Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud da, jeg har ikke førerkort? Jeg har riktignok laget en ordentlig nice bakpart på en fin bil etter å ha drevet med rygging  en gang, men jeg har ikke akkurat kjørt så grusomt mye.

5412074[/snapback]

Uansett, folk flest over fire år veit kva ei girstang er, og kva funksjon den har.

5412081[/snapback]

Girstangen vet jeg jo hva er(på bilen jeg smashet litt satt den forøvrig på rattet), jeg trodde vi snakket om sånn håndbrekk-ting jeg.

5412105[/snapback]

Stemmer, min feil.

Likevel, håndbrekk er også ein ganske elementær del av bilens interiør. :-)

5412125[/snapback]

Men hvor er håndbrekket når det er åpent mellom setene foran? :shrug: Jeg tror seriøst ikke den bilen jeg snakker om hadde sånt håndbrekk. Kanskje det var en del av girstangen?

Lenke til kommentar
Alltid hånbrekk på biler, ikke det jeg sier?

5412165[/snapback]

 

Hæ?

 

Du får det til å høres ut som om håndbrekk er der av praktiske årsaker under montering og produksjon. Det stemmer ikke. Det er der fordi det trengs i alle biler.

 

Håndbrekk/fotbrekk, mener jeg da (same shit, annen måte å aktivere)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
JochimR: Av og til (spesielt på amerikanske biler) så er håndbrekken en pedal nede med gassen og bremsen. Ved å trykke på den så "aktiverer" du håndbrekken og ved å dra i en annen spake så avløser du håndbrekken :)

5412177[/snapback]

Da var den vel det da, jeg har prøvd å fortrenge denne bilen det er snakk om. Men joda, det var en amerikansk bil (i USA), så kan godt stemme.

Lenke til kommentar
Alltid hånbrekk på biler, ikke det jeg sier?

5412165[/snapback]

 

Hæ?

 

Du får det til å høres ut som om håndbrekk er der av praktiske årsaker under montering og produksjon. Det stemmer ikke. Det er der fordi det trengs i alle biler.

 

Håndbrekk/fotbrekk, mener jeg da (same shit, annen måte å aktivere)

5412171[/snapback]

Jeg beklager på det dypeste, og bøyer meg i støvet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...