjør dem så lette å ønske, samle på og beundre?

5413378[/snapback]

For min del har det noen enkle forklaringer. Sko er det «plagget» veldig mange ikke har ordentlige varianter av, sånn sett skiller en litt stor (ehh, jada) skosamling seg veldig mye ut sammenlignet med det å ha litt mye av andre klær. Jeg er litt for tynn til at det finnes noe særlig klær til meg, men sko klarer jeg alltids å finne i størrelsen min, så jeg ender ofte opp med noen par. Det er i tillegg lite som kan sette en så herlig spiss på et antrekk som et perfekt par sko, og det er uendelige mengder små detaljer som skal til for å få dette til.

Etter som jeg har forstått det har du mest av en fascinasjon for sko som «objekter» (mer enn en del av antrekk), det er en greie jeg aldri har satt meg voldsomt inn i, selv om noen av de mer eksentriske prosjektene unektelig har tendert mot slike tilstander.

Gavejakten bør være enkel; står det Jimmy Choo eller Manolo Blahnik på esken er det rett, står det noe annet er det feil. :)

Forresten, har noen fortalt deg at du ligner på Kate Moss (pre-kokainvrak) på bildet i profilen din Mirann? Likheten på det bildet er faktisk slående.

Lenke til kommentar
Forresten, har noen fortalt deg at du ligner på Kate Moss (pre-kokainvrak) på bildet i profilen din Mirann? Likheten på det bildet er faktisk slående.

5413385[/snapback]

Det har jeg ikke fått høre før. Er det et kompliment?

Eller bør jeg skifte hårsveis? :)

Det skulle forresten blitt opprettet en skotråd i OT-baren.

Der man kan snakke om sko og legge inn

bilder og sånn :love:

MorbidHamster: He he..det går bra. Jeg ser forresten

veldig ung ut.. Må nok vise leg. til jeg blir godt over 30 ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
For min del har det noen enkle forklaringer. Sko er det «plagget» veldig mange ikke har ordentlige varianter av, sånn sett skiller en litt stor (ehh, jada) skosamling seg veldig mye ut sammenlignet med det å ha litt mye av andre klær. Jeg er litt for tynn til at det finnes noe særlig klær til meg, men sko klarer jeg alltids å finne i størrelsen min, så jeg ender ofte opp med noen par. Det er i tillegg lite som kan sette en så herlig spiss på et antrekk som et perfekt par sko, og det er uendelige mengder små detaljer som skal til for å få dette til.

Etter som jeg har forstått det har du mest av en fascinasjon for sko som «objekter» (mer enn en del av antrekk), det er en greie jeg aldri har satt meg voldsomt inn i, selv om noen av de mer eksentriske prosjektene unektelig har tendert mot slike tilstander.

Ble overrasket over hvor godt du kjente til mitt forhold til sko på grunnlag av hvor lite jeg har sagt om det! Jeg kjøper forskjellige sko av forskjellige grunner. Noen er som du sier rene objekter, samleobjekter om du vil, som andre samler på frimerker eller glansbilder. Mange av skoene jeg eier vil aldri bli brukt og får plass på hylla mens skoesken (originalesken) er forsiktig lagret i boden. Sett bort fra disse skoa er mitt forhold til sko veldig likt som hos deg, altså noe som er gjennomtenkt med tanke på antrekket for å gi det "det lille ekstra". Klesstilene våres derimot har jeg skjønt er veldig forskjellige. :D Sneakers til dress anyone?

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...